Trička oDDborník.cz – první verze

Návrhů na trika se sešel opravdu neskutečný počet, tak se pojďme podívat, jak to dopadlo.

A tím „neuvěřitelný“ myslím slovy jeden. Honzan, díky za účast, ale bohužel jsi nesplňoval prakticky žádnou z podmínek :-/

Přítelkyně se sestrou se na to naštěstí vrhly a zpracovaly nám logotyp, takže Vám s fanfárou představuji oDDborné triko 1.0.

Pánská verze je k dispozici ve velikostech XS3XL, cena vietnamských čica pade (čti: 350Kč)  na první várku 300 Kč plus poštovné.

Předek:

Záda:

Dámská verze (zapojte taky ty přítelkyně/manželky/whatever do propagace, kurňa) je ve velikostech S až 2XL, cena 375Kč pro první várku opět rovné tři stovky.

Předek:

Záda:

Poznámka: obrázky pouze ilustrují umístění potisků na triku.

Přední potisk:

Potisk na zádech:

Objednávky adresujte na moji mailovku, tedy spideyx(leklá ryba)seznam(tečka)cz

426 komentářů u „Trička oDDborník.cz – první verze“

          1. Trika se potiskujou sítotiskem, ne nažehlovákem. Grafika tak musí být vektorová a tím pádem tam nemůže být fotka – nehledě že bysme se u ní nedoplatili, síto se musí na každou barvu dělat zvlášť a není to úplně laciná záležitost.

        1. Tak ona tenkrát hrála do karet Athlonům především nevydařená architektura netburst. Ale jinak o tom žádná a souhlas. Já proti AMD nic nemám. Sám jsem začínal na ATi grafice a od toho se odvíjí „příslušnost“.
          No schválně … kdo preferuje třeba nvidii, tak určitě začínal na geforce. Je to o začátcích a kdo měl tenkrát třeba ATi rage, tak je dodnes „fanatik“ 🙂

          1. Ja som zacinal na geforce mx 440 cez fx 5700, GTX 8600 GT, GTX 8800 GT a doteraz nam ATI 5870, takze fanatik som neni 😀 5870 sluzi este super, skoro vsetko na full okrem metra 2033, zaklinaca 2. Vtedy to bola najvykonnejsia jednocipova gpu s prvou nativnou podporou DX11.

          2. Ja som mal prvu kartu od Nvidie Riva TNT2 32MB 128bit. Citil som sa vtedy ako poloboh. Bola to mocna karta na tu dobu. 🙂

          3. Ja som mal tiez este ale 2generacie starych gpu, ale to uz neviem akych, vtedy som sa pc hovno rozumel 😀

          4. Tiez som mal to obdobie hovno rozumenia do PC. Vtedy som mal Svoje 1. PC Cyrix 486DX2-66MHz, 4MB RAM s grafikou S3 1MB VL-BUS. Ale bol som stastny, pretoze som mohol drvit DOOM a Mortal Kombat 2. Nic ine ma nezaujimalo. 😀

          5. To si bol na tom lepsie, ja som vedel jedine, ze mam 16 MB ram 😀 Nj Doom to bola smazba, aj Duke Nukem, GTA, Tomb Raider, Heretic.

          6. Ja som začínal na FX5200, potom som mal 7600GT, ktorú som vymenil za 8600GT. Vtedy som ešte nevedel, že si výkonovo nijak nepolepším len prechodom na novú radu týchto slabých kariet. To som ale rýchlo napravil a kúpil 8800GT. Ta mi vydržala 2 roky a bol som s ňou dovtedy najspokojnejší. No a za posledný rok a pol som kúpil postupne dve GTX460. Ale mám opäť chuť na high end. Rozmýšľam nad nejakou možno 780tkou. Alebo počkám na Maxwella aj keď to asi bude dlhé čakanie.

            U CPU som bol až doteraz v skupine AMD pozitívnych. Začínal som Athlonom 3200+, prešiel som na dvojjadrový Athlon 64 X2 6000+, ktorý bol vystriedaný Phenomom II X4 940BE. No a ten som na jar vymenil za i7 3770K. Tým sa pre mňa skončila éra AMD CPU. Ale musím povedať, že som bol s nimi vždy nadmieru spokojný. Ale výkonovo už teraz na tom AMD nie je bohvieako aj keď majú aspoň zodpovedajúce nižšie ceny.

          7. 8800GT bola dobra karta este ju mam doma a cpu som mal stale od amd dokonca aj teraz 1090t, ale to uz je fakt posledny potom prejdem na intel. Mam dilema s upgrade na pc, alebo kupit prve auto 😀 Co by ste poradili za 2000€, alebo setrit dalej ? 😀

          8. Ale kdepak, já začínal na 3DFx Voodoo a přes Rivu, GeForce, Radeony apod. jsem toho vystřídal dost… i ST Kyro 2 jsem měl 😀
            Teď mám Nvidii ale hlavně kvůli CUDA jak si hraju s videem 😉 Kdyby na to byla pro mně vhodnější ATI tak mám ji

          9. Toto je dobrý komentár z toho článku:

            „Já bych se obrátil proti názoru jednoho komentátora, že nVIDIA zase vymyslí něco na co si ATI dlouho neuprdne. Naopak program stream opět dokazuje, že nVIDIA je daleko vzadu. I když to dříve byla dobrá konkurence. Už jen z hlediska driveru pro grafické karty je ATI proste 1. Nemluvě o tom, že jejich grafické karty se ocitají na vrcholu tzv. žebříčku, ale jsou i jedny z nejprodávanějších. Já sám mám kartu od ATI a nemohu si ji vynachválit. Takové hry jako Call of Duty 5, Need for Speed Undercover nebo Counter Strike nezvládne každá karta a to chci říct, že cena 4 700 je velmi velmi nízká !!! Takže bych ATI vzkázal: PLNOU PAROU VPŘED A JEN TAK DÁL !!!“

            S pohľadom do minulosti je to úsmevný komentár. A článok je tiež taký divný. Obsahuje jeden test a na základe neho posudzuje ako keby celé platformy.

          10. Koukám, některý tady dost pamatujou. Mé grafiky: Trident 256, S3 Trio, S3 Virge, Voodoo 1, ATI Rage II, SIS 305, S3 Savage4, GF200, GF400, ATI Radeon VE, Matrox G400, ATI 9100, ATI9500, GF7600, ATI X800, ATI 4670, ATI4770, GF8800. Pak jsem přestal mít čas s každou hrou experimentovat s ovladačema a patchema a zakoupil konzoli (Xbox360). Jedu už jenom na noťasu s G540M, na tom se dá na nízký nastavení rozjet leccos novějšího.

          11. Trident (Technicky vzato jsem začal na C64…) pak S3 Virge, SiS 610(?), GF5200,GF6600,GF8800,GF9800,GF250 a teď GF560(2GB).

            Přesné značení dřívějších GF si už nepamatuju.

          12. Já začínal na Atari ještě za socíku půjčené od sousedů. (typ už si nevybavim). Pak jsem vlastnil Didaktik Skalica ( výborná smažba byl Manic Miner http://www.youtube.com/watch?v=F7khL9Ms4ow ) 🙂
            Ovšem trpěl vadou při nahrávání z kazet. Aby se hra nahrála, musela být hlasitost na max, takže jsem to řešil peřinama, abych se z toho nezbláznil. 😀

            Pak první komp :
            Celeron 1GHz/256MB RAM
            ATi Rage 128 PRO 32MB
            ATi 9200SE 128MB

            Pentium IV 2.8GHz 533MHz/512MB RAM
            ATi 9550 256MB
            ATi 9600 PRO 256MB
            GF 6600GT 128MB
            ATi X800XL 256MB

            Core2Duo E6400 2.13GHz/2 -> 4 GB RAM
            ATi X1900XT 256 MB
            HD 2900XT 512 MB
            HD 4850 512 MB
            HD 6850 1024 MB

            Pak jen upgrade procáku na PII 955.
            DDR2 800MHz používám dodnes od konce roku 2006 !

            🙂

  1. Zaujalo u Dilda: NV se zatím končit nechystá, dokud je TSMC monopolním výrobcem čipu pro obě firmy, a dokud rozděluje výrobu zhruba půl na půl, nemůže AMD výrazně posílit a NV výrazně ztratit, ať jsou čipy jaké chtějí …
    Moze mi niekto prosim v suvislostiach vysvetlit, preca sa potom Amdede vobec obtazuje zlacnovat? Nemalo by sa to ocenit nejakym radom matky Terezy, alebo tak nejak? 🙂 Notabene – preco nie su v obchodoch potom uz len Nvdie? Jeden by cakal, ze po nich zakaznik siahne az ked sa dopreda i ten posledny Radeon. 🙂
    A este otazka na podplatene plenum tuna: Moze byt niekto fakt az taky idiot? 🙂

  2. „Zatímco před rokem jsme z prvních FX procesorů nadšením rozhodně neskákali, i když někteří z nich dělali mnohem horší procesory, než jakým reálně byly, u druhé generaci už je naše nadšení podstatně větší a zasloužené. FX-8350 totiž proti FX-8150 nabízí jednoznačně vyšší výkon při v podstatě stejné spotřebě! A ten vyšší výkon není úplně malý, v průměru se pohybuje od 5 do 20%, ale jsou i aplikace, kde je zlepšení ještě větší“

    Ať hledám jak chci nic takového o výkonu co píše nemůžu najít?!

  3. Tak Srach nas informoval se vsemi souvislostmi o navratu APPLE ke grafikam NVIDIE v nekterych produktech takto:
    „Parádní tenká 21,5″ nebo 27″ verze s Core i5/7 a GTX 660M s možností SSD i HDD a veškerou obvyklou výbavou, bude za cenu od 34 500 za 21,5″ verzi, anebo 48 500 korun vč. DPH za 27″ verzi.“

    Jaky to rozdil od jeho onanovani nad osazemim karet od AMD minuly rok:
    „Z těchto modelů má tak zmizet NVIDIA a její GF320M grafika.“
    „Velkou novinkou je nahrazení grafických karet NVIDIA modely od AMD. To v současnosti nabízí lepší mobilní grafické karty a Apple na AMD Radeon přešlo už kompletně na své desktopové nabídce. Tyto modely by navíc měly umět jednoduše mezi integrovanou grafikou v procesoru Intel a diskrétní grafikou AMD Radeon Mobility, přepínat.“
    „Pro NVIDIA je to samozřejmě velká rána, protože ještě donedávna bylo na platformě Apple výhradním dodavatelem GPU. Nicméně Apple stejně jako mnozí jiní nejsou spokojeni s kvalitou NVIDIA grafik, a v živé paměti mají způsob jakým se NVIDIA k celé věci s výrobou vadných GPU v minulosti postavilo. Navíc je pravdou, že na současné generaci GPU má AMD technologicky, výkonově i provozně navrch a čistě na mobilním segmentu (který je dnes ale největší) dnes AMD dominuje s 65% podílem proti 35% NVIDIA. Apple tedy přispěje k dalšímu růstu podílu u AMD, protože prodeje jeho počítačů se zvyšují a lze čekat, že i nové modely MacBook Pro budou mít úspěch.“
    „Nové MacBook Air už bez Nvidia jen s Intelem“
    „Apple dokončil přechod od grafického hardware Nvidia k výhradní kombinaci INTEL+Intel nebo Intel+ AMD.“

  4. spideyx: Určitě se nás týká omezení na nekomerční využití? Předpokládám, že není cílem vydělat peníze.

    Jsme něco jako fanouškovský Web.
    Při použití na trika by se nemuselo jednat o komerci.

    Vždyť se ani nemusí prodávat.
    např.:Prostě vyhlaš klub přátel trik a podle podle počtu přihlášených rozpočteš „náklady na člena“=“přihláška do klubu“ a rozešleš trika.

    Jinými slovy si prostě jako banda pitomců dohromady necháme vyrobit trika. Nic komerčního v tom nevidím.

          1. My mame tiez obchod s PC, dlhe roky…. presne ked som mu nieco vysvetloval tak som dostal Banan a bol som vyrieseny hoci som mal už karmu 100, je to namyslene arogantne decko…

  5. Kdo je 8it! ?
    Taky jsem nadával co to zase mele Veyron 🙂

    Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 10:14:13
    avatar
    A to nehovoriac o reklame ktorú robia pre MoH Linkini: Odkaz

    Ich najnovší videoklip je spravený v spolupráci s MoH a sú v ňom i zábery z hry, pričom ten videoklip je spravený fakt mrte dobre, teda žiadna lacná odfláknutá brečka, ale fakt pekná podívaná s top hudbou od top kapely aktuálnej doby 😉

    Asi im je jasné, že do reklamy sa oplatí investovať oveľa viac, než do hry

    8it! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-25 11:11:25

    „od top kapely aktuálnej doby“ kolik Vam je let proboha?

  6. Tak dneska jsem domu přitáhl MoH: Warfighter.
    Fajn, nainstaluju hru updatuju patchem (jak jinak-hra vznikala pod křídly AMD)- spouštím a hned nazačátku po 3 pokusech bluescreen … no dohajzlu. Tak jsem vygooglil, že abych si hru zahrál, potřebuju beta catalysty 12.11.
    To si dělaj prdel …

        1. Tak grafika je v pohodě. To by mě ani tak netrápilo. Ale mám problém se zahlcením pravděpodobně VRAM na grafice (1GB) … po 5 min mi to laguje. Problém může být jen u mě. Dávám to k ledu a čekám na další patche. Za poslední dobu jsem u žádné hry takové problémy neměl. Takže za mě, nekupuj to !

          1. Hmm. Tak to radsej pockam, kym to nedoladia patchom. Som dost citlivy na to, ze ked vysolim prachy za hru, tak musi po technickej stranke fachcit! Inak mam penu na papuli. Aj tak este drvim od znova Dishonored. To bola dobra kupa, nelutujem.

    1. No NVIDIA tiež pracuje na svojom podobnom projekte Denver (teda neviem či je zameraný na servery, ale ak už NV robí na ARM procesore tak nevidím dôvod prečo by tento segment vynechali). Podľa mňa je to ale riskantný krok s neistou budúcnosťou ale ja zasa nevidím to čo manažéri týchto dvoch firiem. Tak snáď to nedopadne zle. Samozrejme Stach nič iné ako úspech AMD nikdy nikde neprorokoval takže ma neprekvapil. Skrátka do čo sa AMD pustí to má budúcnosť. 🙂 U NVIDIe je to samozrejme väčšinou naopak a maximálne sa dočítame pá posmešných článkov o tom ako sa jej ževraj nedarí (samozrejme nie priamo ale na základe vyhlásení podľa všeliakých súvislostí). Veď si pamätáme začiatky Tegry alebo alebo v SW časti PhysXu. Nie vždy všetko začína hladko. Viď trebárs Buldozer od AMD. Rozdiel je hlavne v tom, že u AMD to je len štart za lepšou budúcnosťou a u NV je to ide na vrub jej „neschopnosti“ alebo „marketingu“. Škoda hovoriť.

  7. Pokud je pravda, ze tp maji byt procesory vyhradne pro servery, tak bych tomu daval maximalne 20% ze to uspeje. Protoze to je komercni segment a tam si to dovede Intel ohlidat a neni to jak pro home pouziti a jeste k tomu v chudych zemich, kde AMD ma jakoustakous sanci.

    Ale u firmy, ktera dokaze byt ve vetsine kvartalu sve existence v minusu je treba normalni rozjizdet takto riskantni produkt.

  8. Chalani co poviete na oddaneho citatela zumpy s nickom Veyron ? Tento veyronov prispevok je z fora PC-SK. Citujem : Zdravím, zaujímalo by ma ako sa vám podarilo HD 7770 maximálne dlhodobo stabilne pretaktovať? (a to so zmenou napätia, tak i bez nej, poprípade ideálne verziu od Gigabyte)

    Zároveň by som sa tiež chcel opýtať na Power Control Settings, teda ak tomu správne rozumiem, tak táto funkcia zvýši maximálny možný odber karty o max 20%. Tomu celkom nerozumiem, keďže som netušil, že existuje nejaké obmedzenie, teda som si myslel, že sa to odvíja od voltáže.

    A tiež by som sa chcel opýtať na možnosti menenia voltáže na tejto grafike od Gigabyte, teda či je to vôbec možné? Pretože v MSI Afterburneri sa mi napätie nijako meniť nedá, aj keď som to v nastaveniach povolil.

    Ďakujem.

    PS (ohľadom „DD“): Prešiel som si celú túto tému a nedá mi nepridať pripomienku ku nezmyselnej krytike webu DDWorld. Osobne je pre mňa tento server na tunajšom trhu bezkonkurenčný, pretože testuje v rozlíšení ktoré používam, len hry, ktoré má zmysel testovať (v najnáročnejších) a na max detaily. Nezaujíma ma výkon grafických kariet v rozlíšení mobilného telefónu, v starých hrách, ktoré dá každá grafika nad 100 FPS, či v nastaveniach, ktoré zvládnu dať hru i integrované grafiky, a o nezmyselných omáčkach v článku, kde si vylieva autor srdce k tej alebo tej značke už ani nehovoriac. Preto weby ako PCT, či EHW už dávno nesledujem…

    1. Pozor, ty si si nieco pomulil: „Nezaujíma ma výkon grafických kariet v rozlíšení mobilného telefónu“ neviem o tom aby PCT alebo EH niekedy takto testovali GRAFIKY ako pises, bud si nieco nepochopil alebo pises blbosti… v ziadnom teste co viem taketo rozlisenia nepouzivaju ak testuju grafiky, treba si uvedomit co vlastne pozeras…. ty si mylis testovanie grafiky a procesoru, procesor sa inak testuje a je to na dlhe vysvetlovanie a mylis si to… takze ak chces test grafiky, pozeraj na testy grafiky, ak pozeras na test procesora tak si to uvedom, ze pozeras na test procesora!!!!! nie grafiky…. napriklad test z PCT grafickych kariet http://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/24668-velky-test-27-grafik-vysledky-vykonnych-modelu?start=7 alebo na EH: http://extrahardware.cnews.cz/test-recenze-review-srovnani-msi-geforce-gtx-650-oc-pe-vykon-spotreba/strana/0/14 nikde nevidim co ty pises, mylis si testy grafiky s testom procesorov, kde pri teste CPU sa prave inak testuje…

        1. No DPC, tak potom sorry, nepochopil som to…. vazne sory, akurat som rozmyslal je ci ten Veyron ma brata, hlboko sa ospravedlnujem a ten veyron je negapuk, nejake decko co sa pcha do riti, len on nevie, ze ma to stastie a pcha sa to ten najvecsej…. myslel som, ze to za tym dakujem uz je tvoj prispevok 🙂

          1. V pohode nic sa nedeje. Mal som tam dat koniec citatu. Ten veyron je zo skalneho tabora dildolizacov. 😀

          2. Veyron nie je žiadne decko. Podľa toho co píše robí v Anglicku a ide o dospelého človeka. Akurát s podobným odporom k NVIDIi ako Stach takže nič iné ako toho kreténa obhajovať nemôže.

          3. @mareknr: Myslim, ze decko je. Dospely clovek, co robi v Anglicku nebude riesit na sk fore taktovanie 7700vky, ktora mu v tych DeDe rozliseniach nepobezi poriadne ani nahodou. 🙂 A najskor ani nenapise slovo kritika s tvrdym y i ked to mohol byt preklep.

  9. Tak tu mame opet statistiku Steamu. Sice je to nic nerikajici, nicemu neodpovidajici, ale co uz. Prece nebudeme spolehat na statistiky pana Sracha, ktere svet jeste nikdy nevidel. Je to z oddilu DX11 karet.

    NVIDIA GeForce GTX 670 1.79% +0.19%
    NVIDIA GeForce GTX 680 1.37% +0.13%
    AMD-ATI Radeon HD 7850 1.03% +0.12%
    AMD-ATI Radeon HD 7770 0.85% +0.13%
    NVIDIA GeForce GTX660Ti 0.76% +0.26%
    AMD-ATI Radeon HD 7970 0.71% +0.11%
    AMD-ATI Radeon HD 7870 0.61% +0.13%
    AMD-ATI Radeon HD 7950 0.54% +0.08%
    AMD-ATI Radeon HD 7750 0.36% +0.36%

    Myslim ze normalni clovek ktery umi cist si udela svuj nazor na (ne)prodejnost jednotlivych karet.
    Ale vlastne se pletu s tim Srachem. On pouziva statistiku vypadajici asi takto:

    GB: xx%
    MSI: yy%
    ASUS: zz%
    .
    .
    .

  10. Chudák Honza, cituji:

    Mnozí z běžných uživatelů Linuse Torvaldse ještě před časem neznali. Nedávno avšak proslul svým ostrým, leč přesným ohodnocením kvality ovladačů nejmenované grafické společnosti

    Stach má představu, že když se Linus ozve se svým výrokem „Fuck you nVidia !!!“ tak stamiliony běžných uživatelů začnou jeho slova rozebírat. Omyl Jendo – většině uživatelů L.T. nic neříká a rozhodně se to nezmění ani po jeho slovech, protože většině lidí jsou i ukradené nějaké žabomyší války na poli grafických čipů. Takže L.T. se „proslul“ maximálně u takových nerdů jako jsme my a Honzík. Milý Jene, svět se opravdu netočí kolem grafik, tak šup ven a najdi si děvče/chlapce/ovci jak je ctěná chuť

    1. Ja by som to trosku opravil:
      Linus Torvalds totiz nekritizoval kvalitu ovladacov nVidia, ale to, ze v nich zatial nebola technologia Optimus. nVidia ovladace pre linux su na vybornej urovni oproti tym od AMD (nic nie je dokonale, ale je v nich urcite menej chyb ako v ovladacoch AMD).

      Samozrejme, ze pokial nVidia nezverejni dokumentaciu a zdrojove kody ku svojim grafikam, tak linuxova komunita nedokaze napisat ovladac pre Optimus, resp. by sa ho pokusila napisat reverznym systemom pokus-omyl.

      Ked sa na to pozriem z pohladu linuxaka: kolko ludi pouzivajucich linux potrebuje Optimus? Ani sa necudujem nVidii, ze sa na Optimus jednoducho vykaslala. Nastastie naprava prisla cca o mesiac neskor a Optimus uz je v Linuxovych driveroch.

      Bodaj by Linus vyfuckoval aj AMD. Mozno by sa spamatalo a napisalo tiez od zakladu poriadne ovladace pre linux.

    1. Celé je to smiešne ako do toho článku zakomponoval NVIDIu. Nielenže ju spomenul, ale úplne nezmyselne tam pastol aj to video, ktoré s článkom nemá nič spoločné. Je to proste chudák. A tiež je zaujímavé, že to žiadneho čitateľa nenapadlo skritizovať. To musí každého normálneho trknúť a vyhodiť mu to na oči.

  11. Trichu delsi, ale musi to byt komplet, aby bylo videt jak je „pan ja jsem Vam to rikal“ mimo:

    ——————————————————

    del42sa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-31 11:42:13

    Jaguar určitě nezaříznou, to je pro ně nejdůležitější a nejvýdělečnější x86 jádro. Zároveň ani nemusí nic dalšího ohledně Jaguaru vyvíjet nebo tříštit finance, protože jádro Jaguar už je vyvinuté a hotové. Musí se jen nechat vyrobit u GF. Do Jaguaru AMD vkládá větší naděje než do Steamrolleru, který příští rok vůbec nevyjde. Bohužel….

    a ty by sis to měl v článku opravit DD, protože příští rok nás Steamroller nečeká a už vůbec ne žádný FX procesor na jeho bázi. Jediné co zůstalo v roadmapách z CPU na bázi modulární architektury na rok 2013 je Vishera ver 2.0 a Trinity ver 2.0

    ——————————————————

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-31 10:54:15

    Steamroller i FX dorazí, to si buď jistý. Nic jiného nedává ekonomicky smysl. AMD nic neodložilo ani nezrušilo. SteamRooller dorazí …. zrušení ani odsun těchto procesorů nedává žádný smysl a bylo by kontraproduktivní. Co by asi AMD prodávalo a dávalo za architekturu do APU a svých serverů? Navíc je to APU které má největší problémy s odbytem, takže nedává smysl se soutředit pouze na něj, když navíc AMD jasně řeklo, že vývoj x86 procesorů bez grafiky dále běží naplno … SteamRoller pokračuje kde začalo BD a PD.

    Plán zůstává – SteamRoller procesory jako „FX“ modely pro nástupce AM3+ platformy uvidíme někdy na přelomu Q3/Q4 2013, stejně jako jejich serverové verze Opteron. AMD si nepodřeže 35% svých prodejů a většinu svých příjmů z CPU (Opteron (serverové FX) vydělávají nejvíce a mají nejvyšší marže), tím, že by tyhle CPU neuvedlo. Neexistuje žádný relevantní důvěryhodný zdroj, který by měl jakýkoliv důkaz a dalo se mu věřit, že AMD SteamRoller jako FX zrušilo, či odložilo a nikdo soudný se základním přeheldem by nic podobného ani netvrdil – AMD si prostě nemůže dovolit rušit FX a odkládat SteamRoller a ani k tomu nemá žádný důvod. To už bych spíše věřil tomu, že odloží nová APU, protože současná stačí, konkurence je hned tak nedohoní (zejména v oblasti grafického výkonu, protože procesorový už moc lidí dnes nezajímá) a vzhledem k prodejům dává smysl soustředit se hlavně na ty nižší (tablety) a Opteron/FX platformu, než na střední třídu velkých APU.

    ——————————————————

    del42sa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-31 12:02:42

    Nikdo netvdí, že tyto CPU AMD zrušilo úplně. Je ale téměř jisté z neoficiálních zdrojů (a tím nemyslím OBRA) že AMD v roce 2013 žádný desktopový Steamroller FX procesor neuvede. Neuvede pravděpodobně ani Kaveri APU, které má na jádrech Steamrolleru stavět. Jediné co je prozatím na rok 2013 jisté je Jaguar core based Kabini APU. Další potvrzená věc je enhanced Vishera a Trinity ver 2.0 ale prozatím nic dalšího.

    Je docela dobře možné, že AMD stihne v závěru roku (papírově)alespoň vypustit serverové verze Steamrollerů (desktopové nikoliv), ale vzhledem k tomu že zatím neexistuje ani oficiální roadmapa s kódovými názvy serverových procesorů, tak o tom dost pochybuji….
    Odkaz

    zpoždění navíc nahrává fakt, že AMD oznámilo spolupráci s ARM a ARM Opterony, takže bude svůj čas a prostředky soustředit na integraci ARM core do stávající CPU infrastruktury. Ale můžu se plést.

    ——————————————————

    chrostik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-01 15:51:36

    otázkou zůstává jestli se to dá stihnout. To je oč tu běží. Vývoj nějakou dobu trvá a pokud jsou úpravy SR větší (a to jsou) než upravy PD tak to nějakou dobu potrvá. Na tuto otázku, jak jsou daleko s vývojem SR znají odpověď pouze v AMD a my můžeme jenom spekulovat a počpat si nějakou dobu na vydání

    ——————————————————

    del42sa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-03 10:24:47

    tady to máš DD oficiálně žádné Kaveri ani Steamroller….

    Obrázek

    ——————————————————

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-03 10:59:14

    to není oficiální …. navíc nic nevylučuje k tomu, že se SteamRoller objeví v říjnu tedy Q4 2013 😉

    ——————————————————

    chrostik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-03 18:00:09

    To je tvoje zbožné přání

  12. Think Tank Kevin zažívá slabší období…


    Kevin : jo, to už bude za chvíli …….
    Kevin : jo, do skříně bych ho asi taky nedal :)…
    Kevin : To ja v roce 2000 ještě ani monitor neměl a jel jsem přes TV out

    Haló Kevine budíček – ve světě IT se bez tebe a tvých moudrých rad začínám ztrácet…

  13. No jeje, to si ale DDebil ted nabehl na vidle. Ze to same o akciich netvrdil v dobe, kdy hlasal, ze NVIDIA je v prdeli, ze jeji akcie uz rok klesaji. Sulinek zakrslej:

    ——————————————————

    Xfce4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-05 13:57:49

    No neviem mne sa zdá skorej o nezvládnutému procesu 28nm Fab8 inak by po svete behali foto nových wafrov odtiaľ . Po obrovskom poklese ceny akcií AMD až k 2 dolárom by spravu o bezproblémovom nabehnutí novej fabriky potrebovali ako sol

    ——————————————————

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-05 14:00:57

    aaaaaa akcie …. vytváření a přehazování imaginárních hodnot a peněz … kde bychom mohli být, kdyby akcie a spekulace neexistovaly 😉


  14. snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-05 19:52:47
    Nj AMD strasne zaostava je o 110% pomalsie ako intel, intel ma o 110% nizsiu spotrebu ako AMD
    To uz fakt s toho Intelackeho marketinku su az tak ludia vylyzany?

    No co dodat snad jen….


    Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-05 18:10:07
    Hlavně, že se bude pořád co dít a bude o čem psát

  15. Heh AMD si to mozu dovolit, samozrejme nie pod tlakom konkurencie, tak nam to predsa prezentuje dildo. Na zumpe sa objavil clanok odporucanych PC zostav od jedneho z „pocetneho“ redaktorskeho zumpa teamu. Asi som slepy, ale vela nvidia kariet nam dildo neodporuca. Dokonca ani do hernych zostav. Ach ta jeho nezaujatost kazdodenna. Podla mna ma doma jednu nvidia kartu namiesto voodoo babiky s klincami. Aby znicil udajne neexistujuce stream procesory. 😀

    1. Jo ten jeho průvodce to je pecka, jsem se zase nasmál…. no nebo spíš nasral 🙂 V diskuzi mu to dobře napsal pleschi:

      DD pokud je tohle pravda (a já s tím souhlasím) „Vykašlete se na značky čipů a kupujte podle výhodnosti výkonu, provozních vlastností a ceny. To je naše rada ohledně výběru grafiky!“
      tak proč je ve výběru CPU AMD? Intel ho válcuje na všech frontách… pokud tam je jako alternativa tak dobrý, ale v tom případě by tam alternativně měla být u GK Nvidia…

      co k tomu říct… snad je to že se tam ten koment moc dlouho neohřeje a jeho tvůrce jakbysmet 😀

  16. Chachachacháááááááá….

    -ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 08:23:15
    Je divne ze si napr. GTX670-80 nenasli miesto v zostave pre narocnych. Tam sa predsa na cenu nepozera. Skutocne tam tieto karty nepatria ? Podla mna maju vykonu dostatok. A vyrabaju sa aj v 4GB verziach mimochodom.

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 11:31:29
    Divné? Nikdo kdo má všech 5 pohromadě by takové karty neosadil. Proč? Stojí více než parametrově podstatně lepší a výkonější konkurence (HD 7900). Výkonu sice dostatek mají, ale proč platit za horší parametry a méně výkonu podstatně více? Nemluvě o tom, že ty 4GB paměti na nich ti nepřidají nic, protože hry to nepoužívají a karta je omezena jak slabším výpočetním výkonem jádra, tak užší 256-bit sběrnicí proti HD 7900, které jsou výpočetním výkonem, tedy výkonem jádra podstatně výkonnější a mají i širší 384-bit sběrnici. Pokud by GTX 670/680 stály přiměřené peníze (méně než výkonově odpovídající HD 7900), jako alternativa OK, ale to prostě nestojí a jejich nákup je vyloženě okradení sama sebe, tudíž doporučit je třeba jen jako alternativu by si někdo klidně mohl vykládat jako pokus klamat uživatele a okrádat zákazníky.


    Stachu ty jsi fakt číslo…..

    1. No je to strašný blbeček. Takže GPGPU mu teraz asi určuje to aká je výpočetná sila karty v hrách. Kde je karta obmedzená slabším výpočtovým výkonom jadra v prípadoch čo robí bežný používateľ? Sila je aj to ako užšia zbernica u AMD kariet bola v minulosti etalónom efektivity a dnes je užšia zbernica nevýhodou. Pričom situácia po výkonovej stránke je podobná. A že by alternatívou NV kariet klamal užívateľov a okrádal zákazníkov. No je to fakt idiot. Tiež 4GB ti na výkone nič nepridá ale 3GB už je lepšie ako 2 GB (rátané ako horší parameter spolu s úžšou zbernicou aj keď to tiež nie je žiadna relevantná výhoda).

  17. Stach je ale fakt ve formě (přeposílám včetně gramatických chyb);o)

    Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 12:59:45
    To by prv chcelo tento prehľad dotiahnuť do kvalitnejšieho stavu, než vytvárať ďalší spôsobom, akým sú do tohoto napr. pridané monitory (radšej kvalita, než kvantita).

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 13:58:33
    článek je ve velmi kvalitním stavu, kvalitnějším než kde jinde, těžko na tom ještě něco více dotahovat. Tvé vítky k monitorům naproto odmítám, jsou tam kvalitní kousky ve všech cenových kategoricíh vybíráme to nejlepší co stojí za pořízení a zajímá to 99,9% uživatelů.

  18. No ulver tam asi dlho nebude:

    —————————————————–
    ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 08:23:15

    Je divne ze si napr. GTX670-80 nenasli miesto v zostave pre narocnych. Tam sa predsa na cenu nepozera. Skutocne tam tieto karty nepatria ? Podla mna maju vykonu dostatok. A vyrabaju sa aj v 4GB verziach mimochodom.

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 11:31:29

    Divné? Nikdo kdo má všech 5 pohromadě by takové karty neosadil. Proč? Stojí více než parametrově podstatně lepší a výkonější konkurence (HD 7900). Výkonu sice dostatek mají, ale proč platit za horší parametry a méně výkonu podstatně více? Nemluvě o tom, že ty 4GB paměti na nich ti nepřidají nic, protože hry to nepoužívají a karta je omezena jak slabším výpočetním výkonem jádra, tak užší 256-bit sběrnicí proti HD 7900, které jsou výpočetním výkonem, tedy výkonem jádra podstatně výkonnější a mají i širší 384-bit sběrnici. Pokud by GTX 670/680 stály přiměřené peníze (méně než výkonově odpovídající HD 7900), jako alternativa OK, ale to prostě nestojí a jejich nákup je vyloženě okradení sama sebe, tudíž doporučit je třeba jen jako alternativu by si někdo klidně mohl vykládat jako pokus klamat uživatele a okrádat zákazníky.

    ulver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-07 16:31:31

    Dobre tak to skusme zobrat z pohladu „hraca prachaca“ ktoremu je vypocetny vykon lahostajny. V rozliseni 1920×1080 + AF/TRAA, SSAO je GTX670-80 neporazitelna. Ked sa k tomu prida cca 55″ FullHD LED TV tak je to podla mna na hry idealne. Mozes argumentovat s eyefinity a ultra vysokym rozlisenim u ATI/AMD. Ale kolko fps dava taka HD7950-70 (nemyslim cross fire riesenie) v eyefinity + ultra vysokom rozliseni ? Da 60fps a viac ako GTX670-80 vo FullHD na 55″ TV? V neposlednej rade netreba zabudat na majstrovsky kusok Nvidie ohladom dosiahnutej efektivity a vykonu s 256bit zbernicou oproti 384 bit zbernici ATI/AMD.
    —————————————————–

          1. Mne to stale neda pokoj ten dildov prehlad komponentov. Dokazuje tam svoju obmedzenost. Takto uplne odpisat GTX670-80 dokaze jedine on. Asi by ho to fyzicky bolelo dat ako alternativu k jeho posvatnym atinam karty od Nvidie. Mohol kludne napisat kto chcete kupte si lacnejsiu ale vo fullHD menej vykonnu HD7950-70, kto nepozerate na cenu kupte si drahsiu, ale vo fullHD vykonnejsiu GTX670-80. On ale jedine ATI+Eyefinity+mega res. a ine nic. Neberie ani do uvahy to, ze vacsina ludi hrava v 1920×1080. Hlavne ze v CPU nam tlaci alternativu v podobe kokotskych AMD FX procakov. Je to skutocne zaujaty-diktator.

  19. Dildo o sebe: „článek je ve velmi kvalitním stavu, kvalitnějším než kde jinde, těžko na tom ještě něco více dotahovat. Tvé vítky k monitorům naproto odmítám, jsou tam kvalitní kousky ve všech cenových kategoricíh vybíráme to nejlepší co stojí za pořízení a zajímá to 99,9% uživatelů.“

    Proste DOKONALOST! 🙂

  20. Omlouvám se za odpolední výpadek – horlivě jsem mazal spamy a překročil limit SQL queries na serveru.
    Pokud to někoho zajímá, smazáním/ nahrazením starých médií (u kterých byly defaultně povolený komenty a trackbacky) bylo smazáno více než 12000 spamových příspěvků; zůstalo pouze cca 4500 komentů legitimních.

  21. Pripomenul mi Dildo svojou anketou o zbytocnosti BluRay/Dvd, takze vazne jeden offtopic dotaz: Moze mi niekto vysvetlit ako je BluRay v PC zbytocny ak chcem na pocitaci pozerat HDTV filmy a nechcem ich kradnut? Alebo sa to kradnutie jaxi berie ako „standart“? Osobne tiez hadzem vsetko na HDD, ale nejak to kupit musim. A HDTV filmy sa proste predavaju na BluRayoch.

  22. Som zvedavý čím sa pokúsi túto informáciu prebiť. Predpokladám, že ste si všimli, že súčasťou jeho taktiky je, že ak sa vyskytne dobrá správa okolo NV, tak vymyslí článok s niečím negatívnym aby to upratal. On tomu hovorí uvádzanie na pravú mieru. To samé ale opačne platí v prípade, ak sa začne písať niečo negatívne o AMD. V poslednej dobe som spozoroval, že mu písanie takých článkov trvá dlhšie ako tomu bývalo predtým. Zrejme v súčasnej situácii musí oveľa viac pri ich písaní tvoriť. A to väčšinou trvá dlhšie.

  23. Ocakavam clanok, kde si poplaceme, ze predava marketing a nie kvalita, od konzoli, cez Nvidiu az po internetove magaziny. 🙂 Rozhodne by ma vsak zaujimalo, ze ked podla Dilda ak trh klesa je klesat ok, co je potom Nvidia ak rastie v tomto klesajucom trhu. 🙂 Rakovina a vred pravdepodobne. 🙂

      1. Já jsem měnil 560ti za 660ti, ale jenom proto, že jsem potřeboval vyměnit 560ti za 260GTX a tu 260GTX pak za nějakou sračku od AMD.
        Ale spokojenost. Karta je výrazně tižší a je chladnější. Oboje má twinfrozr chladič.
        Kdybych neměnil karty takto v několika PC tak bych upgrade nedělal.

          1. Poradim ti, na dildo webe je super prehlad PC komponentov. Podla neho ine ako HD7950-70 nema vyznam riesit. A k tomu najlepsie AMD FX procaky. 😀

        1. No ja pracujem v BA, ale PC mám doma. Takže si hi užijem tak maximálne cez víkend a aj to nie každý. Ale radosť si niekedy urobím. Načo žijeme keď si sami sebe sem tam niečo nedoprajeme. Grafiku predsa nemením každý mesiac ale skôr každý druhý rok. A toto by bolo niečo ako keď som si svojho času kúpil 8800GT. Preto nad tým rozmýšľam. Ale samozrejme záleží aj na cene. Síce mám na to aby som si kúpil aj 1000€ kartu ale zasa tiež mám svoje hranice. Takže uvidím ako si bude karta stáť výkonom, aká bude jej cena a či budem ochotný za ňu toľko dať. Ale aspoň sa teraz viac teším na to kedy víde. 🙂

          1. Tak ale pozor 🙂
            Dopředu zaujímáš stanovisko natěšenosti a víš jak dokáže ovlivnit třeba půl roku dopředu fandovství …. no já jen abys pal neměl zatemníno 😀

          2. Jasné, že keď taká GPU príde tak si to dobre rozmyslím. Som síce fanda NVIDIE, ale to neznamená, že od nich kúpim hocičo. 🙂

  24. MarekNr: Hlavne sa nam ta suprdupr vizia jak Amdede „vystipalo“ zufalu Nviddiu z PC trhu a ma kompletnu CPU+Chipset+GPU platformu cim uz coskoro zatopi i Intelu nejak zacina komplikovat. 🙂 Tej svini Nviddii to vystipanie nejak vobec nevadi. Dokonca i to GlobalFoundries – „priatel Amdede exclusive co nebude mat (narozdiel od TSMC) Nviddiu vobec rad“ – nejak nefrci. Ale uz viddim svetlo na konci tunelu – KONZOLE! Teda vlastne – ehm – kurva! 🙂 Konzole?!

  25. Chlapci tak toho Splacha tak nehaňte… Chudák sedí ve studené garáži, sliní tužku a vymýšlí obhajobu AMD po posledních zveřejněných finančních výsledcích… Vzhledem k tomu, že na obhajobu asi není co říci, tak to přejde bez povšimnutí. Teď už zbývá jedině masturbační párty s kaBelkou a No-Xyz nad plakátem Ruby … Jo a MaltraSpongebob jim k tomu bude zpívat oslavné chóry na „jediný nezávislý web na světě“

  26. Jo jinak Honzo díky že jsi opravil ve svém oduševnělém commentu slovo „vítka“ na „výtka“ po mém upozornění. Je vidět, že jsi pečlivým čtenářem Oddborníka. Už jsem myslel, že ty naše cancy tady nikdo nečte – opět si mne povzbudil k dalšímu studiu a zasvěcenému komentování tvého díla.

    Tvůj oddaný (skoro jediný) čtenář
    Wiz

  27. O bytí a nebytí a jejich prodejích rozhodují často úplně jiné, často v podstatě nelogické věci ignorující výkony a vlastnosti, které prostě s tím jaká je ta daná komponenta reálně, vlastně vůbec nesouvisí. Takže to, že někdo má výborný produkt, automaticky neznamená, že jej také dobře prodá a naopak se klidně objektivně horší produkt může prodávat lépe a dělat větší zisky. Vítejte v současném globálním ekonomickém světě 🙂
    Srac sa uz zastreluje na clanok roka. 🙂

    1. To je fakt magor… ten člověk nemá kapku soudnosti takhle se ztrapňovat a dělat ze sebe takového blbce přestože ho na to všichni upozorňují 😀
      To musí být nějaká vzácná psychická porucha… projevuje se tak že někdo řekně něco špatného o AMD, ten chytí amok, mozek mu vypne (pokud nějaký má) a pak smolí takové kokotiny 😀

    2. On zásadne všetko čo má NVIDIA navyše odsúva ako nepodstatné alebo marketing. Taktiež ignoruje fakt, že väčšina ľudí má rozlíšenie 1920×1080 a nižšie. A keďže v tomto rozlíšení sú Keplery lepšie, robí testy orientujúce sa hlavne na vyššie rozlíšenia a na ich základe robí všeobecné závery. Ďalej pri predchádzajúcej generácii bola užšia zbernica na kartách, ktoré sa približovali výkonom ku GPU s väčšou zbernicou, považovaná za merítkom lepšej efektivity. Dnes je tá istá vec ale v opačnom garde považovaná za lepšiu výbavu karty (teda tá väčšia zbernica). GPGPU a CUDA(čoby ževraj čistý marketingový nástroj) boli pre hráčov nepodstatné. Teraz sa omieľa výpočtový výkon pri každej recenzii kariet tak, že túto informáciu Stach podsúva ako nejaké merítko všeobecného výkonu karty. Nepíše to takto priamo ale túto myšlienku doslova podsúva. Ďalej má v jeho testoch prezentovanú hru Metro 2033 ako NV hru. Pričom GPU PhysX, ktorý spolu s 3D tam NV implementovala, má vypnutý. 3D tiež netestuje. Takže všetko na čom sa NV podieľala nepoužíva a dokonca sa nikto ani nepozastavuje nad tým, ako je možné, že v NV hre podávajú lepšie výkony karty konkurencie. On na tomto dokonca stavia merítko objektívnosti.

      Podľa mňa to nie je zlý psychický stav, ale len jedno veľké a slušne premyslené PR pre AMD. Neverím tomu, že si neuvedomuje ako často otáča svoje názory pri každej generácii GPU.

  28. Zde jsou nektere citace z vypotku mr. Splacha s titulkem Co říkáte na nový 29″ monitor LG s poměrem 21:9 a rozlišením 2560×1080?:

    Typická spotřeba je prý pouhých 29W (už si občas říkám, že opalování u mých třech 140W S-PVAček je poměrně nešikovné).

    Každopádně je otázkou ona ultra širokoúhlost. Já vám nějak nevím, ale není 2560×1080 na 29″ trochu přehnané? K čemu to takhle nudlovité má být jako dobré?

    ——————————————————

    Takze „nudle“ v jednom celku je trochu prehnana a moc nudlovita, ale ta jeho „NUDLE“ rozsekana na 3 casti je super, hyper, druper, ……..
    No neni to debil?

    1. Jo. A tiež andy(c) pridal zaujímavý príspevok na PCT pod balancovaním kvartálu pre NV:

      „ked uz odpovedate tak piste k veci, lebo clovek co zavadza sa pozna tak ze neodpoveda priamo na otazku ale povie len co mu vyhovuje. Ja som nepisal ze amd gk su super-duper, ale iba ze su na tom tech. lepsie ako NV od AMD HD4000. To ze to AMD nedokaze vyuzit je ich chyba. Odpoved na vase „super-duper“ je ze NV je super-mega marketingova. firma. Nech si svoju poslednu slavu este pred nastupom konzol NV uzije.“

      Reagoval na obra ale zaujímavá je druhá časť príspevku o tom ako má AMD technologicky navrch. A že NV sláva skončí s príchodom nových konzol. 🙂 Som zvedavý ako toto zbožné prianie naozaj skončí.

  29. Jak slava Nviddie skonci?! Ved ta firma uz technologicky ani parametrovo ani efektivne (no ono sa to casom rozne meni, ale budiz), ani v suvislostiach uz totalne nestiha aspon 4 roky! A svoje grafiky DOTUJE pretoze nejdu vyrobit, poddplaca novinarov a este stihne pritom urobit aj rekordne zisky (asi z predaja kokainu :-))

    1. Neviem kto je lukino021, ale máš to tam.

      „Doslova ma prekvapuje, ze tu skoro neni zmienka o nvidii, ale o amd tu citam stale chvalospevy. Nvidia ma teraz rekordne trzby a amd kleslo na historicke minimum pod 2 USD. Tak som cakal nejaky clanok no, stale nic. Zaujimave, ze sa tu dokola omiela len amd, vysvetli mi to niekto ? Stale tu citam aku ma amd super ponuku voci nvidii, tak mi to nejak nebere do hlavy. Je fakt, ze tento rok sa vydaril zelenym. Toto mi na objektivnost nepripada. Redaktor by mal pisat nestranne k znackam a informovat o vsetkom, nie len k laske jednej znacke, potom to tu aj tak vyzera.“

          1. To jo, banování a mazání je jeho jediná rudá síla :D.

  30. Prosím o oDDborný názor specialistů na život a dílo Mistra :
    Taky máte pocit, že uživatel cihla v diskuzi na PCT http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/25564-nvidia-ma-rekordni-trzby-ocekava-se-dalsi-rust#CommentMenu jest Mistr sám ?
    Znalci jistě poznají jisté obraty, které Velký Jenda používá. A když se ještě zamyslíte nad tím, jakou barvu má cihla…

    1. Ne, ne, Splach to na 99% neni. Vzpomen si pavelkoutny, to byl na 100% Splach. Jednak me IP ze stejneho segmentu IP adres (mozna uplne stejnou) a pak pri psani delal uplne stejne chyby. Protoze kdyz se Splach rozcili, tak se mu pletou pismenka, prehazuje jejich poradi, proste takovy jeho „podpis“. A u cihle jsem to nezaznamenal. Nebo se pletu?

  31. @Executor:
    IMHO nemožné –
    1)Zplození dítěte bez početí, tedy bez sexu je dochováno pouze v jediném případě, v křesťanském světě dosti známém a to myslím opravdu není případ Grosse Hanse.
    2) Jedině že by Hans už měl sex… V tom případě se mi pravděpodobnější zdá bod 1)

          1. A je to článok, ktorý sa týka hlavne výťažnosti. Podľa posledného odseku sa k bilancovaniu zrejme chystá samostatný článok.

  32. pozrime, dnesna novinka o AMD firepro s10000 je uz aj na zumpe ale o teslach a aj ich novych objednavkach pre superpocitace ktore su v tisicoch kusoch sa tam neobjavili vobec. rovnako ako financne vysledky…

    asi je dost zufaly a nevie nic vymyslet tak to proste nenapise vobec. sam neviem co by som robil na jeho mieste. tegra je nepredajna, kepler je technologicky zaostaly a v predajoch zaostava za radeonmi. amd malo negativne cisla? to je vinou celeho pc trhu. no co spravit teraz ked ma nvidia rekordne trzby?

    kto si trufne napisat virtualnu dd teoriu ktora by toto ospravedlnila? 🙂

          1. Neříkej že tebe nesere. Já měl vždycky takový půlden v lihu a vytočenej 😀

          2. Normálne ma sere ale dnes si to užívam, ide presne podľa schématu, trošku ho pritlačíš a už prehadzuje písmenká 😉

          3. to hovádko tatkticky odvádí pozornost od SW podpory a předhazuje TFlops, kde radeoni a jejich architektura měla vždycky navrch. Jenže využití bez SW je kde?
            Typickej mameluk do vlastní kapsy …

          4. JO vždy mali AMD karty vyšií teoretický výkon ale hovno ztoho. Bohužial a to musím podotknúť ako človek ktorý má NV kartu až teraz doteraz som mal 3Dfx, Matrox a AMD ale tak ma AMD nasrala že som si povedal že mi to zato nestojí.

          5. DD: no když AMD má jen asi 15% profi trhu, tak nemůže mít příjem takový jako NV

            Tak s 15% podílem může AMD těžko konkurovat v profi sféře a mít tak ošéfovanou SW podporu. To nezachrání ani FirePro S10000 se SP 5.91 a DP 1.48 TFlops 😀

  33. – dnesna novinka o AMD firepro s10000 je uz aj na zumpe-
    no jo Mossi ono je to přesně naopak – v ČR nějaký zoufalec koupí jednu HD 7970 a Splach o tom napíše tři strany jak AMD jeDDe. Jinak co se týče nVidia tak tam je to zcela jasné:
    1) Minimální výtěžnost a zároveň
    2) Plné sklady neprodejných grafik což má za následek
    3) Neslevňování grafik nVidia (však my těm hajzlům zákaznickým ukážem ! ) tím pádem
    4) Parník nVidia pluje rovnou ke dnu a to je vidět i na
    5) Finančních výsledcích, které si Obr vycucal z prstu.
    Že to nedává smysl ? Vítejte na DDworld.cz !!!

  34. Houno FirePro!!!!! Pry to je HD7990!!!!! Ten Splach je totalni imbecil. Jednak to neni pravda a zadruhe, kdyby to bylo naopak, tak hlasa, ze NVIDIA nedokazala vydat konkurenci k dvoucipove AMD. A ze to neni nic, co by tady konkurence nemela.

    Uplne stejne, jako kdyz neumela NVIDIA oficialne vice jak 2 monitory a nektere firmy takove karty udelaly. Myslite, ze nam to Splach sdelil. Ne, ne, ne, porad mlel, jak NVIDIA neumi vice jak 2 LCD. Je to proste zakomplexovanej curacek, vejskrab z potratoveho kbeliku. A jeho usekly ocas zmutoval do podoby Kevina.

  35. Takze opet tu mame sracky pane Splacha. Nektere se zase vratoly po case zpet:

    – „Ale jsou provozy a aplikace kde je použití FirePro už dnes lepší“ – samozrejme zadne konkretni neuvede
    – „TDP se nedá srovnávat, protože ho obě firmy uvádějí jinak v jiném významu a jak se jim to hodí. U AMD to je jakási maximální TOP hodnota, které ale karta většinou běžně nedosahuje nebo jen v nárazech, u NV je to jakásí neurčitá hodnota dosahovaná údajně za běžného provozu“ – ha, ha, ha, to uz tu „dlouho“ nebylo
    – „Samozřejmě že K20 pro TITAN jsou super zakázka, ostatně jsou to miliony a miliony dolarů příjmů a zisků (jen díky nim mělo NV dobrý kvartál), protože ceny těch karet jsou astronomické.“ – curaku jeden zasranej, prvne si neco zjisti jak se ktere divize NVIDIE podilaly na financnich vysledcich.

    Vejskrabe zasranej.

  36. Perlička malého Jeníčka (na spaní)

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-12 22:41:58

    ha ha ha …. statistiky STEAM o prodejích nic nevypovídají navíc ani korektně nefungují a nedají se stasticticky použít, protože nemáš správný stastistický vzorek jediné o čem vypovídají je to jaké grafiky používají uživatele STEAM, ale o prodejích jako takových nebo celkovém trhu nevypvoídají nic – nemohou ;). O prodejích grafik máš od nás pravidelné info od různých agentur, které to skutečně sledují, takže nemusíš nic hádat a poměry na trhu jsme tu měli nedávno:

    Intel má přes 50% trhu, AMD má asi 24% a NV 16%. Mezi AMD a NV je to asi 40:60 pro NV (dané tím, že NV má větší část výroby u TSMC a AMD se může stavět na hlavu a TSMC mu více nedá)

    Ano s mobilním segmentem souhlasím, ale asi se shodneme, že to není proto, že by GF grafiky byly lepší než Radeon 😉 Dokud výrobci budou cpát nesmyly jako GT630 k integrované grafice Intelu na fullHD tak se není čemu divit. 😉 Myslím že spousta čtenářů ví, na co narážím … je to dané tím, že na současném trhu nerozhoduje to jaký je produkt nebo podpora ale jiné věci a u GK je to třeba monopolní výrobce TSMC, které dává větší část výroby jedné značce a AMD to není ;). To je celé. Ale o tomhle už se tu vedli sáhodlouhé diskuse, takže nevidím důvod, proč to znovu otevírat. Dokud vedle TSMC nebude další výrobce a tedy nevznikne konkurence, je úplně jedno z hlediska hospodaření a podílů kdo má objektivně lepší/horší produkty – v současné době lepší/horší produkt o prodejích a výdělcích nerozhoduje …

  37. Proboha, to je picus jak vrata. A uz je urcite dalsi varka bananu na ceste. Jsem zvedav, kdo z dnesnich oponentu dozije rana.
    Splecht je jenom same: beeee, buuuuu, beeeee, TDP, beeee, buuuuuu, velka jadra, beeeeee, TDP, buuuuuuu, vykon v DP, beeeeee, zla TMSC, beeeeee, buuuuuu, OpenCL, beeeee, buuuuuu, …….

  38. Toľko hlúpostí čo napísal v tej diskusii to je sila. To je neskutočný blbeček. Takže za všetko môže TSMC. Čo sa týka predaja HW. Čo sa týka SW je to lenivosť vývojárov, že sa nechcú učiť niečo nové. To je taký kokot že to snáď neni možné. Jemu slovo platforma nič nehovorí. NVIDIA tú okolo CUDA dokázala vytvoriť a špičkovo zastrešiť. AMD nič také nezvládlo ale zasa je tá NVIDIA a vývojári nahovno. Lebo nie sú schopní prijať to čo im Stach s jeho nulovými skúsenosťami a jalovými rečami nasilu tlačí. Neskutočné.

  39. Co chces od blba, ktery nerozumi nicemu, ale mota se do vseho? 🙂

    Vzdyt nebyl schopen ani dostudovat VS…to svedci o jeho IQ houpaciho kone.

    To je to same, jako chtit po politikovi, aby dal dohromady nejakou smysluplnou myslenku…

    Co tomu chodakovi zbyva, v realnem svete/zivote se neuplatni, tak si ty svoje kydy bude vylyvat na svem webu… :-)))

          1. Tiež sa čudujem bol som presvedčený že dostanem Banán a zatiaľ nič

          2. —————————————————-

            177 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-13 12:30:09

            No až tak by som to nezhlahčoval lebo keď si pozreš Top500 tak ak najdeš Opterony tak na 98% v superpočítačoch práve firmy Cray, jeden Oracle a v jednom IBM (v prvej 50), takže Cray bol veľmi veľký zákazník pre AMD o ktorého prišli.

            ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-13 14:17:02

            tak bude jiný zákazník prostě moc to prožíváte

            ——————————————————-

            Hehe. Zrejme zákazníci ako je Cray rastú všade na stromoch a všetci sa len tak pohrnú k Opteronom. To je už smiešne ako dokáže problémy AMD zlahčovať keď sa človek pozrie ako nafukuje všetko negatívne okolo NV (a ignoruje všetko pozitívne).

          1. a vlastne ja som bol v diskusií urážaný a zato som dostal BAN 😉

          2. Když si mistr uleví nad Ruby a kýženou slast přeruší nějaký zlý flamer a nemilovník AMD, tak to zlostí smaže a zabanuje. Logicky :D.

    1. Ono vůbec všici přitakávači DDho nemají všech pět pohromadě… ty blbosti co tam píšou to až člověk co tomu aspoň trošku rozumí tak jen kroutí hlavou 🙂
      DDho web mi tak trošku připomíná počítačový Blesk… no, nebo spíš Hrom… tam taky psaly děsné blbosti ale tomu se člověk aspoň zasmál… kdežto DDho články a jeho následné reakce jsou k pláči 🙂

  40. Reakce hodna maximalne sulina z garaze v Plzni:

    ——————————————————

    Usm82 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] – GTX660 2012-11-14 06:35:23

    Zase není úplně pravda, že všechny GeForce 6xx jsou v současnosti nevýhodné. Např. tato http://www.czc.cz/msi-n660-2gd5-oc/117668/produkt?q-c-1-f_2027483=sGeForce+GTX+660&q-c-0-f_2027481=sNVIDIA&q-category-id=9ht0msjf58gnva96n24a7t1057 za tu cenu není špatnou koupí. Výkonem lehce nad HD7850 OC a poměr cena/výkon bude tedy +/- stejný. A navíc Assassins Creed III jako bonus

    ——————————————————

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-14 10:47:40

    a co OC potenciál? Ten je nulový proti HD 7850 OC, která jej má větší 😉 nemluvě o MSI R7850 1GB OC, která je o 700,- levnější! Ale ten AC3 je pěkný to je fakt

    1. Tam bude vždy nejaké ale. NV nikdy nebude mať lepšie karty už len z princípu. Ak sa situácia nejak nezmení, NVIDIA nepotrebuje hrať hru na najlepší pomer cena/výkon a toto minimálne bude môcť Stach využívať naďalej. Prídavne hodnoty ako PhysX alebo Cuda (pre určitú skupinu užívateľov) bude aj naďalej ignorovať na úkor nepoužívaných štandardov typu OpenCL alebo v tomto smere ešte horšieho Buletu (zatiaľ 0 hier, ktoré by využívali jeho akceleráciu cez GPU a úplné minimum cez CPU).

      1. Max pohode, ale narazal som na gta4, proste uplne zla optimalizacia, alebo bowling absolutne neisiel hrat atd. GTA 5 bude mat cover and shot iplementaciu v podobe maxa p. 3, takze to bude nasup, rozloha vacsia ako gta4, san andreas a red dead redemption spolu. Len sa bojim tych HW narokov, asi bude trebra upgrade 😀

          1. Este sa tesim na moderov co z toho spravia, gta 4 uz gta 4 icenhancer bol kruty, sice krvave naroky, ale aj tak. GTA 5 to bude potom aky vizual…

  41. Výpisek z LžiBlogu:

    Máme zkušenosti i s jinými čtečkami a nechali jsme tuto čtečku kolovat po redakci a všichni byli velmi příjemně překvapeni.

    Co tím Splach myslel ?
    a) Mluví o sobě jako o panovníkovi (My Císař Opiska Splach II.)
    b) Je schizofrenik, anebo má v garáži virtuálního přítele (plakát Ruby, míč Wilson apod.)
    c) Je to plně fungující redakce s týmem nadšených redaktorů
    d) Trpí komplexy méněcennosti a chce před veřejností vypadat jako novinář.
    Co se týče pravděpodobnosti výše uvedeného, tak tipoval bych to na b), d), a), dlouho dlouho nic ……………………………………………….c) ;o)

  42. Tohle je perla roku od našeho oDDborníka v diskuzi na Crono Impresio C04:

    …. zkrátka s tím svým rytím už to přeháníš, připomínáš mi jednoho „trpaslíka“ …. taky reje do všech okolo, aniž by znal fakta, uráží všechny a myslí si že jeho názor je jediný správný …

    Blbeček naprosto věrohodně a přesně popsal sám sebe 😀

    1. JJ. Presne. Z toho čo som čítal je Obr vedomosťami niekde úplne inde. Stach by bol rád keby vedel to čo on.

      Ešte sa mi páči ako sa pohádal s Veyronom. ten mu vždy pritakával a teraz sa od neho dočkal presne rovnakého prístupu. Samozrejme sa to stalo prvý krát čo so Stachom nesúhlasil. Ešte aj úplne normálny komentár mu vymazal. Hehe.

  43. DigiAura:
    Pokud se vystupování a kvalita příspěvků ostatním uživatelům líbit nebude, bude dostávat záporná hodnocení a jeho DigiAura poklesne:
    DigiAura s hodnotou 0

    DigiAura bude napomáhat v orientaci nových návštěvníků, od kterých uživatelů se dočkají kvalitní rady a objektivního názoru a od kterých nemohou kvalitní radu a objektivnost očekávat. DigiAura by měla napomoci i pořádku v diskusích. Samozřejmě každý můžeme svou DigiAuru zlepšit – stačí psát více kvalitních názorů a méně nekvalitních a samozřejmě nezapomeňme hodnotit všechny příspěvky v diskusích podle svého nejlepšího vědomí a svědomí …

    Aha 😀 v skratke, polezte majstrovi do riti a digiaura je jasna, ale zas na druhej strane take hovado ako dildo by malo mat odoprene montovat sa do aury starat, lebo ako je tam pisane objektivne a nazory su cenene, ale taky dildo je jedno neobjektivne rude prase. Keby mal aspon kusok chochmesu a nehal to aspon na uzivateloch…

      1. Boze jen Veyrona ne. Toho znam jeste z dob kdy perlil na dasnetu (cz/sk dota komunita) a ten kluk je naprosto dokonalej priklad kokota. Kdyz proste nekdo rekne kokot, tak ja si okamzite predstavim Veyrona. A co ctu nekdy nejakej jeho prispevek na zumpe, tak je porad stejnej kokot jakej byl kdyz pred 6-7 lety psal na dasnet.

  44. Pánové, dneska jsem byl a firemní večeři/školení s firmou AMD a samozřejmě jsem si nemohl odpustit pár dotazů.

    1) AMD opravdu označuje procesory FX za 8 Jádrové nikoli 4+4HT

    2)Člověk s kterým jsme tam byli označoval FX CPU za zklamání pro celé AMD, prý měl být mnohem lepší.

    3)Nasazení APU do serverového segmentu bral zastuupitel jako krok špatným směrem.

    5)Uznal, že GPU divize AMD reagovala snížením cen nikoli zlepšenou výrobou TSMC, ale tvrdou konkurencí ze strany Nvidie.

    6)AMD si od akvizice ARM slibuje vylepšení ARM procesorů na úroveň mnohem použitelnější v nízkoenergetických serverech.

    7)O sračkooozním webu dotyčný nikdy neslyšel.

    Pokud jsem na něco zapoměl omlouvám se, ale po dokonalých vepřových líčkách nešlo už moc mluvit 😀

    1. veď on to asi aj tak nadhodil, aby mu Stach nejaky tan disk poslal za jeho snahu a aktivitu na jeho webe. 🙂 Ako sledujem, zacina sa ten jeho svet rucat, uz tie diskusie niesu ako niekedy, ovecky asi dostavaju rozum a uz nezeru vsetko, co im nadhodi… podla mna zacina upadok jeho webu a bude sa to iba zhorsovat, zacnu nervy ucinkovat a do roka a do dna s tym prasti alebo skonci niekde v blazinci…

  45. Ááá, Loki – další pán na holení….ale dobře si z Hloupého Honzy dělá prdel ;o))


    Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-16 00:50:58
    „Mnoho lidí současnou pohodlností už ani neví, jak ty věci fungují“
    Proti této větě se nedá nic namítat.
    Jsem rád, že jsme všichni natolik obeznámeni s elektrotechnikou, kvantovou mechanikou a technologiemi celkově. Jen díky těmto podrobným znalostem jsme oprávněni užívat zařízení jako telefon, mikrovlnná trouba, nebo urychlovač částic.
    Osobně s tvojí iniciativou souhlasím a jsem plně připraven hlasovat v budoucím referendu o zákonu, jenž by lidem bez detailních znalostí zakázal používání jakéhokoliv zařízení.
    90% světové populace by skončilo u lopaty a krumpáče.
    Jen DDworld by zůstal. Maják pravdy, svatyně vědění a oáza smýšlení čistého, jenž by nové, lepší a obrození pokolení lidské, ke spáse dovedl.

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-16 01:00:47
    přeháníš a zveličuješ a napadáš … k základní znalosti jak fungují některé ty věci nepotřebuješ mít žádné super vysoké vzdělání. A s tím používáním …. no třeba by to někteří minimálně používali s větším rozmyslem i v tom je ona inteligence.
    Každopádně je poněkud zvláštní dělat blbost z faktu že současné přísroje dělají z lidí blbce. Jen nevím jestli je to více hloupé nebo smutné. každopádně zkus se krotit, já nikomu nic nekáži, jen podotýkám, že na oné teorii může něco být a některé přístroje k tomu vedou. Proč mě ale napadáš, to nevím.

    Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-16 01:09:08
    Já se ale vzhlížím v diktaturách (neboli, chci být diktátor).
    Takové papíry na počítač/internet bych skutečně zavedl. Bulvární noviny bych nechal ehm… elmininovat. TV moderátoři by museli rozumět tomu co čtou (netvrdit mi, že „napětí teče“), jinak by byli v přímém přenosu zmláceni.
    Nevidím v tom nic kontroverzního. IQ by stoupalo rychleji než vrátnice z Černobylu.

  46. Ještě jedna tapeta….


    Nathan Drake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-16 02:09:40

    Aaaa, opět zdejší velmi oblíbené téma „konzole mohou za veškeré zlo“, tentokrát už i za úpadek lidské inteligence.

    Vaše myšlenka, že se lidé nezajímají o to, jak věci, které používají, fungují, a podle Vás by měli, je sice hrozně hezká, ale má to několik ALE! Argumentujete tím, že když se Vám porouchá PC, tak si víte s řešením problému rady (vyměníte nefunkční HW, přeinstalujete nefunkční SW atd.). Potud v pořádku. A teď se Vás zeptám na několik otázek:

    – když Vám přestane jet auto, tak si sám opravíte motor a pojedete dále? Ne, protože to neumíte.
    – když Vám přestane chladit lednička, tak si jí vlastnoručně opravíte? Ne, protože to neumíte.
    – když Vám přestne fungovat mobil, tak si ho sám zprovozníte? Ne, protože to neumíte.
    – když Vám doma praskne voda, tak si sám vyměníte staré stoupačky za nové? Ne, protože to neumíte.
    – když se Vám rozpářou nové drahé kalhoty, tak si je sám zašijete? Ne, protože to neumíte.

    Přesto, že tohle všechno neumíte, myslíte si, že bych Vás zařadil do oné „hloupnoucí skupiny obyvatelstva“, jak jste ji sám definoval? Nikoliv! Sám neumím ani jednu z těch věcí, které jsem vyjmenoval.

    Neumím je, protože je k životu umět nepotřebuji. A vážím si lidí, kteří je umí. A je dost možné, že člověk, který Vám špičkově opraví auto nebo spraví lednici, tak neumí ani zapnout PC, natož si nainstalovat ovladače a kdesi cosi. Ale možná rád hraje hry, tak si koupí herní konzoli. Budu jím proto pohrdat a považovat ho za hlupáka? Nikoliv. Umí to, co pro život potřebuje, tak jako my všichni.

    Pane Stachu, nesuďte lidi jen podle toho, jestli umí zacházet s PC a jestli perfektně rozumí informačním technologiím. A už vůbec ne podle toho, jestli mají doma konzoli, tablet, televizi. To totiž samo o sobě vůbec o ničem nevypovídá!

    1. Díky za Wall-o-Text, lepší než to číst na žumpě 🙂
      Ad seznam otázek:
      1) ve většině případů ano. Pravda, záleží na konkrétním autě – s čímkoli vyrobeným po 2k5 bych asi nepohnul.
      2) Taky ne
      3) „přestane fungovat mobil“ je dost obecné. Hardwarově, nebo softwarově? SW bych zvládl, části HW… no, asi bych to pak nesložil :))
      4) Oprava stupaček, pokud vím, vyžaduje odbornou práci & revizi, což pravda sám nezvládnu.
      5) On si někdo neumí zašít kalhoty/ponožky a přišít knoflik? O.o

      1. 1) U nasi nemecke krasky z roku 2004 nezvladnu vymenit ani vsechny zarovky. Na nektery mista se proste neda dostat aniz bys musel nejakou vetsi cast rozebirat a na to si fakt netroufam. V servisu sem navic platil jen par korun za tu zarovku, kterou musim kupit tak i tak, takze zbytecny se snazit. A oprava motoru? U novych aut pro beznyho cloveka uplne sci-fi

        5) Zasit kalhoty, jo to bych umel. Ale rozhodne ne tak abych s nima jeste sel nekam na verejnost:D Coz by Drake asi s tema novyma a drahyma kalhotama jeste rad sel.

  47. Spideyx/Mareknr: No mna najviac vzdy pobavi, ked sa Dildo povazuje za IT oddbornika a pritom absolutne netusi nic o programovani ci uz low alebo high level, notabene 3d programovani ani o skutocnom hardware, co nie znalost ako strcit grafarnu do jedineho slotu kam pasuje, ale vediet ake su typicke vyvody cipov (CS, RW, Axx, Dxx atd), a ako sa k co i len blbej 8086tke pripoja dajme tomu pamate aby to fungovalo. 🙂 Perla na perly su potom tie jeho nazory o „lenivych a neschopnych programatoroch“, to je asi ako ked ozraly fanusik s pivnym pupkom sediaci pri televizii zakrici na Jagra, ze nevie hrat hokej. 🙂

    1. Na poskladani PC neni nic tezkyho, udelej peknej srozumitelnej navod krok za krokem a zvladne to kazdej dusevne a fyzicky zdravej clovek se zakladnim vzdelanim. Problem obycejnych lidi je v tom ze ty komponenty pusobi jako slozita technika a hlavne sou drahy. Takze obycejni lidi nemaj chut nebo maji proste strach z toho se v tom vrtat aby neco neposrali.

      Ty Stachovi nazory reflektujou jen jeho dosavadni zivot. Celej jeho zivot se o nej stara maminka, on celej zivot sedi za pocitacem, z vysoke ho vyhodily, ve 30 letech je panic, o realnym zivote normalniho cloveka nema vubec zadny potuchy. Chtelo by se rict ze jediny co umi je psat ty jeho sracky na web, bohuzel ale ani tohle neumi. On je presne ten typ hloupyho cloveka, kterej nikdy nic nedokazal a nidky nic nedokaze. Jedinna dobra vec pro lidstvo, kterou muze udelat je zemrit bez potomku, aby jeho dementni geny navzdy zanikly. A to pro nej nebude moc velkej problem.

      1. Je to sice kruté co jsi napsal ale je to naprostá pravda… on se prostě považuje za nějakého velikána IT ale přitom je to jen ubožák který nic nedokázal (a nedokáže) a tak si to aspoň vynahrazuje na svém blogu… smůla pro něj že to dělá způsobem kdy ho má každý za blbečka… a oprávněně 😀

  48. Kevin : život je krátkej, tak at si ho člověk užije ……
    Kevin : tak snad dobra zpráva…
    Kevin : jo, profi segment, dobrej segment…
    Kevin : čo s takým bazmekom?? 8)…
    Kevin : Koukám, že ses po delší době probudil 🙂 …….

    Pánové hádejte komu patřila poslední věta ? Dalšímu 100 Aurovému velikánovi ;o)

    MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-16 16:35:53
    Souhlas, ještě pamatuji když jsem kupoval za 18900.Kč NV 4600 Ultra, a byl jsem první v republice a to je již 10 let. To opravdu byli časy.:-)


    Konečně jsou chlapci zase spolu, pořád se mi zdálo, že Kevinovi něco chybí k dokonalosti. Nyní je již vše v pořádku – duo šaškú KEVIN/MIKRON je zpět !!!

  49. Bleee, ja mam po vcerajsku opicu kua, padlo za obet vela red vine. Kevinove perly mi ju asi nezlepsia. Ten mikron je oddany AMD. V podpise sa mu hrdo vynima podla Obra na hry idealna, i5tke na krk „ostro“ sliapajuca Vishera FX-8350. Inak tie kevinove perly by bolo dobre vytlacit ako zbierku psycho-lyrickych basni. 😀

  50. Prestante si robit z Kevina srandu, je to jasny agent-provokater, keby ste si dali namahu juknut na stare clanly, ktorych linky sa valaju dokonca i tu [http://www.ddworld.cz/pc-a-komponenty/graficke-karty/preview-nvidia-gtx-470-a-gtx-480-nova-generace-grafik-nvidia-prichazi.-jake-jsou–8.html], zistite, ze mal v minulosti uplne normalne prispevky. 🙂 Smutne pravda pre Dilda je, ze Kevin bol skutocne vzdy skor Atinar, asi kdesicosi pochvalil Nviddiu a Dede mu za to urobil cosi strasneho (zeby lobotomoiu?). 😀

  51. Tak tady máme jedno roztrojemí osobnosti ;o)


    AX750 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-19 18:19:44
    Používání novodobých technologií nemůže zapříčinit hloupnutí, protože je to v životě jen zlomek využití schopností člověka. Hloupí jsou ti, co si to myslí. Nebo používáním konzole a tabletu degraduje celé logické myšlení? To těžko, snad pár asociálů, kteří jimi žijí a zbytek života mají mrtvý. Mimochodem, co je vlastně redakce DDWorld, když tu vidím jen jediného aktivního člena?


    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-19 19:07:59
    no snad si nemyslíš, že by DDW dokázal obhospodařovat jediný člověk – to že články vycházejí pod mým jménem neznamená, že jsou celé moje já píši převážnou část článků dělám finální úpravy a vydávám je, ale jejich základy, testy a z velké části i dojmy a informace, s tím mi pomáhá zhruba dalších 10 lidí 😉 třeba sestavy děláme ve 3 lidech, jinak se to nedá zvládat Jinak informace o redakci máš v příslušné článku (odkaz nahoře na webu a to tam nejsou všichni).

  52. No tak já se pokusím v několika bodech ukázat jak taková práce na článku DDW vypadá:
    1) http://pctuning.tyden.cz/
    2) ctrl+c
    3) joomla, ctrl+v
    4) stach-o-liar.exe (automatická negace všeho co se týká nVidia, v případě testů korekce pomocí Stachovy Konstanty + omáčka)
    5) cca dvě hodiny po vydání „článku“ bedlivá kontrola diskuzí – toto je právě ta časově nejnáročnější práce)

    Redakce:
    Alfa-Stach
    Beta-Stach
    Gama-Stach
    Delta-Stach
    Epsilon-Stach
    Dzéta-Stach
    Éta-Stach
    Théta-Stach
    Ióta-Stach
    Kappa-Stach
    Lambda-Stach

    No a je jich akorát deset (plus jeden náhradník, kdyby někdo marodil)

  53. Neviem či ste si prečítali na DDW ďaľšiu ódu na FirePro S10000.
    Okrem toho že má chybu v označení (S10000 a nie S1000).
    Jedna z najlepších viet „Jak je vidět, i grafiky s TDP 375W mohou být vlastně úsporné“ ano pri pomere na 11,43 :1 (CPU:GPU) je to ľahké byť úsporný. Titan to má 1:1 (CPU:GPU) takže by som sa úspornosťou FirePro neoháňal
    Tiež dobrá veta „Pro zajímavost, TITAN, nejvýkonnější superpočítač s AMD Opteron procesory a TESLA K20 grafikami má účinnost výrazně horší, jen 2142MFLOPS na Watt.“
    Mimochodom Titan je na treťom mieste Top500Green a na štvrtom mieste je Todi s Opteron 6272 16C 2.100GHz a NVIDIA Tesla K20.
    Zaujímave je keď porovnáme množstvo použitých kariet Titan 19 000 kusov K20x vs Sanan 420 kusov FirePro S10000 (to len k výroku Kevina jo, profi segment, dobrej segment…)

        1. Jasne. Ignoruje to a akurát sem tam nadhodí nejakú poznámku o tom, že lepší produkt nezaručuje lepšiu predajnosť. Čo sa ináč vylučuje s tým čo tvrdí stále dokola o tom ako sa grafiky NV nepredávajú a ležia na skladoch a AMD grafiky sa predávajú ako teplé rožky. Určite by protestoval, že to takto nemá nikde napísané, ale on dobre vie, že vo viacerých textoch to tak schválne naznačuje. Ale hral by na 100% hlúpeho. Teda neviem či hral. 🙂
          A o poklese AMD na GPU trhu napíše určite niečo v tom zmysle ako písal Bumpkin v diskusii na PCT. Že sa tam nerátajú aj integrované grafiky v APU. Lenže to by sa tam mohli rátať aj intergráče od Intelu a už by sme nemohli rozprávať o dedikovaných desktopových grafikách. To ale samozrejme v súvislostiach vynechá. Ho musí trhať od zlosti, že sa NVIDII takto darí a jeho AMD padá na dno. Sa smejem aj na tom ako terajšiu situáciu AMD bagatelizuje. Ževraj na tom bola už aj horšie, že sa nič mimoriadne nedeje a najlepší výrok je ten ohľadom súčasnej ceny ich akcií. To bol úplný výsmech hlavne pre ľudí, čo si pamätajú dlhú diskusiu o tom ako celý rok akcie NVIDIE klesali. Nebolo možné mu vysvetliť, že graf funkcie vyjadrujúcej zmeny cien akcií nie je klesajúci (platilo to tak vtedy pre NV). A ako sa za to bil a horlivo diskutoval. No s terajším stavom a v súvislosti s jeho vyjadrovaním keď to človek porovná s minulosťou tak na neho nenájde slušné slovo.

          1. Možná na tom AMD už bylo hůř. Ale to ještě měli co prodat. Teďka už si musí najímat firmy na to, aby našli něco co má ve firmě ještě nějakou hodnotu.

  54. Co to je za blbecka ta porad zasnu. Jednak napsat čiyp to musi uz byt clovek hooooodne hloupy (co nam to nedavno psal o hloupnuti lidstva?) a zadruhe, AMD zadne tovarny proste uz nejakou dobu nema. Tak co to porad mele, osel jeden. A blbecek si asi mysli, ze co jeden typ cipu, to jedna tovarna?

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-19 20:44:41
    přesně tak, nemůžeš od AMD čekat další čiyp, pokud nebude mít více továren a to v dohledné době nehrozí

    1. Proste nechce napísať, že AMD zrejme nemá na to, aby si zaplatilo výrobu čipov v potrebnom množstve. Radšej všetko zvalí na nespravodlivé TSMC, ktorému vlastne nejde o obchod a zámerne rozdeľuje výrobné linky nespravodlivo v prospech NVIDIe. Teraz ale neviem či sa APU nevyrábajú v GF. Tam už sa takto smiešne vyhovárať nemôže.

  55. To prase zase perli, to fakt neni pravda:

    – Jeste nedavno plival na NVIDII a jeji lowend grafiky, ze vlastne nejsou vubec potreba. Dnes uz to je jinak, AMD zacalo delat jakousi HD8550 a tak je to potreba nejak obhajit. A navic ten neexistujici lowend AMD plne muze za ztratu podilu oproti NVIDII.

    – Kdyz se Sina zeptal jestli bude novinka o ztrate podilu AMD, tak mu odpovedel: „nebyla o tom řeč v tomto článku?“ A pritom v clanku byla jen jedna jedinna veta: „AMD rozhodnutím nedělat menší 28nm čip a spoléhat na výkon integrovaných grafik v procesorech, přišlo o významné trhy a odbyty, což mělo možná jen dočasné, ale přesto viditelné následky.“ – zadne tabulku, zadne grafy, zadna procenta, zadne souvislosti. No proste kokot.

  56. Vy to vobec nevidite v suvislostiach. Amdede je najtechnologickejsia firma vesmiru, ale musi nieco hodit i patlalom ako Nvidia, pretoze ma skratka dobre srdce. Podobni Satani vsak len spamuju a flamuju a poddplacaju a Amdede je z toho uz tak nestastne, ze to mozno i v dohladnej dobe zabali nadobro. A za to mozu konzole!

  57. Zpětně jsem mrknul na článek Obra http://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/25604-procesor-amd-fx-8350-podruhe-konecne-slusny-vykon

    A je to nebe a dudy vs Stach. Ten posledních 6 let nikdy, podotýkám nikdy nenapsal ani slovo o kladném počinu nvidie. Je to jako házení hrách na zeď. Co dokáže 1 človíček … na druhou stranu respekt Stachovi kolik lidí se jím zabývalo a dumalo a jak napsal mareknr … je to obyčejný PR.. Žádná nemoc 🙂 Už jen kolik vizí dokáže vymyslet, aby AMD produkty profitovaly. Nee to není dement, dělá ze všech akorát blbečky ! 🙂

    1. Časom ho prekukne každý. Myslím, že najväčšiu ranu pri tom poznávaní utrpel Veyron. Po tom čo pre Stacha robil to bola riadna dýka do chrbta. Ho „zotrel“ horšie ako kohokoľvek z nás. 🙂 A teraz sa to na neho kopí z každej strany už len preto, lebo NVIDII sa darí a on má problém vôbec niečo negatívne na ňu napísať. Robí lapsus za lapsusom. Najnovšie s low-end grafikami ako písal hwspeedy vyššie. Škoda hovoriť.

          1. Taky posílám DDmu jednu hezkou zadnici (_!_) ať mi jí políbí i s celou redakcí 😀

          1. Snad nejvýznamější podporu dx10.1 měl Stalker ve formě lepšího AA a snad i méně náročného?! Ale u dx11 vs dx11.1 toto nehrozí… Za prvé konzolové porty a za druhé hry jsou opatchovány na dx11. Až na výjimky jako ted třeba vydaný Hitman … Prostě dx11.1 si nikde nezapneme … Ale je to podvod a na to Stach bude slyšet. Co na tom, že jde spíš o marketingový tah (dx11.1) 🙂

          2. Nvidia pujde takticky po „coločíslech“ dx12 až to bude mít nějaký význam ! 😀

          3. Je pravda, že DX10.1 byl zbytečný, snad existoval jen Assasins Creed a potom byly DX11.

          4. A stále žiadny článok, čo sa deje? Nieje snaď chorý? Myslím telesne a nie duševne.

  58. Taky myslím, že to je od Nvidie naprosto zbytečný trapas. Já mám 660ti a DX 11.1 je mi totálně fuk. Vůbec by to pro mě jako pro spotřebitele nehrálo žádnou roli.
    Teď bude mít Stachuj alespoň co dávat do mínusů a bude moct kecat o „technologickém náskoku AMD“. 🙂
    O tomhle bude článek na 100% a pěkně šťavnatej a plnej superlativ na AMD.

  59. Ale kdeze. Srach jel nekam jako dost casto i s celou redakci (cti jel sam na vylet). V posledni dobe dost casty jev (hlavne o vikendech), kdy nevznikne zadny clanek a taky nepise nic do diskuzi. Proste je mimo internet. Mozna si nasel holku (chudak holcina) a nebo jezdi na vikend do lazni na skotske striky.
    A pak v nedeli vecer nebo v pondeli dopoledne vybouchne na zumpe pekne smradlava naloz blabolu.

  60. Aaaaaaa, garazmistr se probudil z komatu. Jsem zvedav za jak dlouho vyjde clanek, beztak uz ho ma pripraveny. Vzdyt o tom musel vedet uz minimalne 1/2 roku, ne?

    ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-11-26 11:01:57

    dobře něco o tom napíšu je to pravda, NV to již přiznala … technicky to ale není až takový problém, problém je to jen z hlediska faktu, že tvrdila něco, co nebyla pravda, ale dříve se to prostě endalo ověřit. Dnes už se to ověřit dá, takže se musely některé věci uvést na pravou míru …

  61. Tak uz je to tu. Clanek na zumpe prave vysel. Nic nerikajici blabol, nic vic. Nejlepsi je zaver. Zde je citace:

    „Naštěstí, jak už jsem nastínil výše, faktický problém to v tuto chvíli pro běžné uživatele zatím nepředstavuje. Problém s tím nemusí nastat ani v budoucnu, protože pokud jste měli možnost volby, tak GTX 600 grafiku pravděpodobně nemáte, jelikož s výjimkou jediného modelu (GTX 660, který se konečně dostal do cenové pozice, u které stojí za to jej otestovat a srovnat s konkurencí), nenabízí pro 99% uživatelů nic, čím by GTX 600 grafiky byly k pořízení lepší volbou než výhodnější grafiky konkurence. A to bohužel platí po celý letošní rok.“

    ——————————————————

    A proto se tech nevyhodnych karet prodalo za kratsi dobu daleko vice nez konkurencnich.

  62. Tak ono by chtelo nejaky poradny vysvetleni, jak vlastne ten DX??.? dneska funguje. Protoze kdyby byly vsechny funkce obsazene v prislusnem DX implementovany striktne hardwarove, tak by proste nefungovalo zadne zvysovani vykonu, odstranovani chyb a podobne vydavanim novych ovladacu. Proste kdyz by hra chtela udelat akci XY, tak by poslala do grafiky DXprikaz XY a grafika by ho hardwarove vykonala.

    Dnes (nebo mozna od zacatku) to funguje tak, ze hra posle DXprikaz, ovladace ho prevedou na prislusny interni prikaz (nebo serii prikazu) a ty se pak vykonaji. A tyto prikazy uz podle me nemaji nic spolecneho s jakymkoliv DX.

    Pokud mate nekdo nejake odkazy na skutecne fungovani DX rozhrani, sem s nima.

  63. Na stachujovo článek o DX11.1 musím zareagovat.

    úryvek přímo z článku:
    A vzhledem k tomu, že dotčená firma byla při zjevném lhaní s prokazatelnými důkazy přistižena už mnohokrát, nemůže nás další případ nijak překvapit.

    Jenom slovíčko firma si změňte na osoba. Sám bych to o něm nenapsal líp.

  64. Podľa mňa to bude iba v tom, že ak bude potrebná nejaká DX11.1 funkcia a GPU ju podporuje, tak sa vykoná na GPU t.j. HW. Inak sa vykoná cez ovládače na CPU t.j. SW. V takom prípade SW cesta bude zrejme pomalšia. No a keďže DX11.1 vznikol hlavne pre vývojárov a pokiaľ viem, nemá nič čo by ovplyvňovalo kvalitu obrazu, tak sa nič pre majiteľov GPU Kepler nedeje. DX11.1 nemá pre hry žiadny prínos a teda by žiadne DX11.1 hry ani nemali vychádzať. Ak sa mýlim opravte ma.

    Každopádne sa mi ale tiež nepáči, že NV k tomu pristúpila zrovna takto. Ale asi usúdili, že väčšina zákazníkov reaguje na vyššie číslovanie, tak urobili toto. Praktické, ale nie fér.

  65. Opět vaření z vody hned v 2 odstavci 😀

    ´DD´ 23:08 [zobrazit profil]
    Takže nejhorší, co se může stát, že prostě hra nebo jiný software vytvořená a optimalizovaný pro plné využití DX11.1, budou muset mít extra přizpůsobené ovladače, a maximálně to na DX11.0 grafice nepůjde až tak dobře jako na DX11.1 grafice se všemi přínosy a vychytávkami.

    1. Akurát som si prečítal tento článok:

      http://diit.cz/clanek/sest-vyhod-wddm-12-a-directx-111#utm_source=continue&utm_medium=textlink&utm_campaign=continue

      Dopad to môže mať na výkon určitých funkcií vo Windows 8, ktoré využívajú nadstavbu DX11.1 na akceleráciu viacerých aplikácií. Otázne je aký rozdiel bude vo výkone ak to bude robiť CPU na rozdiel od GPU.

      Je tam spomínaná aj natívna podpora 3D priamo v OS, ale to neriešim keďže si 3D NVIDIA aj tak rieši sama. A to je asi jediné čo by mňa osobne zaujímalo najviac.

          1. On je DX11.1 jen marketingový tah, tak jako s DX10.1, což bylo takové slepé střevo před DX11.

          2. Podľa mňa to nie je len marketingový ťah. Z výpisu z článku na DIIT sú tam celkom pekné veci, ktoré využije operačný systém. Nie je to nič podstatné, ale zaujímavé. Neviem prečo sa NV na jeho HW implementáciu vykašľala.

    1. To je jednoduché… protože tam Nvidia dává těžce na prdel AMD 😀
      Ale nebojte se, DD vydá srdceryvný článek o tom jak zlá Nvidia (zase) podmázla herní studio aby to na jejich kartách jelo lépe, a to ani nemluvím o TXAA vyhlazování které umí jen nové Nvidie… to zas bude nářků a odůvodnění jak je to technologie na a že nepřínáší nic nového 😀

Napsat komentář