AMD Brazos – testy na přání, doplněno o fotografie

Řízením osudu se nám dostal do rukou zástupce platformy AMD Brazos. Jedná se konkrétně o procesor AMD E-450 v kombinaci s grafickým čipem HD6320, sestava je dále osazena šesti gigabajty operační paměti s taktem 1333 MHz a s časováním CL9. Nechybí ani pevný disk s rotujicími plotnami – WD Caviar Blue s kapacitou 320GB. Rozhodli jsme se pojmout tento článek jako průběžně aktualizovaný test na přání. Stačí v diskuzi specifikovat test, který vás zajímá a my uděláme vše pro to, abychom vám vyhověli.

Samsung Oceanic Life – VLC

odkaz ke stažení

Samsung Oceanic Life – MPC-HC

Avatar, mkv, BDrip, 1080p

odkaz ke stažení 

The Dark Knight HD 1080p Trailer

odkaz

Článek budeme průbežně doplňovat a upřesňovat.

Doplňujeme fotografie vnějšku i vnitřního uspořádání nettopu Revo.

REVO - horní strana
Revo - spodní strana
Revo - čelní pohled
Revo - pravá strana
Revo - zadní strana
Revo - levá strana
Revo - bez demontovaného horního krytu
Revo - vnitřní uspořádání komponent
Revo - označení základní desky a dodávané paměti
Revo - WiFi karta
Revo - pevný disk
Revo - chlazení
Revo - heatsink s otřesnou, tuhou, nepravidelně nanesenou a od pohledu podezřelou teplovodivou pastou
Revo - celkový pohled

159 komentářů u „AMD Brazos – testy na přání, doplněno o fotografie“

  1. Pěkný :)) Doplníš nějaký info? Kodeky? Jak to topí – je to potřeba aktivně chladit?

    Co je to za základní desku? Že by iSheep pracoval v žoldu obchodníka Æs’uus? A co na to iGor, když jsi odmítl jeho nabídku sexu, drog a $$, aby sis koupil Ion? 😀

    A není to náhodou neobjektivní, koupit si Brazos? Kolik ti dalo AMD sušenek? 😀

          1. mSATA je teoreticky další kanál diskového řadiče, takže by to mělo být něco jako HDD2/SATA2/IDE2… podle režimu. Teď je jenom otázka, jak se s tím poprali soudruzi z Aceru.

        1. Mě už nebaví nic. Kdyžak něco nadhoď, dema ideálně, abych to nemusel kupovat a se slevou vám to prodávat.
          Jinak na Steamu mám ještě snad L4D, nějaký HL2, Far Cry – moje oblíbené, Torchlight, Flatout 2, COD4 ale verze pro OSX, to nevím, jestli by jelo pod Win…
          Z nových her nemám zhola nic, není chuť ani čas.
          edit: tak mám ještě Čo-Čingovu Civku IV

          1. Určtě Far Cry s módem lepších textur. Zrovna nedávno jsem ho zkoušel na historické X1950PRO a na full ani náhodou :). Jinak třeba HL2 i L4D. Ale určitě FC 😉 Dík.

          2. Tak UT3 na 800×600 low (ne lowest) nastavení a stejně se to trhalo, zkusím ještě přidat VRAM na 512, ale kde nic není…

          3. Tak na ty lepší textury rovnou zapomeň. Pokud hry tak jedině staré legendy … Max payne1/2, Mafia atd. Ale co, zábavy nabízejí více než dost :).

  2. Pekný test a článok.

    @honzan – vidím, že si sa opäť na DDWorlde poučil. Tentokrát od Stratosa. To vieš, že NV karty sa vôbec neoplatia kupovať už niekoľko rokov. A už vôbec sa na ne neoplatí čakať. Nikdy. Keďže tu máš roky neprekonateľnú konkurenciu v podaní AMD, ktorá proste nemá nikdy horšie karty a vždy sa oplatí viac. 🙂

    1. Mě je to tak nějak buřt, já se rozhoduju podle sebe a tamní situaci „známe“ že ? 🙂 Mě šlo spíš o to, že v článku není ani zmínka o blížící se konkurenci a možné cenové válce, která doslova čeká za rohem. Oni přesto doporučují neváhat a nakupovat 14 dní před 660 :(.
      Co my, ale co ti neznalí, co lezou jen na DDW a čtou článek jim určený a nakoupěj teď zbytečně draze ? Já vím, nic mi do toho není … 😀

      1. Ja sa tiež rozhodujem podľa seba. NVIDIu si kupujem kvôli 3D Vision a PhysX. Ale nebudem každého presviedčať, aby si nekupoval AMD. Nech si ľudia kúpia čo uznajú za vhodné. Len nech potom nenadávajú, že nemajú PhysX alebo 3D na lepšej úrovni. Lebo vyplakávanie o tom, aká je NVIDIA zlá, že sa hrá na vlastnom piesočku ma stále vedia vytočiť. Tak isto ako kritika pre kritiku. Všetko sa dá bezproblémov zhodiť. Keby bolo nieo dokonalé, tak by bol zbytočný ďalší vývoj. A toto Belka so Stachom cielene a vedome využívajú. Aj keď po takom dlhom čase rozporov som si už na to zvykol, sem tam ma dokážu títo dvaja stále prekvapiť. Hlavne keď jeden z nich niečo stále kecá o objektivite.

          1. Tu cucám desetiletou Arran a aby někdo neřekl, že chlastám, tak to zapíjím nealkoholickým pivem.

  3. Takže aktualizace testů netestů:
    Risen 2 – demo ze Steamu nejde spustit
    Far Cry 2 – full -nejde nainstalovat, mám verzi z LEVELu a tam je jenom 32b instalátor
    Bioshock demo – nejde zvuk ve hře, jenom ve filmečkách
    UT3 – buď vypadá pěkně, ale nedá se hrát nebo vypadá jak z roku 1998 a … taky se v podstatě nedá hrát
    teď jdu zkusit HL2 LC

    Procesor se hřeje ke 74 stupňům, grafika prakticky taky. DIsk cca 50.

  4. Pre trochu zmeny mám teraz otázku na inú tému ako obvykle. Idem si zvyšovať obzory a preto prechádzam od OpenGL k DirectX. V OpenGL som mal jednoduchú funkcionalitu na to, aby som donútil aplikáciu renderovať iba presný počet frameov za sekundu. Použil som na to obvyklú funkciu glutTimerFunc, ktorá sa spúšťala každých 1000/PocetPozadovanychFPS milisekúnd. Chcel by som to isté urobiť aj v DirectX. Problém je, že GLUT zakrýval obvyklý manažment okien takže som nemusel riešiť časť, ktorá stála priamo za renderovaním a kde bol zrejme napasovaný timer, ktorý som nastavil. Začal som sa učiť DirectX11 a programujem to cez WinAPI a C++. Takže môj postup na spomínanú funkcionalitu je nasledovný:

    1. Nastavenie timera vo WinMain:

    theApp.SetTimerID(SetTimer ( theApp.MainWnd(), ID_RENDERING_TIMER, 1000/cEngine.GetDesiredFPS(), NULL ));

    – theApp.MainWnd() vráti handler okna
    – ID_RENDERING_TIMER mám nastavený na 1. slúži iba ako identifikátor daného časovača, aby okno pri odchytení správy WM_TIMER vedelo vykonať akciu naviazanú na tento timer (viď krok 2)

    2. Odchytenie a spracovanie správy WM_TIMER:

    case WM_TIMER:
    {
    switch (wParam)
    {
    case ID_RENDERING_TIMER:
    {
    if (cEngine.DesiredFPSChange())
    {
    KillTimer ( mhMainWnd, uiTimerID );

    //set timer
    uiTimerID = SetTimer ( mhMainWnd, ID_RENDERING_TIMER, 1000/cEngine.GetDesiredFPS(), NULL );
    cEngine.SetDesiredFPSChange(false);
    }
    bDrawScene = true;
    return 0;
    }
    break;
    }
    }

    V tomto kroku robím nasledovné:

    – zistím, či sa zmenil počet požadovaných FPS
    – ak sa nezmenil, timer zostáva rovnaký a dám pokyn na vykreslenie scény (na toto naväzuje krok 3)
    – ak sa zmenil, zruším tento timer a nastavým ho na novú hodnotu podľa novo požadovaných FPS

    3. vykreslenie scény:

    while(msg.message != WM_QUIT)
    {
    // If there are Window messages then process them.
    if(PeekMessage( &msg, 0, 0, 0, PM_REMOVE ))
    {
    TranslateMessage( &msg );
    DispatchMessage( &msg );
    }
    // Otherwise, do animation/game stuff.
    else
    {
    mTimer.Tick();

    if( !mAppPaused )
    {
    if (bDrawScene)
    {
    CalculateFrameStats();
    UpdateScene(mTimer.DeltaTime());
    DrawScene();
    bDrawScene = false;
    }
    }
    else
    {
    Sleep(100);
    }
    }
    }

    – mTimer si nevšímajte. Požívam ho na počítanie FPS a zistenie času koľko trvalo vyrenderovať jeden frame.
    – tu okrem iného na základe bDrawScene, ktorú som nastavil na true v kroku 2 urobím nasledujúce:
    -ak je bDrawScene true (t.j. timer v kroku 2 inicioval vykreslenie scény), tak scénu vykreslím
    -ak je bDrawScene false, tak sa nevykreslí nič

    Týmto by som mal dosiahnuť to, že ak si nastavím požadiované FPS na 20, tak sa bude aj vykreslovať 20 obrázkov za sekundu. No a tu mámm problém. Ak to mám nastavené od 1 do 5, tak je všetko ok. Lenže počíta to s určitou odchýlkou, ktorá je väčšia s väčšou hodnotou požadovaných FPS a v skutočnosti ich vykresľuje menej. Pri 20 požadovaných FPS vykresluje 16, pri 40 vykreľuje 32 a napríklad pri 600 zasa 64. Oddebugoval som si to a timer nastavujem na správnu hodnotu, ale vyzerá to tak, že sa nevyhodnocuje tak ako má a jednotlivé frame-y sa nevykresľujú v požadovaných milisekundových intervaloch. WinAPI som naposledy používal pre 7 rokmi tak si teraz len spomínam na to ako som čo robil. A neviem prísť na to, kde mám chybu. Viete mi s tým niekto pomôcť? Toto potrebjem vyriešiť iba raz a už to budem mať natrvalo v engine čo si pripravujem.

      1. Robím to tak kvôli 2 veciam:

        1. keď sa niečo človek učí od základov, tak sa to naučí poriadne (vrátane backgroundu). Napríklad taký GLUT pre OpenGL bol síce super, keďže WinAPI kompletne zakrýval, ale keď som chcel naprogramovať niečo na akciu potočenia kolieska myši, tak som skončil.

        2. Cez WinAPI máš úplnú kontrolu nad všetkým. Ale samozrejme je to otravné sa s tým zapodievať, ale akonáhle budem mať hotový základ, tak bude kompletne zakryté triedami, ktoré som nad ním vytvoril a bude sa to správať podobne ako GLUT s tým, že keď mi niečo bude chýbať, tak to proste doprogramujem.

        3. Učím sa podľa tejto knihy:

        http://www.amazon.com/Introduction-3D-Game-Programming-DirectX/dp/1936420228/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1343592257&sr=8-1&keywords=frank+luna+directx+11

        a táto tak používa tiež. Takže ako nadstavbu použijem kód z tejto knihy, svoje veci čo som používal pre OpenGL si doprogramujem prípadne upravím. Napríklad som kompletne upravil triedy pracujúce s vektormi, maticami či farbami tak, aby používali SIMD jednotky a SSE2 inštrukcie pre rýchlejšiu akceleráciu operácií.

        Trojka samozrejme zavážila najviac. Programujem podľa knihy z ktorej sa učím. Ale toto je len taký štart. Neskôr mám v pláne ešte zaujímavejšie veci. Ale teraz chcem zvládnuž poriadne tematiku zo spomínanej knihy v takom rozsahu, aby som bol so sebou spokojný. Potom budem chcieť zvládnuť raytracer podľa tohto:

        http://www.amazon.com/Physically-Based-Rendering-Second-Implementation/dp/0123750792/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1343592820&sr=1-2&keywords=raytracing

        Ale k tomu sa hádam dostanem do roka. 🙂 Takže plány mám len ich treba dodržať.

          1. To je pokus o zmenu témy, ktorú som nahodil alebo ironická narážka na prácu na ktorú som sa dal? 🙂 BTW vodičák mám, ale nad skútrom teda neuvažujem. Aj keď rozhodne by to sranda bola. Heh.

        1. Tak jak to je ;). Máme u nás v CZ dost velkou úlevu pro řidiče „skútrů“. Ne vážně, je to offtopic, ale co by ti naši zákonodárci pro obyčejný lid neudělali. Chtěj odlehčit automobilovému ucpávání silnic/dálnic. Bohužel to platí jen pro automatické převodovky/skůtry … Ale 125 ccm bez dělání řidičáku zní lákavě. No ne ? … PS: Kozlíci jedni :D. Je to OFF. 😉

          1. No já té tvé práci nerozumím a přesto bych rád komunikoval 🙂

          2. Ok. S témou vyššie som sa bavil cele dopoludnie tak už som to musel niekde dať. Hádam niekto bude vedieť poradiť. Inak mne zas moc nehovorí téme autá a tak. Tam zasa celkom slušne tápem. 🙂

          1. @honzan: Chcem sa prakticky naučiť používať to čo som sa na škole učil iba teoreticky plus nové veci ako je teselácia. To chcem zvládnuť s DX11, ktorý sa popri tom chcem naučiť a naprogrampvať si na ňom pár jednoduchým aplikácií a hier. Nechystám sa na nič väčšie. To by bola práca pre viac ludí. Už teraz som sa naučil napíklad použivať základy XNA knižnice pre prácu s vektormi, maticami a transformáciami (pomocou matíc). Ide o matematickú knižnicu využívajúcu SSE2 inšrukcie.

            Keď budem mať toto, tak sa chcem naučiť raytracing čo je inú spôsob renderovania obrazu ako je nateraz zaužévaná rasterizácia, ktorú používajú súčasné (a aj tie minulé) grafiky. Raytracing dáva oveľa uveriteľnejšie obrázky. Skús si na to vyhľadať niečo na google. V knižke z ktorej sa to idem učiť je toto dokonca už optimalizované pre viacjadrové CPU a až sa naučím a pochopím princípy, tak by som to chcel naprogramovať v CUDe, aby to bolo možné akcelerovať aj na GPU. Toto je pre mňa hlavne zaujímavá oblasť a robím to hlavne pre seba pre radosť. Nech o tom čo píšem aj niečo viem z praxe a nie len teóriu. Ale ako som písal, snád za rok sa na to dám. Dovtedy mi veľa času zaberie DX11. A hlavne sa tomu nevenujem stále. Sem tam cez víkend a niekedy aj v týždni tak to ide pomaly. Mám aj iné aktivity ako sedieť pri počítači aj po práci cez týždeň. 🙂

        1. Moje typická pitomá poznámka. Psals‘, že programuješ engine a jeden z možných překladů je i lokomotiva. Takže tak. Ehm, no nic. Každopádně držím palce, tak daleko v programování jsem se nikdy nedostal a ani nedostanu. Kdysi jsem zkoušel C++, ale na můj vkus je to moc low level, sice mocné a efektivní, ale než člověk něco nadatluje, to je věčnost, všechno musí hlídat,…

          1. Ja som v C++ programoval všetky školské projekty a potom aj som v ňom 3,5 roku programoval v práci. V práci už pár rokov neprogramujem, ale takto sa udržiavam na nejakej úrovni aby som sa do toho, keď by som to náhodou opäť potreboval, dostal rýchlejšie. Ono je to síce brblačka ako píšeš, ale dá sa to niekedy pekne obísť. Napríklad používaním STL knižníc prípadne tie naozaj low-level veci skyť za nejaké rozhranie v rámci tried. Potom sa už k tomu pristupuje jednoducho a aj kód je lepšie čitateľný. Mňa okrem toho dosť brzdí aj tom že píšem všade kde sa dá popisy a komentáre tak, aby sa cez doxygen dala k tomu vygenerovať HTML dokumentácia. A to je hlavne nuda. Ale keď sa na to pozriem o pol roka, tak si nebudem mať taký problím spomenúť ako som čo myslel.

          1. A docela by to dávalo smysl, když uvážíte, že na E3 taky běželi presentace next gen titulů na 2x GF670.

            Jestli to bude pravda tak se alespoň dobře zasmějeme.

  5. Tak už vieme ako si budú stáť nové GTX660/TI:

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-30 16:53:16
    avatar
    po půl roce zpoždění není v pozici, aby srážela ceny, ale jen aby konečně nabídla alternativu k HD 7800. Navíc GTX 660 nemají čím překvapit, jsou to ořezky s méně ovedenými řipy GK 104 z ořezané GTX 670 … nic víc, nic míň.

    Pamätám si na GTX460tky. Tiež prišli o pol roka neskôr a dodnes sa predávajú lepšie aj s ich derivátom GTX560 ako karty konkurencie. Už si ani nepamätám kedy u Stacha mala čo nejaká GeForce ponúknuť.

    1. Nativně čtyři výstupy na monitor? CUDA pro Photoshop? Nízkou spotřebu? Pasivně (nebo nehlučně) chlazené edice (klidně bych šel i do podtaktované verze)? Malé rozměry? Výkon GTX 570 za nižší cenu?

      Nízká výrobní výtěžnost GK104 způsobila, že všechna vyrobená jádra byla funkční a skončila na GTX 670 a 680? A tak je půl roku sbírali, aby daly do kupy tyhle zkriplené modely?

      Budou softwarově/BIOSem omezené verze s 256bitovou sběrnicí, které půjdou odemknout (třeba se zakázanou částí jádra)?

      Pokud bude GTX 660 taková, jak vypadá, tak Bůh žehnej Nvidii za takové zkriplené karty. 😀

  6. Sorry za OT tapetu, ale konečně mě docvaklo, o co Microsoftu jde s W8. Teda, ono je jasné, o co jde – zastavit mobilní revoluci a zakonzervovat trh na dalších x let tak, jak to MS vyhovuje – bez konkurence, jistota stabilního příjmu z Windows daně, Office monopol… ale to konkrétně jsem nemyslel. Konečně mě došlo, proč je jeho strategie s tabletama a dotekovým GUI taková zhovadilost s tolika negativama a nedomyšlenostma. Odpovídá uživatel belgian guy v diskuzi zde:
    http://www.extremetech.com/computing/121015-windows-8-may-drive-me-to-linux

    „The desktop ‚paradigm‘ in W8 is nothing like its predecessors, those who tout that line are either willfully blind to its defects, or are plainly lying. There’s no Start Menu, the Start Screen forces you to context switch each time you want to switch applications. Pinning all programs to the taskbar is not a solution I can live with, I use far more programs than I have screen space to pin them all on. The hot corners are clunky and unintuitive, settings are hidden in the most unusual places and it’s obvious that this is just a tablet OS with a desktop bolted on. Only being able to show two Metro apps side by side is a big turndown as well. There is nothing revolutionary about that fact, but MS is touting it as if they’ve invented the wheel. It’ll hamstring everyone’s workflow, force people who work in content creation to make even more switches to other full-screen Metro apps (as there can’t be any more than 2 shown at the same time). The fact that the Metro apps are touch-oriented causes them to gobble up screen estate and consist of large areas of, well, nothing. This leads to programs having a much lower ceiling with respect to how much functionality that can be packed in a single application. Instead of a regular program with bundled functionality, you’ll end up with multiple programs doing a single task that a single program all could do before, leading to even more switching and frustration in getting anything at all done.

    MS can’t afford to disable Metro, whatever the pro-Metro folk are promising about it being ‚completely optional‘ or ‚able to turn it off‘, that won’t be the case.
    (…..začátek……)
    It would invalidate their whole strategy: to use the big and mighty Windows mothership to break into the Mobile market. If you develop for Windows, you develop for Metro, and you develop for their App Store. MS saw it could not ‚attract‘ developers, so it decided it will ‚push‘ them to the new platform, whether people want that or not.
    (…..konec……)
    Sinofsky is just Microsofts home-grown Steve Jobs, turtleneck and all.
    I believe they’ll succeed in entering the tablet market though, but at what cost? I thought myself to be the average Windows user, who usually goes along without a peep. But W8 is absolutely terrible.
    I will not use it this form.Make no mistake, MS believes the desktop is dead, and if the current implementation (or lack thereof) is an indication, W9 probably goes full Metro/retard, without desktop. I think MS is wrong, while touch will grow to be a complimentary technology together with mouse and keyboard, going all touch is simply never going to happen. Those who create content (programmers, DBA, artists, spreadsheet users, aka ‚producers‘) will not use touch 8 hours a day, unless they want to wipe the blood of their touch-monitors at the end of their shift. Nor will new users be enthused to re-learn everything they finally mastered. Also, touch uses far more energy and muscle movement than does moving the mouse and clicking, so for those working on getting some Gorilla-sized biceps, using Metro with touch only would be advisable.W8 introduces penalties on so many fronts, especially in the domain of productivity and efficiency, all to make sure everything is touchable with fat fingers and visible to people who are legally blind. And for what reason? To sell some complementary fondleslabs, something that is almost solely used for consumption. What about us, the producers who praised MS year in year out for the ease of use and completeness of the system. We’re getting a heart-felt F**K YOU from Microsoft. It seems it’s either hop on the Metro boat or drown. What hurts most is that W8 does away with the main reason I picked MS over its competitors: to do with my computer as I wanted, when I wanted. Now MS is taking decisions about how I should work, how I should change my ways to fit in the narrow mold they’ve set out for their users. And if I don’t agree, I’m a ‚hater‘ or am told I „don’t understand“. Good luck with that.I just don’t get what they were thinking. They’ve lost a big fan and a devout C# developer on me. Not that I’m significant in any way, but I hope it’s worth it to MS to alienate their core user base.“

    1. Původně jsem byl z Metra nadšený, ale je to jen WOW efekt :-/

      Dost to omezuje workflow a násilně mě to nutí měnit staré zvyky. Jako věřím, že to bude fajn pro domácí uživatele (Facebook, internet, filmy), ale nemožnost vypnout bude velké mínus.

      Aero a aero shake byla bomba a dotažení Windows k dokonalosti a ušetřilo mi spoustu práce a pŕepínání oken. Toho Metro nikdy nedosáhne – ne v mým případě.

      Metro je super pro tablety a telefony, ale nedokážu si ho přestavit, že bych ho používal v desktopu, teda – dokážu si představit, že bych ho měl na druhým monitoru – kde mám na boku IM, poznámky… – a na hlavním měl klasickou nabídku Start.

  7. Hmmm – všimli jste si jaký má St(r)ach st(r)ach ze slova nVidia ?

    Jinak, opět brilantní poznámka (jako vždy) uživatele KEVIN k (pravděpodobně) vydání HD 7970 Ares2:

    Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-30 21:37:41
    Myslím, že když výjde… dobře, když nevyjde …. taky se nic nestane

      1. U 2k rozlišení jí dochází dech. Ale FullHD je pořádnej fičák. :-)))

        Já bych to svedl na spekulace, že „kvůli špatné dostupnosti a nízké kvalitě (beztak ořezaných jader). Odpadky patří do popelnice a ne na pult obchodu. To dá rozum, viď. A teď mě prosím omluvte – jdu strčit hlavu do prdele až po krk svým tajným zdrojům – lokálnímu zastoupení od AMD“ 😀

    1. Jo, ten se nám zase odkopal. Všechny ty rozumy si přečetl za svitu ruDDé záře nad Díítem a teď dělá chytráka. V grafech zkušeně vymazal GTX680, protože se mu její výkon moc nehodil, vsadím stovku plemenných býků proti koženému biči, že mu ani ta procenta nesedí… Mám takové tušení, že nás čeká letos už čtvrtý velký Stachotrapas.
      edit: sázka samozřejmě naopak – opraveno

  8. Tak jsem si pročetl jeho „článek“ plný zášti a tohle je perla:

    1, Jsme v druhé polovině roku 2012 (08/2012), „recenze“ však neobsahuje jedinou hru, která by skutečně aktuální byla a výběr je opravdu „lahůdka“:

    H.A.W.X. 2 – herní propadák na DX9 se „zvláštními“ prvky DX11 vydána 11/2010 (propagační GF hra)
    MAFIA II – Zastaralá DX9 hra s datem vydání 08/2010 (propagační GF hra – GPU PhysX)
    Lost Planet 2 – Herní propadák s datem vydání 05/2010 (propagační GF hra)
    AvP – jedna z prvních „DX11“ her, ale už neaktuální s datem vydání 02/2010 (AMD titul)
    Just Cause 2 – Stará hra jen s DX10.1 s datem vydání už 03/2010 (GF titul)
    Metro 2033 – konečně trochu aktuální DX11 hra pořád ale už z 03/2010 (propagační GF titul – PhysX)
    DIRT3 – nejmladší hra v testu, tedy aktuální DX11 z 05/2011 (AMD titul)
    Far Cry 2 – Vtip?! Zastaralý herní propadák s datem vydání 10/2008!!! (GF titul)

    Zajímá někoho názor toho blbečka na hry ??? To jako že to nehraje ten omezenec znamená že se to nebude testovat ? On by se vůbec her měl držet stranou ještě po tom co předvedl s recenzí na Alana Wakea 🙂

  9. shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-08-02 10:43:54

    Co je špatného na Unigine Heaven?

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-08-02 10:55:20
    avatar
    Není to test výkonu karty, ale technologické demo jedné jediné technologie, která však ve hře nikdy není sama – do recenze herní grafiky nepatří, stejně jako další podobná dema 😉

    Další demagogie. Nevim proč by karty nemohly ukázat jak si stojí v teselaci.

    Jeho doporučování 7950 před 7870 taky ukazuje jak moc 7870 nebude atraktivní. 🙂

        1. Sakra, ja jsem to upravoval, ale neulozila se nová verze – autorem výroku není Stach, jenom to má na svém webu v jednom článku. Kdyby s tím nesouhlasil, urřitě by to tam ale nebylo, takže to můžeme brát jako jeho názor v roce 2009, kdy ještě nic zlého netušil.
          Nechápu, proč se ten komentář nezaktualizoval…

    1. Nazdar Executor. To bola dobra diskusia. Vtedy ste „vsemocnemu“ s J.C.Dentonom davali zabrat. Ohladom Alana Wakea. Ja som ho dohral a bavil som sa. Malo to spravne uchylnu Twin Peaks atmosferu. Prave sa chystam na A.W. American Nightmare. Najprv ale musim dokoncit celkom dobru strielacku Inversion ala Gears Of War. Celkom sa pri nej bavim.

      svartenatt
      Kamo pozeram ze na BA odpadli Deicide aj Fields Of The Nephilim. Par ludi asi pusta penu z huby od zlosti.

      1. Nazdárek, jo to byly časy když tam byli aspoň lidi co mu napsali pravdu… do té doby než nás všechny zabanoval 🙂
        Teď už tam má jen bandu oveček co mu přitakávají…. příkladem za všechny budiž třeba Belka to je dobrý mamlas 🙂 Teda pokud to nejsou multiúčty že ? 🙂

  10. No není tohle příkladná ukázka fanatismu?

    DD: HD 8000 dorazí nejdříve začátkem příštího roku a opět začnou nejvyšší modely a než se dočkáme nějakých parádních nereferenčních, tak to si ještě počkáme, jinými slovy, HD 8000 je ještě dost daleko a HD 7000 jsou teprve v polovině svého nejaktivnějšího období života na trhu …

    ano 28nm výroba zůstane a dorazí GCN 2.0

          1. Přesto neuskutečněno. To musíš hned když máš záblesk 😉

  11. post pod článkem o výběru GK

    roman2277 napsal…..

    hm…tento test je pro znalé naprosto zbytečný.A proč? protože za chvíli tu budou nové karty od NVidie a za druhé že autor evidentně záměrně vybral do testu hry,na nichž na většině spolupracovala fa.AMD s vývojáři dané hry.Což je totálně neobjektivní.Je Jasné že potom karty od AMD mají lepší výsledky.Takže tímto testem opijete jen cucáky v oblasti PC.No není se vlastně čemu divit když jsme na demagogickém serveru AMD,že? Jdu se koupat.Pá….
    EDITOVAT:tak dle první světové recenze poráží NVidie 660Ti konkurenční AMD 7950tku a někde i ojediněle 7970tku.Tak copak bude asi nejvýhodnější GK na trhu?

  12. 3. srpen se zapíše jako černý den pro oDDborníky. Dnes je den, kdy jsme se dozvěděli, že Stach je normální člověk a my jsme ti retardi.

    Napište prosím někdo Obrovi, ať objasní na Exotopedii, jak ho Stach fyzicky inzultoval.

    Pak napište na Živě, Computeru, PCTuningu, SHW, EHW, Nvidii, Asusu, AMD ať se vyjádří ke neserióznímu chování Stacha… od vykrádání článků, až po vymýšlení recenzí.

    Stach píše o tom, jak posílá čistý HW a druhý den poslal Obrovi grafiku posypanou bílým práškem.

    a milióny a milióny dalších věcí…

    http://exotopedia.org/wiki/Diskuse:Jan_Stach

  13. On ma ale (admin exotopedie) zo svojho pohladu uplnu pravdu. 🙂 Pochopit Dildovu velkost nemozno bez suvislosti, nato treba proste citat jeho clanky, spravanie sa v diskusiach a obracanie kabatu v nazoroch podla vetra Amdede. 🙂 Nerdsky ho pretlacat na exotopediu plamennou diskusiou o nuansach grafickych kariet je kravovina a byt na jeho mieste zareagujem rovnako, tiez som sa v tom nejak stracal, kto je tam vlastne vacsi exot a moj dojem bol, ze ste exoti vsetci.

    Nota bene: Who the fuck cares, ci je Stachuj na exotopedii, alebo nie. 🙂 Je to rovnaky sranda projekt ako tuna oddbornik a Dedeho entry tam z neho vacsieho ani mensieho exota neurobi. Trochu nadhladu ludia, nie sme (vacsina co tu je) exoti. 😉

  14. A mimochodom – ad Obrovo „napadnutie“. Jasne, Obr isiel okolo, zakopol a neumyselne vylial pivo zrovna na Stachanovca. 😉 Zrovna on. 🙂 Preco sa nemozem ubranit dojmu, ze zase raz ako vzdy provokoval, prekrocil mieru a bol desne prekvapeny, ze dostal na kokos. 😛 Naco isiel samozrejme hned zmrdsky s placom zalovat jak male decko.

    1. No jsem pevně přesvědčenej, že pokud by v grafech co tam má DD z PCGH byla situace grafik obráceně, tak text
      cituji:

      “ podpora vysokých HD rozlišení, FXAA vyhlazování, vylepšené grafické efekty, stíny, částicové efekty. DX11 ale nečekejte.“

      by byl naprosto totožný a se stejným natěšením. Zkoušel ji někdo? Já jedničku hned sabotoval 🙂

    2. Serte na to, jestli je Stachuj na exotopedii nebo ne. Osobně si myslím, že ta exotopedie je ubohost.Jeden jedinej člověk tam rozhoduje stejným stylem jako DD rozhoduje na svojí žumpě. Kdyby tam měl nějaké hlasování a podle výsledku by byl dotyčný uznán za exota nebo ne .. tak neřeknu, ale takto je podle mě dotyčný provozovatel sám exot. 🙂
      Stachuj zřejmě za pomoci As´uuse tradičně vyhrožoval a dosáhl svého.

        1. Ono CPU@Physx sa uchytil celkom slušne. GPU@Physx by sa chytil zrejme oveľa lepšie keby sa v nových konzolách použili karty od NV. Skôr to ale vyzerá, že to bude naopak. Každopádne k lepšej fyzike by malo pomôcť nové SDK 3.x. To sa ale asi nezačne používať hromadnejšie kým nebude súčasťou APEXu. A to sa stane súčaťou verzie APEX 1.2, ktorá by mala vyjsť niekedy teraz. Verzia APEX 1.3 má vyjsť na konci roka a mala by už obsahovať aj novú deštrukciu, ktorá sa dá iteratívne aplikovať aj na rozpadnuté časti objektov. No a keďže toto bude až na konci tohto roka, obávam sa, že sa situácia okolo PhysX nezlepší tento a ani budúci rok. Skôr by sa mohlo niečo posunúť s novou generáciou hier na nových konzolách. Momentálne uvidíme čo so starým SDK vykúzlia vývojári u Borderlands 2 a v Hawkenovi. Ale neočakával by som niečo čo sme ešte nevideli. Zatiaľ sú len 3 hry ktoré využívajú PhysX nejak masívnejšie a to Mafia II a obaja Batmani. Dúfam, že aspoň Borderlands 2 sa k nim pridá.

    1. JJ. Súhlas. Hneď som si kúpil Amigu Forever Premium od Cloanto. Rovno aj s C64 Forever v balíku (13€). Dostenete špičkové emulátory. Akurát sa obr zmýlil v cene. Tá nie je v USD ale v EUR. Takže napr. Amiga Forever Premium je za 50€.

      BTW obr ak toto čítaš možno mi budeš vedieť poradiť. Emulátor Amigy ide pomaly vo fullscreen móde. Emulátor pre C64 je bezproblémový. Nevieš kde by mohol byť problém? Cloanto využíva WinUAE. Takže bude problém zrejme v nastavení.

        1. Tuner – v tom miniPCIe slotu je i v tom levnějším, takže není důvod, aby nebyl v dražším. Na popisky se (tradičně) nedá moc spolehnout.
          Existují 2 verze – tenší bez mechaniky a tlustší s mechanikou. Do té tenké verze si nedokážu představit, jak tam někdo nacpe ještě 9 milimetrů mechaniky – to se tam fakt nevejde a pokud jo, nebude ventilátor sát vzduch, protože by mechanika byla přímo nad ním. Kdyžtak, mám nafotit střeva?
          edit: tak zpět – TV-in (na takový ten koaxiál) není vyvedený ven, on tam možná ani nebude. Jdu dovnitř.

          1. Když na to tak koukám, tak je uvnitř konektor SATA. Pokud to neumělo bootovat z mini-PCIe, tak by ti tam mohl nějakej šikovnej bastlíř nabastlit propojku na SSD – štávu by to bralo ze slotu a propojení by bylo s konektorem.

  15. Tak nová verzia APEXu dnes vyšla:

    http://physxinfo.com/news/8692/welcome-nvidia-apex-1-2-first-apex-with-physx-3-support/

    Celkom zaujímavý článok. Okrem použitia nového PhysX SDK 3 obsahuje aj 2 nové moduly. Doteraz tam boli iba APEX Clothing a APEX Destruction. Po novom boli pridané APEX Turbulence (prvý a zatiaľ aj posledný krát bolo niečo také použité v hre Dark Void) a APEX ForceField. Dúfam, že najneskôr do konca budúceho roku sa NV posnaží a prinesie nejakú hru, kde budú tieto moduly použité. Hlavne som zvedavý ako zlepší CPU multithreading v takýchto hrách vďaka PhysX SDK 3.

    1. Heh. Zabudol som na APEX Particles, ktorý bol už aj v predchádzajúcej verzii a je oproti nej rozšírený. Hlavne sú zaujímavé improvementy v rýchlosti spracovania oproti APEX 1.1 (PhysX SDK 2.8.4) a APEX 1.2 (PhysX SDK 3.2). A to najmä na CPU, ale aj na GPU. Takže toto je konečne možnosť aj pre CPU PhysX, ktorý bude môcť ponúknuť detailnejšiu fyziku. Najbližšia verzia APEX 1.2.1 prinesie okrem opravy známych chýb aj GPU podporu pre simuláciu rigid bodies. BTW všetky APEX moduly okrem jedného sú optimalizované aj na CPU. Jedine APEX Turbulence je zatiaľ možné používať iba na GPU. Nemá podporu pre CPU. Čo sa týka CPU, podľa Zogrimovho článku bol slušne zlepšený multithreding, masívne sa používajú SIMD inštrukcie (a teda SSE namiesto starých x87) a boli optimalizované aj samotné algoritmy pre fyzikálne simulácie. Som zvedavý či pán Kantor známy podľa článku

      http://www.realworldtech.com/physx87/

      urobí podobný rozbor aj teraz s novou verziou PhysXu.

Napsat komentář