Vykladdový slovník, časť ddruhá

Len aby sme mali nejaký predel, druhá časť malého výkladového slovníka DildoWorldu

Proprietárna, prípadne nezaujímavá technológia – Čokoľvek, čo AMD nepodporuje, prípadne mu to nejde príliš dobre.

Štandard – Čokoľvek čo AMD podporuje.

Významná technológia – Čokoľvek čo podporuje iba AMD, prípadne mu to ide naopak veľmi dobre.

PhysX – Forma DRM určená k obťažovaniu hráčov. Dá sa obísť cez grafiky AMD.

Script – Spôsob, akým sa na počítači simulujú fyzikálne javy.

TressFX – Technológia na dodanie vlasov Lary Croft do hier. V súčasnosti okrem skriptov jediná technológia fyziky, čo by stála za reč.

Unigine Haven – Padlý anjel.

Šírka zbernice – Poslednou dobou najturbulentnejšie sa rozvíjajúci parameter GPU. Kým ešte v časoch GTX-580 predstavoval naprosto nepodstatnú zbytočnosť, dnes sa z neho stal doslova etalón v posudzovaní výkonu i kvality grafických kariet. Súvisí to hlavne s rozvojom aplikácií GPGPU, zvlášť tých v double-precision, ktoré zaznamenali podobne búrlivé zmeny.

Veľkosť jadra – Parameter, ktorý naopak vládol v posudzovaní vyspelosti GPU až do doby uvedenia GK-104, no potom bol náhle nahradený pokročilejšou šírkou zbernice (pozri tiež heslo „Šírka zbernice“). Dnes zažíva menšiu renesanciu v high-endových kartách, konkrétne AMD 290X.

Vysoké teploty a taktovanie „až na kosť“ – Spôsob akým sa snaží Nvidia (neúspešne, narozdiel od marketingu, pozri tiež heslo „Marketing“) dohnať parametrovo oveľa výkonnejšie grafiky AMD. Rovnakú technológiu použilo nedávno i AMD, tam však slúži výlučne ako príprava referenčnej edície na ľahkú a bezproblémovú výmenu chladiča (pozri tiež heslo „Ddvojtvar“).

Marketing – Metóda pretaktovania kariet Nvidia. Stojí za celým úspechom tejto značky a je vlastne už od doby jej vzniku jediným dôvodom, prečo ju ľudia nesvojprávni idioti občas kupujú.

Stratová a dotovaná výroba – Ekonomický model výroby a predaja čipov umožňujúci byť konštantne vo vysokom zisku. Používaný výlučne firmou Nvidia.

Efektívny návrh – Opak stratovej a dotovanej výroby. Zodpovedný za väčšinu finančných problémov AMD.

769230 dolárov – Aktuálna cena funkčných waferov za meter štvorcový u TSMC. Zelenú farbu si treba priplatiť extra.

Steam Hardware Survey – Propagačné stránky firmy Nvidia.

Profesionálne IT magazíny – Dcérske spoločnosti firmy Nvidia.

Spameri a flameri – Zamestnanci firmy Nvidia.

Mikrošutering – Realizácia kvantového paradoxu Schrödingerovej mačky, samozrejme slávnou AMD. Hoci sa na jej kartách nevyskytuje, ich ovládače ho pravidelne odstraňujú.

Mantle – Jadrová fúzia za pokojovej teploty.

Technologický líder – AMD.

Konzola – To isté čo PC, akurát na nej nespustíte programy a hry pre PC.

PC – To isté čo konzola, akurát na ňom nespustíte programy a hry pre konzolu.

Vývojár – Lenivec a neschop.

Apple – Nvidia pre ženy.

Redakcia – Imaginárny priateľ.

Inteligentný čitateľ – Viacnásobný účet, prípadne Bajlando.

Ddvojtvar – Slovo rovnakého znenia, no odlišného významu. Napríklad „nedostupnosť“ môže znamenať jednak prudko sa predávajúce grafiky fy AMD, ale i ťažko vyrobiteľné grafiky fy Nvidia. Podobne zas „zlacnenie“ znamená buď zlepšenie výroby u TSMC, alebo reakciu fy Nvdia na drvivý tlak od AMD. Pre správne určenie zmyslu je potrebné poznať súvislosti (pozri tiež heslo „Súvislosti“).

Súvislosti – Súbor podivných dôvodov prečo je AMD najlepšie.

Typická cena – Najlacnejšia ponuka fy AMD, alebo najdrahšia ponuka fy Nvidia (pozri tiež heslo „Ddvojtvar“).

Typický výkon – Najhoršie výsledky GPU Nvidia, alebo najlepšie výsledky GPU AMD (pozri tiež heslo „Ddvojtvar“).

Pomer typická cena/typický výkon – Súvislosť.

„Je to presne tak, ako sme tvrdili“ – Hanblivé priznanie, že ste kecali naprosté kraviny. (Pre vysvetlenie plurálu pozri tiež heslo „Redakcia“).

Amatérsky blog – Web žijúci z reklám.

Profesionálny magazín – Web žijúci z reklám.

Podplatený magazín – Web žijúci z reklám.

Objektívny amatérsky blog – Web žijúci z reklám s moderovanou kritikou autora a ním vybraných značiek.

Tajný zdroj – PCTuning.

Supertajný zdroj – Google Translator

BEZPROBLÉMOVÁ DOSTUPNOST – limitovaný počet kusov, iba na objednávku apod

(c) CnnVidiot

Táto stránka bola vygenerovaná za pomoci rozhrania DirectX 11.2. Pre optimálne zobrazenie autor doporučuje používať výlučne systém Eyefinity.

157 komentářů u „Vykladdový slovník, časť ddruhá“

  1. simik 2013-11-27 14:49:37
    „možná kdybychom byli neobjektivní a podplacení, jak nám to někteří podsouvají, to bych si toho mohl dovolit v redakci více“
    Ono je to spíše naopak. Objektivitu si představuji jako obecnější pohled na věc(nadhled) a tam právě to větší množství názorů a pohledů různých lidí udělá hodně.
    —————
    Simíku, na kobereček!
    Objektivní je pouze to, co máme mnohokrát změřené a prověřené, nebo nám to přeložil translátor, vše ostatní je flame a lhaní. A naše redakce má na vše stejný názor a já jsem její objektivní fulltime mluvčí. 🙂

  2. Pěkný slovník. Na konci se mi ulevilo, že mám na noťasu grafiku AMD a Win8, sice bez Assfinity, ale i tak se mi to zobrazilo korektně 🙂
    Jen bych si dovolil několik upřesnění a doplnění:

    Hloupý člověk – uživatel konzolí

    Brzda herního pokroku – konzole a hloupí lidé

    Tržní podíl grafik – marketing nVidie, popřípadě nedůvěryhodný zdroj (všechny zdroje)

    Tržní podíl AMD – neustále roste, porovnání s rokem 1866

    Tržní podíl nVidie – neustále stagnuje na cca stejné úrovni

    Navýšení zisku – prodej nemovitostí AMD

    CGN – optimalizační etalon

    CGN+ – ještě lepší optimalizační etalon

    TrueAudio – ultrahifi prostorový zvuk i na běžné niti s kelímkem

    Lež – jakýkoliv názor odlišný od standardu redakce

    Flame – jakýkoliv vícekrát zmíněný názor odlišný od standardu redakce

    Standard – co podporuje AMD, též viz Objektivita

    Objektivita – viz Fakta

    Fakta – mnohokrát změřené a ověřené dle naší standardní metodiky s variabilní preferancí funkcí, kde je na tom AMD momentálně lépe, viz Šířka sběrnice, Velikost jádra, atd, (slovník CNN)

    95°C – u nVidie příšerné provozní vlastnosti; u AMD optimální teplota pro rychlý tok a barvu grafických elektronů

        1. Určitě máš pravdu, radost mě to nedělá a rozhodně si jsem vědom toho, že to není dvakrát fér. Na druhou stranu když se podíváš na české weby a sloveské přispěvatele tak možná moji neférovost pochopíš. Navíc neprávem jsem dostal už jednou ban a slováka tak to těm hloupějším vracím alespoň takhle.

          Rád bych podotkl, že se rozhodně nenavážím do slováků kteří něco umí a něco předvedli (Tralalák, Misho z pc.sk, pár dalších známých na bývalém SHW fóru).

          Aby bylo jasno tak nemám rád neférovost – proto jsem taky seřval tenkrát Mosse když se začal obouvat do Obra (a že toho rozhodně bránit ani nechci).

          Každopádně tvoje slovenské přání se Ti vyplnilo – mám BAN i přesto že jsem psal o chytrých, nikoliv blbých slovácíh 😀

          1. To ma mrzí rád na diit-e som rád čítal tvoje argumentácie aj keď kukoncu si sa trošku zradikalizoval. Určite som si to neželal tvoj BAN len som čakal kedy no-x stratí nervy.

          2. Diit, vlastně bývalý CDR býval fajn. Jsem na něm prakticky od počátku, dokonce jsem v dobách dávných přispěl jednou recenzí na DVD mechaniku (to je takový ten výsuvný držák na kafe, vím, že už to mnozí neznáte… 🙂 ) Teď už tam do diskuzí moc nelezu, ale tohle mi teda vadí – admin má situaci zvládat s klidem a vyhýbat se denunciaci oponenta – no-x se tyhle čuňačinky koukám učí rychle. A že admina dělám nějaký ten pátek, tak vím, co je to za chleba.

          3. Škoda, že som zmeškal tú disuksiu ešte kým bola horúca. No-X sa pekne vyhol odpovedi prečo nenapísali nič ohľadom konferencii NVIDIe keď o tej od AMD majú viac článkov.

  3. Tak jsem se zase jednou podíval, co nového ve Světě Digitální Zkázy. Mimo obligátních agitačních článku o AMD mě zaujala „recenze“ telefonu Huaweii Ascend P6.

    Jeden ze čtenářů vytýkal absenci testů výdrže baterie. Stach opáčil, že to není potřeba, nedá se to změřit a beztak všichni nabíjí telefon každý den.
    V recenzi sice chválil obrovsou 2 Ah baterii, ale jaksi zapomněl zmínit, že procesor Huaweii není tak vyspělý ohledně spotřeby a výdrž baterie jde po používání hned do kopru.

    Nikde v „recenzi“ není napsáno, že telefon s Windows Phone se stejnou užitnou hodnotou se dá koupit o pár tisíc levněji než Ascend P6. Jak přijde na milovaný Android letí dogmata o poměru cena výkon obloukem do koše.

    Vtipné, doporučuji přečíst.
    http://www.ddworld.cz/mobility/smartphone/test-huawei-ascend-p6-elegantni-kovovy-tenky-a-dobre-vybaveny-smartphone.html

  4. @7R7: Radikalizoval možná jako odpověď na no-Xe (ten se poslední dobou totiž taky radikalizoval). A jinak díky za pasivní podporu, která je bohužel neúčinná dokud bude no-Xovi a jeho podobným oponovat pouze jedinec. IMHO by na tyhle hajzly mohl platit radikálnější organizovaný plán jinak nebude hlas vyslyšen – ať bude reakce negativní (DDW), žádná (Diit) nebo uklízecí (ban). Zkuste se nad tím zamyslet 😉

  5. Btw. najlepsie je, ze Nvidia a Amdede karty nevyraba a teda nema cipy co porovnavat, ale len a len „karty skutocnych vyrobcov“, a pritom len co tam napise, ze je ta Gigabyte z EHW o hodne vykonejsia nez akakolvek existujuca 290X, tak je to predsa nereferencna verzia vs. referencne a to sa predsa porovnavat nesmie pac je to spam a flam. 🙂

  6. MiraZima [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-19 15:20:36

    Nesmysl je to co jsi ted napsal, nic proti ale velka vetsina tech pro ktere tento souhrn delas je rada ze ten Pc vubec uvidi zevnitr natoz aby si sundali z grafiky za 10 tisic chladic a pridelaly na ni accelero ktere mimochodem jeste oficialne ani pro tuto kartu nevyšlo.

    Ty totiz vzdy dovedes otocit o 180 stupnu na jednu stranu delas pruzkum sestav vhodnych pocitacu, urcenych především lidem co se v pc moc nevyznaji, na druhou mi tady vpalis aby si borec sundal z karty chladic, nasadil jinej a doufal ze to pojede a pripadne jeste prisel o zaruku

    Nehlede na to ze vykon i cena je u 290x (kterou tu doporucujes) s 780Ghz velice podobny ale Ghz je ticha ma dobry chladic a provozni vlastnosti jsou celkove lepsi.

    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-11-19 15:29:08

    jenže pořád je R9 290X prostě lepší grafika a to je problém … GTX 780 GHz je problém i proto, že hry jsou dělané a budou pro GCN a GTX 780 nemá ty vychytávky. Neeru jí, že v nereferencích má lepší chlazení, to určitě ne, ale karta to prostě lepší není.

    podle mě se vyplatí počkat si chvilku na ty nereference dorazí za 2 týdny.

    1. Vyplatí se počkat dva týdny na referenční karty (které nám už někdo sliboval na konci listopadu), pak počkat ještě další dva roky, než se projeví optimalizace na GCN a pak ještě další dva roky, než se AMD naučí dělat pořádné highendové karty.
      Na snad nám AMD do té doby nezbankrotuje.

      1. Tiež je zaujímavé to, že sú odrazu proprietárne technológie výhodou. Doteraz to bolo len samé „penalizovanie“ vlastníkov konkurenčných grafík a cesta do pekla. Koľko rokov písal pobúrené články o tom, ako je zle že je GPU PhysX uzavretý? Teraz u Mantle a True Adiu je to odrazu niečo čo je plus a za čo sa majú grafiky od AMD kupovať. Tútp PR prácu pre AMD robí tak úboho okato, že sa nad tým dá iba krútiť hlavou.

  7. O „penalizování“ kupodivu mluví i no-X (22.11.2013 – 11:18) http://diit.cz/diskuze/99979/thread

    Jak říkám, dřív nebo později se tito dva ulhaní patlalové dostanou do podvědomí jako „ti chytří“ a nebude cesty zpět. Už takhle jim to žere spousta fanatiků a už teď si magazíny filtrují diskutéry. Říkám Vám, že to může dojít klidně do stádia kdy tihle dva kreténci vylžou AMDčku cestu k úspěchu…

      1. Na jakou část trhu má vliv netuším, ale vím jistě, že cestu úspěšně vylhává dost dlouho a nevypadá to, že by se jeho ovce nějak poučili – nebo si snad myslíš, že ty jeho benchmarky vychází nějakým omylem a to dlouhodobě?

        Kolik lidí si myslíš, že ví o minulosti Hulána? Kolik myslíš, že jich to ví na DDW? A kolik jich ještě přijde nových, kteří zapadnou?

        1. A na Diitu se tuším ten samý článek co všude dávalo AMD jako PR normálně objevil jako článek redakce, bez označení bez ničeho. A myslím, že to byla rozborka Hawaii takže to vypadá jako, že je no-X stranšnej fanda AMD architektury, ale přitom je „nestranný novinář“ 😀

          O Aničce kravičce alias Ježkovi nemlvě, ta není jako blog vedená od začátku. Přitom tam zazněly takový kraviny že kdybych ho měl možnost potkat tak se poplazí po čtyřech domu. MNa to se samosebou nemůže nechat no-X zahambit a začne psát úvahy jak Rybka a hájí evidentně podfukářskýho Samsunga co podvádí v benchmarku s tím, že je to přece dobře! Samozřejmě že jsou tak pitomí a nechaj se chytit je vlastně vina vývojářů benchmarku…

  8. Richmond: No to urcite. :-D. Takze v suvislostiach:

    1) PC trh Cz/Sk je zanedbatelne maly.
    2) Z neho len zanedbatelne malo ludi cita hw magaziny.
    3) Z nich len zanedbatene mala cast Dilda.
    4) Z nich len zanedbatelne mala cast z toho nema akurat bezboznu prdel.
    5) A z nich len zanedbatelne mala cast ma naozaj peniaze na nejake vaznejsie nakupy.

    Takze asi tak. 🙂

    1. Takže z bodu 1-5 tedy vyplývá, že si máme nechat líbit lhaní, díky kterému se lhářům zvyšuje šance na prodej reklamy nebo jak to mám chápat?

      Podobně se vyzdvihovala jedna značka desek a můžu s klidem tvrdit, že ikdyž už ty vlastnosti dávno nemají tak se ty desky kupují kvůli důvodům, které byly zveličovány před x lety… A takový už má Richmond sto chutí nakopat do řiti plus jako bonus si Richmond musí sám kupovat zvukovku protože to ty vemena kupovali tak drsně až se konkurence snížila na úroveň výrobce x…

      No a podívej, jestli se nV rozhodne nasadit tak vysokej standard ovladačů (nebo čehokoliv jinýho) jako AMD tak ti to rozhodně v dobrým nezapomenu 😀

      edit:
      Nejde o to, že Dildovi ovce nekoupí něco jinýho než AMD, jde o to, že oni budou dál rozšiřovat lži i mezi ty co si něco i pořídí. Stačí jim tvrzení že támhle Venca tomu rozumí, ale už nemusí vědět, že táhle Venca to četl u Honzíka, kterej je ovšem hloupej a navíc taky prolhanej. A aby tomu dodal věrohodnost tak si na ten odbornej webík nenechá napsat, že je to jinak že jo takže je to fakt na první pohled mistr, kterýmu všichni akorát tak pochlebujou a tleskaj.

      Podívej se na diit – člověk se zeptá jak to teda je s TrueAudiem na jiném než AMD hardwaru a Souček zdrhne aby tam nemusel jaksi psát že kecá, případně se něco smázne, hodí ban nebo přepíšou linky… Před rokem bych týhle historce nevěřil ani za mák protože to byl docela solidní web a teď je to běžná praxe z minulýho tejdne…

      1. Nenech hněv cloumati svým majestátem 🙂 V zásadě jsou tři možnosti, co se s tím dá dělat:
        1) Dělat Jendovi a dalším oddborníkům „PR“ zde a v diskuzích ostatních odborných webů (což se děje)
        2) Založit vlastní odborný a opravdu nezávislý web
        3) Nechat to na božích mlýnech
        😉

  9. Zdravim, trochu OT. Potrebuji pomoc. Vybiram tablet pro 13-ti letou holku a tak hodte nazor na muj vyber a poradte ktery vzit. Pripadne i jine navrhy.

    Google Nexus 7 (2. generace) 16GB Wi-Fi:
    + nizka hmotnost, cena
    – nejmensi displej, nema SD

    LG G Pad 8.3:
    + nizka hmotnost
    – mensi displej

    Samsung Galaxy Nexus 10 (P8110) 32 GB by SAMSUNG:
    + cena, baterka, system primo od Googlu
    – nema slot na SD

    Toshiba Excite Pro AT10LE-A-109 (Tegra4):
    + vykon, samozrejme muzu mit zadarmo primo od NVIDIE 😀
    – nenabiji pres microUSB

    Sony Xperia Tablet Z 16 GB WiFi:
    + hmotnost
    – 16 GB, ale moznost SD, mensi rozliseno nez ostatni 10 ve vyberu

    1. Kúpil som si pred troma týždnami LG G pad 8.3, zvažoval som ešte nexus 7, ale nakoniec vyhralo LG. Hlavne kvôli tomu, že má k dispozícii čítačku sd kariet. Dokúpil som k nemu aj micro usb/usb redukciu – usb kluče fungujú bez problémov, čo ma trochu mrzí, nerozozná 3g usb modem. Inak zatial uplná spokojnosť, na filmy/seriály ako stvorený, lahký ako pierko (338 gramov). Jedinou nevýhodou je (zatial) absencia originalneho puzdra na našom trhu. Ale dá sa kúpiť napriklad z amazonu, z ktorého som kupoval aj ochranné folie.

    2. Samsung Galaxy Note 10.1
      +vynikající výkon a užitná hodnota (jak na zábavu, tak skvělý na práci) – dá se sehnat za solidní cenu v akcích
      -má rozlišení 1280*800

      Samsung Galaxy Note 10.1 2014 edition (nejlepší volba dle mého SUBJEKTIVNÍHO názoru 😉 )
      +stejný jako výše s vyšším výkonem a skvělým displejem s rozlišením 2560*1600
      -cena

          1. Diky za nabidku. Ale asi to skonci koupenim toho Nexusu 7 a nebo LG. A za rok uvidime co bude za nabidku u 10″ a ten mensi bych si pak nechal pro sebe.

  10. „Proti původním plánům, kdy v testovacích modelech byly osazeny procesory Intel a grafiky NV GTX, došlo k výraznému posunu. STEAM i někteří partneři přišli na to, že pokud má STEAM BOX konkurovat Xbox One a PS4, musí za podobnou cenu nabídnout více. Takže stavět to na Core i7 a GTX 700 je sice fajn, ale samotný procesor Core i7 stojí bezmála to, co celá konkurenční konzole a GTX 760/770/780 grafika se dnes absolutně nevyplatí. Proto staví první reálný STEAMBOX na komponentách AMD. A protože do hry navíc vstoupil ten fakt, že v Xbox One a PS4 jsou procesory a grafiky AMD a skoro všechny nové a chystané hry jsou pro ně přímo optimalizovány a navrženy a i běžné PC z toho může těžit díky AMD API MANTLE, AMD TrueAudiu a dalších technologií, je volba IBUYPOWERu pro první STEAMBOX jasná – modulární AMD procesor i AMD GCN+ grafika.“

    Takže Stach vie cenu za ktorú má NV dodávať grafiky pre SteamBox. 🙂 A zasa tie jeho vymyslené domnienky prečo je tam grafika od AMD. A samozrejme podávané ako fakty.

    A to ani nehovorim o vete: STEAM i někteří partneři přišli na to, že pokud má STEAM BOX konkurovat Xbox One a PS4, musí za podobnou cenu nabídnout více. Sú to ale hlupaci, ze to nevedeli už skôr. Škoda, že pre nich nepracuje také eso ako je Stach.

  11. Podla mna to ešte posledné štádium nie je, akurat BC je teraz dost prehypovany a pomaly sa s nim vezie uz aj LC. Ja rozmyslam nad „pokusnym“ investovanim do cca 10 LC, pri dnesnom kurze to robi 230 Euro. Ktovie, kam az LC vyletí za pár mesiacov, hlavne teraz ked sa rozmohla tá AMD minerská mašinéria. 🙂 Je to haluz, ale všade sú 280x vypredané (newegg, amazon, atd). Som zvedavý, ako sa to prejaví na najbližších fin. výsledkoch AMD.

    1. Samo AMD těží bitcoiny a litecoiny, aby si alespoň trochu vylepšili svoji „výbornou“ ekonomickou situaci.

      Už teď pokrývají 50% provozních nákladů bitcoinem a 20% litecoinem.
      Mzdy platí zaměstnancům rovněž v bitcoinu a s TSMC se dohodli na ceně za wafer na 8.4 BTC.
      Je to druhá nejziskovější divize AMD, hned po oddělení pro obchod s nemovitostmi.

      😀

  12. Emendem: Prosimta, to s tou 280X vypredanou na litecoiny je viralna kravina jak delo. 😀 Proste im dosla na skladoch a dalsie nie su vyrobene, to je vsetko, akoby to bolo po prvy krat. Snad si nemyslis, ze uhroviti geekovia vzali sklady celosvetovo utokom a nabrali domov tucty AMD 280X po stotisic korunach do rigov aby dolovali LC, tomu moze verit tak jedine No-X a Dede. 😀

    Len preto, ze sa nieco siri internetom po forach neznamena, ze to nie je megahovadina. 😀

    1. Pravda je samozřejmě trochu jinde. 280X postavené na čipu Tahiti XT2 (=7970GHz) se prostě a jednoduše normálně vyprodaly a další už nebudou. Náhradou měly přijít koncem listopadu 280X postavené na nové revizi Tahiti XTL, která má mít lepší provozní vlastnosti. A jak je u AMD dobrým zvykem, opět zpoždění. Ostatních grafik AMD se po skladech válí tuny, takže tolik k pohádkám o omezené výrobní kapacitě AMD. Namátkově jsem ale našel nějaké 280X např. na Ebayi a Scanu.

  13. andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-03 12:45:34

    kks ty furt pises to iste, ale v pohode, moj nazor je ze nedoporucim nieco co poriadne nevyskusam, ty mas iny nazor a to je cele, iba som sa vyjadril.
    Citace:
    Většinu doporučených monitorů jsme vyzkoušeli, doporučujeme tedy to, co známe!
    – dolezite je ako a to nenapises, staci mi iba na to odpoved.

    EDIT:
    Citace:
    Dalo nám to docela dost práce a tyhle vaše reakce neurčitého typu vytýkající vlastně nic, já fakt nevím, co si o tom myslet (přijde mi to jako kdo chce psa bít hůl si vždycky najde).

    – vytykam stale 1 vec a uz je nebudem 10x opakovat, urcite na to nereagujem len tak ze srandy aby som niekoho konfrontoval.

    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-03 12:45:19

    A jsem zase u toho ….

    1, vyzkoušeli jsme je pořádně, v praxi a přesně tak jak to běžní uživatelé očekávají!

    2, U nákupního poradce není důležité jako, ale výsledek v podobě jasného doporučení. Nákupní poradce není recenze!!!

    3, pokud se ti zdá naše doporučení špatně, prosím chceme vědět v čem jsme konkrétně udělali chybu, jaký model je špatně/lepší za daných podmínek a pro dané užití a samozřejmě to celé prověříme!

    —————————————————-

    Popis postupu testovania:

    „vyzkoušeli jsme je pořádně, v praxi a přesně tak jak to běžní uživatelé očekávají!“ 🙂

  14. andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-03 12:29:02

    Citace:
    Přijde mi že jsou to jen naházené monitory náhodně vybrané. Průvodce (nákupní rádce) by podle mne měl vždy vycházet nejen z ceny, ale i ze zaměření. To jest ne každý na monitoru jen čučí na filmy a hraje fps. Např ve WoWku mne fakticky input lag monitoru netrápí, na filmy mam event. televizi, ale fotky ze zrcadlovky chci mít kvalitně, takže rozdělit nejen podle ceny, ale i zaměření.

    Mam na to podobny nazor. Ta univerzalnost vyberu (podla cena) neni moc dobra. To zamerani tam chyba

    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-03 12:46:01

    umíte číst?! Zaměření celého výběru je hned v úvodu článku … zaměření monitorů je napsano skoro nad každým doporučeným kusem v celém článku …

    Jste slepý?! to přeci není možné nevidět, že je tam jasně napsáno, pro koho je výběr a jednotlivé monitory!!!!

    Navíc celý výběr zdaleka není jen o ceně. Prosím přečtěte si každou větu, nehledejte nic mezi řádky. Jasně je tam napsáno pro koho, proč ten který monitor doporučujeme a proč je dobrý. je tam také napsáno, proč je náš výběr jaký je a pro koho je předně určen a co doporučujeme odborněji a náročnějši zaměřeným uživatelům, kterých je ale podstatně méně % mezi námi než běžných uživatelů ….

    Já vás prosím, ČTĚTE NEŽ ZAČNETE PLÁCAT O TOM, ŽE TAM NENÍ NAPSÁNO PROČ A PRO KOHO JE TEN VÝBĚR DĚLANÝ A PRO KOHO DOPORUČUJEME TEN A TEN MONITOR! JE TO TAM JASNĚ A NĚKOLIKRÁT NAPSANÉ!!!!

    1. DD:
      „Samozřejmě ně všechny byly k dispozici, takže jsme i zkoukli recenze ve světě, neboj ;).“
      O kus dále:
      „vyzkoušeli jsme je pořádně, v praxi a přesně tak jak to běžní uživatelé očekávají! doporučujeme tedy na základě skutečné zkušenosti i faktů!“ a furt dokola.

      Představuji si to „vyzkoušení pořádně“ nějak takhle:
      Technické parametry – monitor lze zapnout a vypnout, tudíž splňuje všechny technické požadavky
      Test barevné věrnosti – pokud to nevíte, tak od přírody mám vedle hudebního sluchu (viz TrueAudio) i zkalibrovaný zrak, takže od pohledu je mé hodnocení objektivní
      Test podsvícení – v pořádku, obraz je vidět a to je fakt
      Spotřeba – kotouček na elektroměru se točí o něco rychleji, odhadem tak o 30-40W

      Minimálně tam nikde nevidím aspoň odkazy na „zkoukli recenze ve světě“, když už někde čerpám, tak uvedu zdroj – to je taková elementární slušnost.

  15. On odporuca Dell 2713HM? Jemu jebe? (bez prepacenia) ved obecny problem na monitoroch s uhloprieckou 27″ a vyssie je v rovnomernosti podsvietenia. Ak by nebol taky zaujaty debil moze si pozret recenziu na EHW kde ho testovali a to podsvietenie bolo vcelku tragicke na taky monitor. A inac tie jeho kecy k monitorom. Precitat informacie z prirucky vie kazdy 😀 to nemusi ani davat na internet 😀 pardon on je oddbojnik 😀

  16. BTW. co je to monitor pre narocnych nad 10 000? vie mi to niekto vysvetlit?

    Napr. na porovnanie. Monitor Dell U2412M cena cca 220€ a monitor EIZO 2436BK cena 400€ rozdiel v cene voci eizu je taky ze eizo ma 5 rocnu zaruku a o trosicku lepsie podanie farieb a podsvietenia. btw. ten kto sa uspokoji aj s 2 rocnou zarukou mu rovnaku sluzbu spravi aj ten lacnejsi. pricom obidva monitory su urcene na poloprofi grafiku…jeho kategorizacia je dobre scestna 😀 😀 😀

  17. chlapi chcem si kupit monitor (na primarne rozsirenie plochy notebooku) a rozmyslam nad EIZOM 2436BW-K ci ako sa to pise (v alze za necelych 400€). najprv som rozmyslal nad Dellom 2412M ale tam ma odradila ta 2rocna zaruka oproti 5 rocnej pri EIZe a co som si presiel infosky a recenzie tak EIZO podava o n ieco lepsie farby a aj podsvietenie ma lepsie a aj hodnotu jasu pri min. a stabilita tiez. Co poviete amateri co vedia len kritizovat a nevedia citat? 😀

  18. Chlapi, potřebuju poradit. Po několika letech s Androidem jsem se rozhodl přejít na Windows Phone. Už jsem se víceméně rozhodl pro Lumii 720, ale nevím, kde koupit.

    mobilni-telefony.heureka.cz/nokia-lumia-720/

    Cenový rozptyl je dost velký.

    První 3 obchody nahoře ji mají tak kolem 5 000. Ale ty důvěryhodnější obchody (Alza, CZC…) ji měly tak kolem 7 až 7,5k. Takže myslím, že odsud to bude nějaký šedý dovoz:
    http://www.mobilsezarukou.cz/mobilsezarukou/eshop/1-1-Nokia/0/5/1526-Nokia-Lumia-720-Black
    http://www.max-shop.cz/nokia-lumia-720-white
    http://www.vkservis.cz/zbozi/2584/nokia_lumia_720_black?utm_source=heurekacz&utm_medium=cpc&utm_campaign=heurekacz

    U Nokie by to teoreticky nemělo vadit, protože reklamaci vyřeší každý autorizovaný servis. Ale pořád ve mě hlodají obavy.
    Máte už někdo zkušenost s nákupem mobilu ze zmíněných obchodů? Popřípadě, kde jinde koupit?
    Poraďte pls.

          1. Lumii 920 ne, protože velikost displeje a Lumii 820 ne, protože menší baterie.
            O 720 jsem už celkem rozhodnutý. Spíš mi jde o to, kde ji koupit.

            Paul: Docela si mé vyděsil, naivně jsem se domníval, že pokud je telefon z evropské distribuce, přijmou ho kdekoli.

  19. Mareknr: Mam doma Sony HMZ-T2, rozlisenie 2x1280x720 pixlov. Na 3d ako hier tak filmov totalna bomba (skoro ako realne 3d kino) ale… stale je to skor len zaujimavost. Dlho to nevydrzis, nie kvoli obrazu, ale hlave. Je to tazke, popruhy dost tlacia, takze po 30 minutach mas pocit, ze bud si to z nosa zlozis, alebo skapes. Ale ako (dost draha) hracka-zaujimavost na prilezitostne pozretie si 3D (zvlast filmov, hry sa obvykle dost blbo ovladaju, ak sa nemozes pozriet na klavesnicu) super. Hlavne to, ze mozes kludne i povedzme lezat na chrbte. 🙂

    1. Mne do konca týždňa má prísť Oculus Rift. Vyskúšam prvý development kit. Chcel som to kvôli širokému FOV. Sony HMZ je o veľkej 2D ploche. Oculus by mal vytvárať dojem, že si naozaj v scéne diania. Preto som nad Sony neuvažoval. Oculus má každopádne veľmi dobré ohlasy. Má to ešte síce detské choroby (screen door efect, stále nízke rozlíšenie na také FOV), ale ten pocit, že si naozaj tam, to všetko ževraj prebíja. Pozrel som si dosť videí a článkov. Podporu to má už teraz pre dosť hier. Teším sa hlavne na Dead Space, Slendera a Silent Hill. No uvidíme čo to bude zač.

  20. Mareknr: Mal som zato (nemam to nastudovane), ze Occulus Rift ma mat nejake VR vychytavky, typu, ze reaguje na otocenie hlavou a tak, kym HMZ je cisto 2x display. Co sa tyka HMZ – S 3D i kvalitou obrazu som spokojny, je na urovni kin, so shutter srackami sa to neda porovnat. „Platno“ by som naopak kludne prijal vacsie, dojem je asi takeho skor trochu mensieho kina, urcite nie IMaxu. Kazdopadne je to moj zatial prvy a posledny headset, takze nie som zrovna oddbornik. 😀

    1. Presne ako píšeš. Headtracking má už zabudovaný tento development kit. Ďalší má mať už aj position tracking a odstránený screen door efect. Plus pracujú aj na potlačení motion sickness (to je ale dosť individuálne, pre niekoho aspoň teraz proste VR nebude). Rozlíšenie má byť 1080p (960×1080 pre každé oko). Oproti terajšej verzii to ale bude na menšom panely. Takže jemnejší obraz.

  21. http://www.ddworld.cz/aktuality/graficke-karty-gpu/kde-jsou-graficke-karty-radeon-r9-280x-totalne-vyprodane-poptavka-prevysuje-nabidku.html#josc238813

    Sheddow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] – hmm 2013-12-03 23:15:58

    Ahojte. Idem riesit novu grafiku a preto sondujem po weboch co je aktualne naj v rozmedzi 250-300€ a po precitani si poslednych cca 10 clankoch na tomto webe sa neubranim pocitu, ze ich autor je silne zaujaty voci firme nvidia. Defakto je to velky fanusik amd grafik a jeho clanky mi pridu neobjektivne. Ako pise amd su ovela lacnejsie, vykonnejsie a vraj lepsie optimalizovane do buducna.
    Presiel som si aj zahranicne weby ako je bit-tech.net alebo techpowerup.com, z ktorych som cerpal aj nasledujuce testy. Konkretne cielom mojho zaujmu je grafika nvidia 770 a jej porovnanie voci amd R9 280x.
    Mam monitor s full hd rozlisenim, preto som si vsimal len testy pre toto rozlisenie.
    Podla porovnania servera bit-tech.net ktora porovnavala vykon kariet v 5 hrach vyhrala NVIDIA v pomere 3 ku 2 oproti R92 280x a to konkretne :
    battlefield 3 – vitaz NVIDIA
    bioshock – vitaz AMD
    crysis 3 – vitaz NVIDIA
    Skyrim – vitaz AMD
    Unigine Valley – vitaz NVIDIA

    Podla servera techpowerup.com je vitazom opat nvidia ktora bola lepsia v 10 hrach, AMD bolo lepsie v 7 hrach. Podla tychto serverov to nevyzera az na tak drtive vitazstvo amd a preto mi pride cudne nazyvat ludmi, ktory sa rozhodnu pre NVIDIA kartu blaznami.

    assassins creed 3 – vitaz NVIDIA
    battlefield 3 – vitaz NVIDIA
    bioshock infinite – vitaz NVIDIA
    Call of Duty: Black Ops 2 – vitaz NVIDIA
    call of juarez: Gunslinger – vitaz AMD
    crysis – NVIDIA
    crysis 3 – NVIDIA
    diablo 3 – NVIDIA
    far cry 3 – NVIDIA
    grid 2 – AMD
    hitman absolution – AMD
    metro last light – AMD
    sleeping dogs – AMD
    splinter cell blacklist – NVIDIA
    starcraft 2 – NVIDIA
    skyrim – AMD
    tomb raider – AMD

    Menim grafiku zhruba raz rocne a preto mam skusenosti ako s amd, tak s nvidiou. Amd som pouzival asi poslednych 4-5 rokov , nie su to zle grafiky ale s optimalizovanim hier to pri nich casto pokryvkavalo. Kto hral napriklad takeho assissins creed 3 s amd je dost mozne ze zazil tiez ten pad FPS v mestecku boston, kedy aj s namakanym HW to bolo takmer nehratelne.. Alebo pri inych hrach ako aj skyrim, som musel cakat na opravne patche kedy texutry neboli ako by mali byt a takisto FPS bolo velmi nizke a pod..
    Minuly rok som presedlal po rokoch zasa na nvidiu a musim povedat ze s optimalizaciou je to teraz uz jedna basen.. Autor sice tvrdi, ze kvoli pouzitym AMD rieseniam v PS4 je aj preto amd skvela volba, no to je len logicka domnienka, ako to bude v reali s tou optimalizaciou na PC sa este uvidi, zatial vsak nevidim dovod brat amd.

    Som obycajny hrac ktory sa na vypocetny vykon nediva, len na herny, preto je pre mna vypocetny udaj pri grafike nepodstatny a nie je to pre mna rozhodujuci faktor.

    Dalsim aspektom pre mna po hernom vykone najdolezitejsi je hluk grafiky v zatazi. Zasa pouzijem porovnanie zo serveru techpowerup kde Gigabyte R9 280X OC 3 GB –mala v zatazi az 45dbA oproti MSI GTX 770 TwinFrozr Gaming 2 GB ktora mala len 29dbA, co mi pride ako markanty rozdiel.

    Poslednym bodom ku ktoremu sa vyjadrim je cena. Podla nasej slovenskej heureky stoja oboje grafiky od 266€ v nasich obchodoch. Cize presne ta ista cena. Takze ani tu nevidim dovod preco sa rozhodnut pre AMD.

    Pan autor nechcem vas tymto napadat, ale naozaj som mal nutnu potrebu sa k tymto vasim clankom o grafikach vyjadrit a kvoli tomu som sa tu aj zaregistroval. Pekny den

  22. @CNNvidiot – BRAVO pane !!! Hezký slovníček, Stach by si ho měl dát na svůj blog, aby se lidé lépe orientovali..
    @Mareknr a to je Stach v celé své kráse – slušné, logické, ale oponující (rozuměj ty na které není schopen odpovědět) příspěvky vymaže. Ty na které je schopen alespoň zareagovat pošpiní a z pisatele udělá blbce. Klasický zamindrákovaný chudáček.

  23. http://www.ddworld.cz/aktuality/graficke-karty-gpu/kde-jsou-graficke-karty-radeon-r9-280x-totalne-vyprodane-poptavka-prevysuje-nabidku.html

    Wakizashi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-04 09:36:38

    Koukám, že je nakonec dobře, že jsem si tu kartu v listopadu koupil. Sice jen jednu standardní Sapphire za 7000,- včetně DPH, ale alespoň s BF4 (který až na pár chyb hodnotím nakonec kladně). OC jsem zkoušel s referenční voltáží na 1100 MHz, při 1150 to hodilo BSOD, ale zatím nemám důvod taktovat víc, když i na 870 mi to bottleneckuje CPU a spotřeba při OC také výrazně stoupá.:-) Hodně štěstí všem zájemcům o kartu.

    To DD: ačkoliv jsem červený a AMD grafiky preferuji od dob x800 a souhlasím s lepším výkonem za lepší peníze, některé „propagační drsňácké“ řeči o dominanci jsou opravdu dětinské a snižují úroveň solidního webu na blog šíleného blogera, který hájí svou hračku. Navíc, jsou lidé kteří si opravdu nVidii koupí kvů Physx. Např. Borderlands 2 vypadá skvěle. V jiných hrách by to samé zvládly lepší částicové efekty… V mém případě ale 3GB u 280x zvýtězily nad 2GB u 760.

    1. To je fakt divný. Komentář tam pořád je. Honzík musí mít hodně práce, když ani nestíhá banovat takové pitomce. Asi ho psychicky ničí situace kolem R9 280X.

      Mít tam účet, položil bych mu otázku. Můžu utratit max 8000Kč za dárek k Vánocům v podobě grafické karty. Jakou vybrat?
      Podmínky:
      1. nejvyšší herní výkon
      2. Nejnižší hlučnost

      Chtěl bych vidět, jak se z toho vyvleče 😀

  24. Taky maly prieskum. Kto vie podla noveho oznacenia AMD kariet priblizne hadat vykon? U stareho oznacenia to islo viacmenej bez problemov, tak isto sa da odhadnut vykon u nVidie. popravde ked mi niekto povie R9,R8,R7 a k tomu 280X/290X a verzie bez X. netusim do ktoreho segmentu budu priblizne spadat.

  25. Díky cnn-vidiote za pěkný slovník:-)

    Něco informací ze zaručených zdrojů:
    „peterlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-04 18:53:33

    Jak je na tom AMD s podílem na serverových trzích?
    Pracuju ve firmě s ročním obratem 100mld Kč, která vyrábí servery pro celou EMEA oblast. Objem procesorů AMD ve výraběných serverech klesl už pod 1%, což znamená, že se prakticky nevyrábí. A jak jsem koukal, tak u konkurence je to velmi podobné.
    Odpovědět
    0 0
    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-04 19:19:10
    avatar
    tak když to víš, proč se ptáš?! … myslím že právě serverové firmy by měly dělat co nejvíce proto, aby tady nějaká konkurence byla, jinak podle toho ceny brzy začnou vypadat 😉
    Odpovědět
    2 1
    peterlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-04 19:23:38

    Já myslel celkově. My vyrábíme pouze pro HP, jak jsou na tom ostatní v reálu těžko říct.
    Odpovědět
    0 0
    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-04 19:25:56
    avatar
    no je kolem 2%“

    ————————-
    Taky tušíte, jak k tomu přesnému číslu přišel?:-D

      1. No, měl jsem na mysli pana Objektivního 🙂

        IMHO vzal číslo co napsal peterlik a nenápadně aby to moc bilo do očí ho vylepšil.

        Už jenom fakt, že to napsal až poté, co se dozvěděl číslo které je potřeba vylepšit:-)

        Jsem si vědom toho, že tato čísla lze někde dohledat, ale silně pochybuji že:
        a, DD něco takového dělá nebo ho to vůbec napadne
        b, by to stihl za minutu a 18 sekund i s příspěvkem

  26. cudla – Haswell 2013-12-01 17:57:09
    Koukal jsem na sestavy jen bych chtěl upozornit že seasonic v sestavě s Intel Core i5-4440 dle výrobce nepodporuje tento procesor, takže se může stát že se vám pc v klidu vypne.

    aDDmin 2013-12-01 18:00:47
    jsme to zkoušeli, nám to funguje ale máš pravdu, že ofico certifikace bohužel nemá …

    chleba – Mini-ITX 2013-12-06 08:51:39
    Je škoda, že jste si na tu mini-ITX (levnější varianta)case nezkoušeli ty prvky. Navrhovaný chladič AC Apline 64 Plus se do skříně nevejde (dle montéra z renomovaného e-shopu). Vejde se tam ale např. verze GT. Pak se tam ale nevejdou navrhované vysokoprofilové RAM (kryjí konektory mechaniky) a bylo by také dobré zmínit, že k vybrané slim Blue-ray mechanice je potřeba dokoupit redukci na napájení a data (Delock SATA Slimline -> SATA + molex(M)4pin)…

    aDDmin 2013-12-06 10:20:06
    jsme neměli tu samou skříň možnost vyzkoušet, ale podobnou a tam se to všelo, tak jsme doufali, že jsou stejné (rozměrově by to sedělo) … koukneme se na to
    ===
    Hlavně že ddoporučujeme to, co máme mnohokrát vyzkoušené a ověřené, vše nám chodí a vše se nám vejde… 😉

  27. aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 14:41:16
    avatar
    no jasně že hraných her je více, ale máme omezený čas na testy kolega tedy vybral dvě hry s technicky aktuálními základy.

    jak říkám, já osobně bych navrhoval ještě třeba ten Total War, který CPU test má a vytěžuje CPU mnohem víc a výkonná CPU tam mají hodně navrch … uvidíme, bohužel kolega dělá testy a už tak toho má dost…
    ——————————————————-

    Simik, ak máš ešte živý účet na žumpaworlde, spytaj sa garažmajstra, ako sa vola ten záhadný kolega, čo mu údajne testuje veci. Či sa hanbí za svoju prácu? Lebo nad člankom je klasicky Jan Stach a redakce, prečo tam nie je meno kolegu? Je to článok „test: procesory s integr. grafikou“

  28. Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 16:11:49

    NV to totalne prosr.la s timhle mining trendem a ma maly odbyt tak aspon greenboys hledaji jak to bude v budoucnu spatne. Neuvedomuji si ze i kdyby se tak stalo tak to stejne bude prohra pro NV protoze kupovat 280/290 za polovicni ceny v bazaru oproti obchodu tak si stejne nikdo NV nekoupi.
    Nehlede na to ze v te dobe uz budou nove modely ktere uz ma AMD hotove.
    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 16:37:06
    avatar
    Ale o tom že architektura FERMi lehce vylepšená na KEPLER není nijak zvlášť povedená a do budoucna perspektivní a že modernější GCN od AMD je mnohem lepší a univerzálnější, o tom se ví už dlouho. Takže tohle není žádné překvapení.

    Fakt že AMD má vyšší výpočetní výkon a bylo to jen o jeho využití je další dlouhodobě známý fakt. Problém AMD byl v tom, že ačkoliv má lepší produkt navíc za lepší ceny, neuměly ho prodat, zatímco marketing konkurence funguje skvěle. Vždyť si jen vem, kolik lidí stále věří v PhysX, kolik lidí si myslí že koupit si stejně výkonou grafiku o několik tisíc dráž je skvělý nápad jen proto že má to a to logo na čipu atd. Prostě marketing zafungoval a lidi jsou jím ovlivněni …

    __________________________________________________________

    Garážmajster a ddvorný vlezdoprdelník Gaylando opat v akcii. 🙂

    1. Co že nVidia prosrala? 😀 Hlavně že AMD má teď co prodávat pro mining 😀 Až ta kutací mánie praskne (včera např. Čína zakázala bankám operovat s Bitcoiny, otázka, co bude následovat dál…), tak budou bazary opravdu asi plný, ale vyžhavenejch 280/290, navíc asi už i v době, kdy bude pomalu nová generace grafik.
      Zvláštní, že i po roce a půl „architektura FERMi lehce vylepšená na KEPLER není nijak zvlášť povedená a do budoucna perspektivní“ v pohodě stačí na 290X.

  29. Jo, nielenze predavaju grafiky jak teple rozky co nie su, ale este ani to im nestaci:

    http://www.fudzilla.com/home/item/33130-amd-gets-a-quick-loan

    Som zvedavy na Q1 vysledky. Snad vdaka vianociam aspon nebudu zas v strate to by sa potom blbo vysvetlovalo v suvislostiach. 🙂

    Klimax: Ta stranka je uplne na hlavu, maju to nejak bugle, super doveryhodny zddroj co udava zaporne a cez 100% pravdepodobnosti, skoro ako z garaze. 😉 Dal som to sem len ako protivahu. 😉 Ovsem ta dalsia 500 melonova sekera, to zacina byt zaujimave, som zvedavy, co predaju teraz. Amdede jedde! 🙂

  30. Julo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 22:38:04

    Napísal si: … AMD celkove 20.7% grafickeho trhu a NV 16.3. Zapocitany i APU

    Ano, podľa tých % to vyzerá lepšie pre AMD. Ale dobre, uviedol si odkaz na tabuľku, kto chce, zistí si aj tie „menej pozitívne“ čísla.

    Ešte dám odkaz na štatistiku diskrétnych gpu za 3.kvartál
    Odkaz
    Podiel na trhu: AMD 35,5% , NV 64,5%

    aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 23:07:06

    není to statika prodaných, ale vyexpedovaných grafik a protože se uváděly nové modely, mělo AMD trochu výpadek 😉

    Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-06 22:54:12

    Prece nebudu vypisovat vsechno. Proto dam odkaz.

    Jinak ty diskretni vypadaji pekne jen do chvile nez se zamyslis a zjistis ze AMD GK ktere jsou v APU musi NV vyrabet jako diskretni takze ty cisla jsou pak uplne jina.

  31. Autoři a tvůrci magazínu DDWorld.cz

    Náš magazín je uživatelskou a nadšeneckou záležitostí, přesto se naše redakce stále rozšiřuje. V současné době tvoří uživatelskou redakci toto složení:

    Jan Stach – šéfredaktor magazínu, hlavní tvůrce webu a autor článků
    Tomáš Hort – Správce BLOG“ a uživatelských článků, tester úložných zařízení
    Lukáš Provazník – Redaktor a tester SmartPhone zařízení a mobilit
    Tomáš Tvaroh – Tester mobilních počítačů (notebooky)
    Karel Tlamycha – Tester mobilních počítačů (notebooky)
    Kristián Petráš – testy základních desek a High end komponent
    Ondřej Lapka – tester grafických karet a procesorů atd.
    Petra Vácha – tester základních desek, RAM, procesorů atd.

    _________________________________________________________

    LEGI3, ak sa ti bude chciet, spytaj sa majstra, ktory „kolega“ to teda bol, pretoze procesory podla tohto vypisu testuju Ondrej Lapka a aj Petra (???) Vácha. Zaujimave, že kazdy z „redakcie“ ma email (@ddworld.cz), okrem poslednych dvoch spominanych testerov.

        1. Ne, ne. Do Jirkova jen vozi na vyprani smradlave ponozky a podelane spodni pradlo.
          Garaz (pokud se neprestehovala) je v arealu Stredniho odborneho uciliste elektrotechnickeho, Plzen. Toto mam z doby, kdy parkrat pod cizim nickem psal na PCT.
          Pokud mu chces vyjadrit soustrast s AMD, tak na 602 518 190.

  32. aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-12-07 13:30:07

    A řeknu ti proč jim to vyhovuje, když občas kolegové vidí, s kým se musím potýkat na webu, ty pomluvy, napadání v diskusích a tak dále, rozhodně mi mou úlohu a známost nezávidí. Ne všichni jsou tak splachovací, trpěliví a klidní jako já a občas je musím držet aby něco někomu nešli udělat 😉

  33. „Který kolega to tedy byl?“

    „oba jeden testuje AMD druhý Intel 😉 v jednom člověku by se to nedalo stíhat“
    ________________________________________________________

    No Jeník sa nám trochu začína zamotávať to tých klamstiev a poloprávd. Tak najprv to bol kolega, teraz zrazu sú to už DVAJA kolegovia. Tomuto človeku už niečo uverí len fanboylando a podobní experti.

  34. Anička (a.k.a. David Ježek):

    „…Ale často kolem sebe ve vlaku vídám notebooky s něčím lepším pod kapotou. Vím, že kluci tady na Deep in IT bývají často považování za horlivé zastánce ATI, tak se na mě snad nebudou zlobit, že píši zrovna o tomto. To, co kolem sebe vídám takřka výhradně, jsou notebooky s přídavným Nvidia GPU….“

    To mě dostalo.

Napsat komentář