Pozor, pozor! Vypisuji soutěž na návrh potisku trika oDDborníka!
Pravidla jsou jednoduchá:
1) tématem musí pochopitelně být web oddbornik.cz. Můžete vymyslet vlastní logo, v tom vás omezovat nebudu 🙂
2) počítejte s tmavým podkladem, světlou variantu zatím neplánuji
3) použijte jednu, maximálně dvě barvy
4) pokuste se vyvarovat různých hustogangsta stylizací
Uzávěrka soutěže je v neděli 21.10.2012 ve 2355. Během následujícího týdne potom s iSheepem vyhlásíme vítěze.
Přihlásit můžete neomezené množství návrhů.
Kromě dobrého pocitu z toho, že budou ostatní moci nosit jeho výtvor, získá autor vítězného návrhu i jedno triko pro sebe.
Vaše návrhy posílejte ideálně jako vektorovou grafiku v .pdf, .ai, .svg; případně jako .png v dostatečně vysokém rozlišení (alespoň 3000px na kratší straně) na můj e-mail, spideyx(uzenáč)seznam.cz
Hodně štěstí všem, těším se na vaše návrhy.
EDIT: Prosím, vyvarujte se v návrzích výpadů proti Jendovi. Nechceme tričko urážející DeDeho, ale spíš propagující web. To samozřejmě neznamená že na triku nesmí být vůbec 🙂
Pokud by se vám na triko povedlo umístit i podtitul („DDruhý nejhorší web v ČR“), byl bych rád.
EDIT: přidávám linky na stažení obrázku ze záhlaví stránky a samostatné figurky Jendy v .svg
http://spideyx.net/random/stachuj_armada.svg
http://spideyx.net/random/stachuj_triko.svg
Tak to jsem už vyrobil dávno, stačilo by jen nahradit Stachuj na oddborník.cz :D. http://imageshack.us/a/img195/4557/beznzvusre.png
to logo AMD jen trochu natočit do podoby znaku renaultu. 🙂
Fajn, tak to uprav do nějaké použitelné podoby a pošli ve formátu podle zadání 🙂
Jaksi jsem ztratil předlohu Stachuje :D.
Takže ako som včera sľúbil tu je diskusia so zmazanými príspevkami na DDho svete:
http://leteckaposta.cz/404602375
!OT!OT!
Ahoj OBRe…
Ty jsi obrobr na aukru?
!OT!OT!
BTW: kdyby nekdo chtel MB 1155 Intel Deer Flat mATX, i5-2400, Radeon HD5750 a 4GB ram, Tak napiste 🙂
Ja hlasuju za ty postavicky co mame tady na strance. I ta barva je fajn. Na mec bych majinkyma pismenkama vpasoval text BANcalibur a na ostatni postavicky taky vymyslel nejake malinke texty, ktere by prozradily o koho jde.
Taky bych byl pro hlavně tmavší barvy, aby se to dalo nosit. Na zádech by byly super nějaké hlášky … Žádost o BAN ??!! Neflamuj, nebo dostaneš BAN 😀
V duchu klasických metalových triček … na zádech skladby (hlášky) a ve předu něco stylového, jednoduchého a míň vidět. Pak to bude tričko na roky 😀 😀
Ja tiez hlasujem za postavicky co su na stranke. Marek ako robis screen celej stranky? Myslim aj s celou diskusiou.
Jsou na to doplnky (rozsireni) do ruznych prohlizecu. Ja treba na podobny ucel (ulozeni velke mapy) pouzival doplnek do Chrome s nazvem Screen Capture.
Používam na to tento doplnok vo Firefoxe:
http://www.uploadscreenshot.com/
Dá sa rôzne naastaviť. Ja ho mám nastavený tak, aby urobil obrázok celej stranky a uložil ho do schránky. Odtiaľ si to už cez Paint alebo Skicar ulozim ako jpeg.
Výborný doplněk. V nastavení mám odfajfkováno „save as png“ a screeny se uloží kam chci a v plné velikosti. Taky díky 🙂
Nie je začo. 🙂
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Rajnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-12 15:35:45
Dokazom su predaje, pisal som, ze si pozri statistiky Alzy (ak hovorime o miestnom trhu), alebo predaje velkych zahranicnych shopov alebo aj statistiky steamu a dalsich, 670 a 680 sa predavaju ako teple rozky. A odkial mas, ze je menej vykonna? Prejdi si renomovane zahranicne testy
——————————————————
Xfce4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-12 17:52:16
To že sa nezohrejú na skladoch je jasne NV pri týchto veľkých čipoch ma aj teraz mizernú vzťažnosť aj keď je už 28nm pre AMD na úrovni 80% . A renomovaných testoch aj tak pomlčím skorej by som verím malým bez veľkých reklám jedného alebo druhého výrobcu Každý takýto web je živý stých to reklám
——————————————————
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-12 21:32:43
Nereaguj na něj, je to notorický flamer a spamer, cokoliv od AMD je podle něj děs a nepoužitelný běs, je znám z diskusí i jinde, spolu s dalším výtečníkem. Už jsem je eliminoval.
Amdede jedde 🙂
spideyx: Tak sem něco sesmolil a poslal na meil 🙂
EDIT: Přidal jsem odkazy na stažení nějakých podkladů v .svg
Kdyby tady byl náhodou někdo bez nápadu, ale chtělo by se mu něco hodit do formátu, který vyžaduje spideyx, pošlu nápad. Díky 🙂
Peknej debilek ten Belka. Vychcana socka zkurvena to je:
10. Říjen 2012 – 13:00 od Jan Belka
Re: Test HD7850 1GB?
ja ti ji snad v CZC koupim dovezu a do 14 dnu vratim zpet 🙂 Do 2 tydnu stihas namerit ne? Jsem uz takhle vracel desitky veci a nikdy problem… Sice je to vochcavka ale kdyz to jinak nejde 🙂
Keby aspoň nebol až taký pako že sa s tým ešte chváli. Sa čudujem zodpovedným v CZC, že aj po takýchto priznaniach ho vôbec nechajú oxidovať na ich fóre.
Jak je mozne, ze HD7750 2GB DDR3 prohrava i s tou nejshitovatejsi, epic fail, absolutne neprodejnou GTX 640 2GB DDR3?
A kdy nas o tom bude Stach informovat? A urcite nezapomene zkopirovat veskerou kritiku z clanku o GTX640.
Karty jsou uz 3 tydny na trhu a Srach dela mrtveho hovnivala.
Samozřejmě nečekejme odpověď:
moora [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-15 22:29:11
A kde je newska o dalším Epic fail jménem 7750 DDR3 verzi?
add: ´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-16 00:16:33
avatar
O dalším??? Kolik HD 7750 je takových?
Stachu ty gaunere GTX640 se 4GB RAM byl Extrém, GTX650Ti je Epic fail a HD7750 DDR3 je co? 😀
harrym [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-15 22:33:56
EU zakáže nejvýkonnější grafické karty.
Jelikož moc žerou a přitom je to pořád jen grafická karta.
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-16 00:18:08
NONSENCE… zatím jen jeden zdroj a zpráva typu jedna bába povídala ….
NONSENCE damy a pani.
boze to je strasny hlupak.
http://www.techpowerup.com/173851/NVIDIA-Kepler-Refresh-GPU-Family-Detailed.html
Uvidíme čo z toho bude, ale zatiaľ tomu moc neverím. Tých 50-60% ako nárast výkonu môže byť reálny u GTX780 oproti GTX680 keďže nepôjde o revíziu GK114 ale o GK110 čip. Ale cena sa mi zdá byť dosť nízka. Ak by to tak bolo, normálne by som nad tou kartou aj uvažoval. Zatiaľ som skôr skeptik.
Namiesto GK114 tam má byť GK104.
Taky jsem skeptický nárůst až 60% jen díky refreshi jádra? No nevim….
Práveže nie kvôli refreshi jadra. Miesto GTX680 na GK104 bude mať GTX780 podľa toho článku jadro GK110 a tam by som nárastu výkonu o 50% aj veril (minimálne 30% v takom prípade by som aj očakával). Ide o veľkého Keplera. Ide o podobnú obmenu akú sme tu mali keď HD5870 nahradil HD6870. Akurát u NV by to malo byť naopak.
Ahaaa toho sem si nevšim
OT: Všimli jste si jak se DD odmlčel po dotazu na newsku o 7750 DDR3? 😀
keby len to. aj spravy o odlozeni dalsej generacie AMD procesorov nejak zamlcal. aj dnesne novinky ohladom nvidie v profi sektore a prve info o novej generacii grafik. aj prepustanie v AMD ci ich strmy pad na burze.
co by nie, ked sa jeho ublubene assfinity a nazhavene rude jadro ruti do sraciek 😀 predajnost je fakt miziva, nikto skoro nekupuje gpu, ani tie bulldozery nejdu a piledriver je taka ista sracka, ludia dokupuju posledne phenomy II a potom len amen…
A taky „zapoměl“ otestovat F1. 🙂
No mna asi GTX700 rada nemynie. Podla mojich hernych vypoctov bude treba vymenit staru GTX560. Aj ked zatial ako tak este drzi krok. 🙂
Mám tiež 560 a nemám dôvod ju meniť na diabloIII a H&MIII (na toto ani grafiku netreba) mi to bude stačiť ešte veľmi dlho
Ja mam 5870, co je obdoba 560 a az na par titulov hram vsetko na full, Zaklinac 2, alebo metro 2033. Zvazujem ci kupit 680 lighting, alebo pockat na novu radu 7xx a tak isto aj s cpu, ked co chvila tu je haswell…
Ja si myslim, ze obdoba GTX560 je HD6870.
jaj sorry ja uz mam automaticky na mysli 560ti 😀
Tak už nám Stach všetko objasnil pekne v súvislostiach. A urobil z vedenia AMD pekných hlupákov. V podstate sa podľa neho v AMD deje iba to čo aj v iných firmách. Je zaujímavé, že sa s ohľadom na túto tému nehovorí aj o konkurencii AMD a teda Intelu aj NV. Je zaujímavé, že je to AMD, ktoré musí ísť s cenami stále dolu narozdiel od konkurenčných firiem, ktoré si svoje ceny držia. Všetko je ale OK a jediný problém je v slabšej poptávke po PC a ich komponentov oproti predchádzajúcemu obdobiu. Ako tiež si nemyslím, že je AMD pre krachom, ale očividne sa topia v problémoch a takto ich zamaskovať dokáže fakt iba Stach. 🙂 Keby bola na mieste AMD jej GPU konkurencia NV, tak by sme čítali aké nahovno jej výrobky sú, ako musí ísť s cenami dolu lebo ich nikto nekupuje a pod. U AMD je samozrejme všetko poriadku a nás zákazníkov to nemusí zaujímať. Hlavne že budú lacnejšie Trinity.
Mas pravdu, toto dokaze jedine veldedemajster. Niet sa co cudovat. Kazdy IT redaktor sa snazi obhajovat svojho chlebodarcu. To my uzivatelia tazko zmenime. 🙂
Len veldedemajster to robi neuveritelne stupidnym stylom.
Mna skor mrzi, ze uz aj z Demerijana sa stal poddplateny Nviddiot, v tomto svete uz dnes nie su ziadne istoty. 😉
Istoty máš iba 2 – Dane a Smrť. 🙂
BTW na PCT je dosť dobrá úvaha o súčasnej situácii s AMD od obra. Fakt zaujímavé čítanie.
Mareknr: Ja som si o tom precital uz v suvislostiach na Dildoworlde, takze mam jasno. Amdede jedde. 🙂 Rozhodne sa vsak tesi na to zmatenie oveciek (pokial to fakt nie su Dildove multiucty). No ved pochopte, AMD to podla zumpy valcuje snad nad vsetkych frontoch a teraz totok. 🙂 Miesto krachlej Nvidie je tu prepustanie u Amdede, imho je wallstreedd poddplateny.
GeForce v problemoch po zlacneni Radeonov.
GeForce sa nedari vyrabat a predava so stratou.
Architektura Kepler sa skutocne nepovedla.
Amd vystipalo Nvidiu z PC trhu.
Nvidia opusta herny segment.
Cuda a je len marketingova blbost.
Tegra daleko za ocakavanim.
🙂
Jeste jsi zapomel naskriptovanou fyziku ………… uuuuaaaaaaa ……… samozrejme jsem myslel absolutne nezajimavy PhysX.
Zabudol som na Bulddozer, procesor to pre moderne aplikacie mudulovlaknomodulovovlaknovy. 😀
Takže páni to čo daný SW charakterizuje z hľadiska jeho činnosti nie je dané tým akú funkcionalitu má implementovanú, ale závisí to od uhla pohľadu:
—————————————————–
pzdm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] – Cinebench je praktický test 2012-10-18 16:01:12
Delší dobu mne rozčiluje zmatek ve značení…
Cinebench je test vysloveně praktický, protože je to jen a pouze CINEMA 4D R11,5 jen ořezaná o valnou část produktu a ponecháno je jen renderovací jádro a editor pro zobrazení OpenGL. Je to test PRAKTICKÝ.
jaksi to vím neb jsem člen beta týmu společnosti MAXON, vvývojové společnosti produtů CINEMA 4D a Cinebench
P
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-18 16:37:59
No z našeho pohledu je to zase benchmark
—————————————————–
Kurna, akcia AMD na dne, podle dobre informovanych zdroji ale AMD stoji pred nejuspesnejsi etapou ve sve historii. Zitra az zverejni vysledky to pujde jeste dolu . Ale pak asi vezmu vsechny penize na barak a koupim jejich akcie. To bude kseft stoleti.
not sure if irony or serious.
Samozrejme ironie (manzelka by me asi vykostila). Ale pokud bych byl investor do akcii, tak by bylo urcite AMD na seznamu sledovanych firem. Viz pekny rozbor od Obra na PCT. Kde krasne vycislil, ztratu hodnoty akcii po roce 2000 a pek jejich vzestup v dobe uspesnych produktu.
ved preto
Tak pánové, přečetl jsem si výblitek Stacha a mám jasno ;o)
a) Buď má Stach pravdu a v tom případě tedy management AMD musí okamžitě odvézt na psychiatrii nebo je minimálně zbavit svéprávnosti.
b) Stach lže a AMD jde šupem do prdele.
Osobně si myslím, že b) je správně a Stach je prachsprostý lhář. Tento fakt podporuje i to, že byl již několikrát ze lži usvědčen.
P.S. Obrův článek si přečtu až zítra dopoledne u kávičky
Jo to si precti. Je krasne videt, jak rozdilne vyplody jdou napsat na jedno tema.
Já si myslím, že kdyby se AMD soustředilo na jednu oblast tru, bylo by někde jinde, tak dělají vše a nic. Proto raději propustí potřebné zaměstnance než aby vedení se rozumě rozhodlo, kde můžou být úspěšní. Proč Piledriver? Snad jen, že Rory Reads přišel pozdě.
*trhu.
Práve som si prečítal bilancovanie 3 kvartálu pre AMD. Predaje ich grafík naozaj nič moc. No ak niekto ešte bude po tomto článku veriť Stachovi, že AMD zlacňovalo svoje čipy kvôli zlepšenej výrobe, tak už je asi naozaj hlupák. Pri takomto trende nemá predsa zmysel kvôli výrobe ísť s cenami dolu ak je predaj kariet stále v poriadku. Ale vzhľadom k aktuálnej situácii sa im nečudujem. Som zvedavý ako je na tom NVIDIA.
das link kde su ich financne vysledky rozdelene podal odvetvia teda zisk, respektive strata z CPU a GPU.
Vychádzal som z článku na PCT:
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/25366-vysledky-amd-za-q3-2012-opet-v-cervenych-cislech
To je zase diskuse pod článkem o spotřebičích. DilDo tam začal vytahovat něco o svém smyšleném autě (MazDDa 6) a to sou zase moudra co vyčetl z NFS 😀
To mi nerikej…mam Mazdu 6 od ledna jako firemni auto… 🙂
Jinak, AMD opravdu jeDDe, … do pekne riti… 🙂
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/25366-vysledky-amd-za-q3-2012-opet-v-cervenych-cislech
Tak my vidíme věci úplně špatně, AMD snížilo ceny chipů protože vůbec nepotřebuje vydělávat a tato ztráta jí vůbec nevadí.
AMD chce asi skončit :D.
Vidis, to mi vubec nedoslo… 🙂
Jesteze tady mame Hloupeho Honzika, ktery nam to vysvetli v souvislostech. :-))
No me celkem zarazila informace v Obrove clanku, ze prvnich 10 let po vzniku AMD bylo porad v minusu. Dokaze me to nekdo vysvetlit, jak je to mozne a jak se taova firma da vubec provozovat? To si jako porad brali pujcky a nebo tam kazdy rok nejaky blazen lil penize? Nechapu.
Možno umelo udržiavaná konkurencia k Intelu? Ktovie. Tiež si to neviem za bežných podmienok predstaviť.
Ono to je možná tak, že si na firmu půjčili aby v následujících letech progresí zisku vše splatili a ještě byli v plusu. Plán dobrý, realita jinde. AMD už moc nejede, ale aspoň jeDDe :D.
Měli by Stachujovi platit za marketing AMD, pokud jej už neplatí. JenDDa je jeDDiný a skutečný PR AMD pro střední Evropu :D.
Kdyz mas vysoka aktiva (napr. tovarny, zarizeni, …), tak to jde…jenze oni uz pomalu nemaji ani to.
Jen aby ještě měli co prodat, aby trochu déle vytrvali :D.
Tak, tak, uz nas ucitel matematiky za blahe pameti rikal spoluzakum „kde nic neni, ani smrt nebere“. 🙂
Jeste dnes se za bricho popadam, kdyz si vybavim ty Stachovy srackosdeleni v souvislostech – „nVidia jit s cenou dolu musi, AMD muze“… :-)))
Vrchol arogance malého ukřivděného (s odpuštěním) hajzlíka:
Tam je ten problém, chytrých lidí je prostě méne než těch blbých, právo volit ale mají všichni a většina přehlasuje tu menšinu A pak má ta většina volených zástupců vlastnosti většinové společnosti a přehlasuje i v politice tu menšinu a ta většina pak vytváří ten zmatek, kterému říkáme trh ;). Samozřejmě tento proces už běží ve světě i u nás desítky let, prostě od té doby, kdy se prosadilo všeobecné volební právo a nějaký Pepa z horní dolní, který sotva dokončil základní školu spolurozhoduje svou volbou ve volbách o tom, kdo bude sestavovat národní rozpočet a utvářet zákony 😉
Stachu, mi je naprosto jasné že ty osobně se počítáš k té chytré části. Ovšem nevím kdo ti dal právo rozhodovat o tom, kdo by měl volit… Je mi z tebe zle.
Náwrh na tričko:
graf aktuální hodnoty akcií AMD, ale přewrácený podle podélné osy (tzn., že wypadá, jako že hodnota jde nahoru, a né dolu), ale text a popisky také wzhůru nohama, aby bylo jasně poznat, že je to obráceně, a u toho welkým písmem dole nápis:
ZÁLEŽÍ NA ÚHLU POHLEDU!
http://WWW.ODDBORNIK.CZ
a pod tím menším písmem
DDRUHÝ NEJHORŠÍ WEB W ČR
nemám aktuálně nainstalowaný žáden wektorák, tak jestli někdo můžete, ujměte se prosím náwrhu na grafické zpracowání….
Chalani dalsi clanok na zumpe ohladom trhu s pocitacmi. Este ze je Piatok a mam otvorenu flasu cerveneho. Inak by som tie veldedemajstrove ukrutnosti ani nedocital. 😀
To je fakt kreatura – ale alespoň se odhalil…..
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 16:36:03
proč by měl někdo jiný, než sám volič, rozhodovat o tom, kdo může a nesmí volit, Proč to nemůže rozhodnout právě sám volič vlastním úkonem? Stačí stanovit rozumné podmínky (jako placení daní apod.) spolu s plněním třeba určitého testu z občanské a finanční nauky, tedy prověření základních znalostí a rozhledu a tedy získat třeba nějaký voličský průkaz a tedy právo volit, které by bylo skutečně něčím zasloužené a podložené. Nebylo by to rozumné a férové? Po politicích taky chcete, aby rozhodovali a byli to rozumní lidé na svých místech. Tak proč to nechcete i po voličích?
Rozhodně takto konstruovaný systém získání volebního práva neodporuje principům demokracie. To současný systém ji likviduje. Systém, ve kterém si každý myslí, že může všechno bez ohledu na ostatní a jejich práva, nemá s původní demokracií nic společného.
moora [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 16:37:51
Nemůžeš takhle lidi škatulkovat a řešit to nějákými testy „inteligence“ do týdne by tě někdo přišel zastřelit. Ano chci po hlavách státu dobré rozhodování, ale tak jako oni pro stát nic neudělají. Částečně souhlasím s tím, že by měli jít volit lidi, kteří pracují. Ale né rozdělování nějákým testem inteligence.
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 16:46:23
Pokud chceš v rozhodovací funkci takové zastoupení a politika/zástupce, který má o dané problematice přehled a má potřebné schopnosti, musíš mít ty, jako volič sám o dané situaci alespoň základní přehled, protože podle toho máš volit toho zástupce.
Jak má volič, který si neumí spočítat ani úrok, který má platit, volič který neumí zacházet s penězi, volič který třeba ani neví, jak funguje trh, jak funguje třeba EU a co to vlastně je a proč to je, rozhodovat o tom, kdo má vést zemi, sestavovat rozpočet a dělat zahraniční politiku? Právo volit by zkrátka mělo být podmíněno určitým přehledem a proč by někomu měl vadit malý testík třeba z finanční a občanské nauky k získání práva volit? Řidičák, zbrojní průkaz a podobně máš také podmíněný splnění zkoušky, které prověří tvůj rozhled v dané věci, tvé znalosti a schopnosti se na silnici nebo se zbraní v ruce rozhodovat. Tak proč by to u volebního práva mělo být jiné? Stejně jako řidičské průkazy, či zborjní průkazy nutní lidi se o danou věc trochu zajímat a nutí je mít základní znalosti a přemýšlet, stejně tak by tomu mělo být i u volebního práva …. co je na tom špatného?
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 19:07:13
NSDAP hadr
Potažmo tady si sám naběhnul na widle, protože on by byl mezi prwními, kteří by psychotesty a inteligenční testy neprošli…..
(Samo sebou těmi, které by wytwořili oprawdu inteligentní a empatiwní lidé…..)
Nedavno jsem tady varoval o Srachovi v politice a prirovnaval ho k Hitlerovi. A hle, uz je tomu o svetelny rok blize. Akorat nevim, jestli na to mely vliv posledni volby.
Neraz som to spominal. Kebyze ma veldedemajster moc tak to by bola diktatura ako remen !
Prave som dohral paradnu hru Dishonored. Nelutujem ani cent ! Typnite si co ide na konci tituliek ? Veldedemajstrova nenavidena veta Nvidia PhysX 2012 🙂
😀
janopatrny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 23:21:56
Ona je taky pravda, že se v krizi firmy snaží nabízet především poptávané produkty a nevyrábí ty nejisté, které zvyšují náklady a zisk nepřinesou. Proto nerozumím vydávání nejvyšších modelů procesorů AMD, výkonem nedosahují na konkurenci a tím i lidé raději sáhnou po Intel procesorech s větší morální životností. Pokud by se AMD vzdalo investic do těchto procesorů a vyrábělo pro mobilní segment, mohli být teď na tom lépe. Právě v době špatného prodeje PC by neměli machrovat se Steamrollerem. Piledriver už nepodchytili, ale stejná chyba.
´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 23:51:32
avatar
že ty tomu nerozumíš je sice hezké, ale nic to nemění na tom, že výkonem FX procesory na cenově stejně drahou konkurenci nejen bez problémů stačí, ale v některých ohledech ji i překonají (počkej až ty ceny uvidíš) … s tou morální životností bych si taky nebyl tak jist … FX je totiž modernější architektura než Ivy Bridge … Intel totiž s touto architekturou právě u Ivy Bridge končí a příšto rok dorazí zbrusu nová …
Kdyby AMD vyrábělo jen pro mobilní segment, bylo by v loji, protože právě tam ten levný segment je hodně v háji … navíc AMD v mobilním segmentě má nevýhodu, protože výrobně se nemůže vyrovnat nikdy Intelu, ten má 22nm výrobu ve 4 továrnách, AMD má jednu továrnu na 32nm …. takže nekonkuruje ani množstvím, ani pokročilostí výroby.
Piledriver i Bulldozer jsou povedené architektury, je zvláštní že si mnozí nepamatují, že vé své době stály také Phenomy za houby, a jak si z nich pak všichni mlaskali …. stejně tak Athlon 64 a X2, co s nimi bylo trápení a jak se jim smáli, že k čemu 64bit … prostě AMD udělalo bullozer a PileDriver opět jako další velký skok, pro moderní aplikace a ty zde jsou a přicházejí stále nové a v těch je s výkonem těch CPU vše v nejlepším pořádku, dokonce AMD v nižších cenových hladinách nabízí procesory s i plnou instrukční výbavou, takže když vezmeš aplikaci podpoující a využívající třeba AES, tak Core i3 (má je až Core i5) je v háji protože je nemá ….a to je rozhdíl desítek procent výkonu … a jakých aplikací bude přibývat, těch moderních, nebo těch starých …
Opravdu hodně podceňuješ FX procesory, jsou to totiž plně konkurenceschopné, výkonné procesory za slušnou cenu, Ano Core i5/7 jsou lepší, výkonnější, ale také mnohem dražší. Neříkám, že třeba modely FX-8000 jsou nějak úžasné, i když pokud umíš náležitě využít všech 8 jader, jsou bezkonkurenční nabídkou, ale takové FX-6000 jsou v podstatě jednoznačná koupě,když chceš něco kolem 3000. Core i3 si nekoupíš, je to jen dvoujádro … a na Core i5 potřebuješ podstatně více …. zkrátka chybí ti přehled skutečné situace a pak se nedivím, že něco nechápeš.
Jinak AMD má problémy hlavně s prodejem skutečně levných čipů, které tvoří většinu trhu … a tam FX modely nepatří … FX procesory i jejich Opteron verze se prodávají slušně … 65% prodejů CPU AMD ale tvoří APU modely a tam byl dlouho nedostatek llano a pak když už byly, tak všichni čekali na Trinity, které přišlo později, částečně i proto, že právě bylo hodně Llano, jenže mezitím se výrobcům PC zaplnili sklady notebooků a počítačů, protože zákazníci přestali nakupovat, takže objednávky výrobců šly do kopru a tak dále zkrátka začarovaný kruh. Produkty jsou výborné, jak u AMD, tak u Intelu, ani jeden z nich nemá v podstatě špatný procesor. AMD nabízí v některých ohledech více, Intel nabízí v některých ohledech více, všude si slušně konkurují až na segment přes 4500,- kde už AMD nemá nic, ale ten tvoří horních 10, spíše 5% trhu, takže z pohledu hlavních prodejů nic až tak zajímavého …. zajímavější by možná byl serverový trh, ale zase, tady má AMD problém s kapacitou své výroby. Intel má hafo továren na všechny druhy čipů. AMD musí v jediné továrně rozdělovat výrobu mezi APU, FX a Opteron čipy. APU tvoří 65% prodejů, zbytek FX/Opterony, ale neznáme výtěžnosti a pokud AMD dalo přednost APU čipům, jako že dalo, tak ho prostě prodeje FX/Opteronů nemohou vytrhnout (ani nemůže získat větší část trhu než má, protože nemá ty čipy kde vyrobit, když v té továrně musí vyrábět i ty APU). Prostě si neuvědomuješ, že AMD nemá možnosti Intelu a pokud se před mnoha měsíci rozhodne rozdělit výrobu takto, nemůže to změnit a nemůže najednou nahradit prodeje čipů o které není zájem prodejem těch o které je zájem, protože je nemá kde vzít. AMD čekalo větší zájem o APU, ale ten ochlad spolu s celou poptávkou po PC a celým trhem, ale to ta firma nemůže ovlivnit …
Není to už nějaká psychopatie se se Stachujem pořád dohadovat :D. 21. registrace :D.
Oko bere! 😀
chlapi mne len nejde do hlavy jedna vec. ked nvidia vydávala fermi tak jej akcie sli tiez dolu [nie tak drasticky ako u AMDD]. tam sa hral na svetoveho analytika, priam boha, predpovedal viziu nvidie a dako mu to nevyslo. preco nerobi predpoved aj na akcie AMDD? alebo cim nizsie tym lepsie? 😀
otazka na vas pani:
Samsung 830 128GB
alebo
Vertex 4 128GB
stale sa neviem rozhodnut.
dakujem.
No vypadá to spíš na toho Samsunga 🙂
http://www.overclock.net/t/1300302/ocz-vertex-4-vs-samsung-830
tiez sa pridavam na stranu samsungu je zatial najspolahlivejsi spolu s crucialom.
Tak už jsem byl fakt tak nasraný z nadřazeneckých keců Stacha, fakt už jsem nevěděl kam dál a pak mi pohled sklouzl na jiný comment a našel jsem duševní klid, úplně mi to otevřelo nové obzory.
Čtěte tedy se mnou Slova Slov:
—————————————————
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-10-19 14:31:37
Bohužel s tímhle asi nic nenaděláme.
—————————————————
Alelujá
Tak Kevin svými hlubokými, faktickými a filozofickými názory je nejdůležitější částí Stachujova světa :D.
Po pravde, CHVALABOHU za Kevina.
Co by tam ostalo bez neho?
Cela opozicia je v BANgladesi a bez Kevina by tam neostalo uz vobec nic.
Aspon nejaky zdroj zabavy, okrem Stachujovich clankov samozrejme.
+
je iba jediny sposob ako sa da Kevina zbavit, zaviest Captchu.
Tak BAN, opět ničemu nerozumím, řekl Stachuj. Budu se ho muset v příští registraci na to zeptat :D.
Ty si naznačil, že DD vidí produkty AMD jako dobré, i když jsou špatné.
Tak za prvé chlapečku .. DD se nikdy neplete a má ten jediný správný a objektivní názor na všechno.
A za druhé AMD má jen dva typy produktů. Jeden typ „recommended“ a druhý „masterpiece“. Oba dva typy mají společný výborný poměr cena/výkon a jestli to nechápeš tak na DDžumpu nelez. 🙂
Až dostanu rozum podle Stachuje, budu Kevinem :D. Já mu napíšu, že by AMD mělo snížit produktové řady a soustředit se na méně konkurenceschopných a on mi na to napíše, že mají (nemají :D) jednu továrnu a tam musejí všechny ty čipy vyrobit :D.
No, teď ještě najít někoho, kdo bude vědět co může být konkurenceschopné. 🙂
Dneska je to s AMD fakt bída. Třeba takové APU. Zdá se být konkurenceschopné, ale jestli si někdy viděl v provozu PC tak je to malý horor. Kamarád s tím občas přišel hrát borderlands na lanparty a pořád se to sralo. Už se toho zbavil a dneska má intel a mojí starou GF260 co jsem mu dal.
U mě AMD skončilo v době, kdy Nvidia přestala dělat základové desky. Kupovat si AMD jako kompletní platformu? Možná tak před 10 lety, kdy mě bavilo řešit všelijaké HW problémy a hledat ovladače a mít pořád otevřený kejs, ale dneska už tedy ne.
Kdoví, jestli to intel neudělal naschvál, protože třeba servery s AMD se prodávali skoro 100% s nvidia chipsety .. AMD základovky nikdo nechtěl.
By mě zajímalo, jestli to všechno myslí Stachuj vážně, nebo těm blbostem nevěří a trpí, když je píše z loajality k AMD.
TWL to víš že má zaťatou pěst. Ale tak musí se z něčeho žít 😀
To bych raději myl záchody, než psát lži a dělat ze sebe národního chuje :D.
Jsou to lži nakroucené přesně tak, aby AMD vždy profitovalo. Co na tom, že u jiné firmy to má přesně obráceně a strhává body už předem, ještě než se produkt vůbec objeví na trhu.
Trošku nepoměr v té Stachově objektivní novinařině. Ále pohořely jsme my, pohořejí jiní … to je život.
Hlavně že lifestyle jde kupředu 🙂
Kolik mu můžou tak platit, když jej mají jen jako propagátora a mystifikátora? Na kolik se vůbec Stachuj cení? Život v prdeli, osobní čest mrtvá, postavička k politování a zesměšnění :D.
Jenže mu už nic jiného nezbývá. Ta nula nemá koule říci – Chlapi spletl jsem se, máte pravdu. Raději každého přesvědčuje o své neomylnosti, protože jeho komplex méněcennosti předpokládá, že kdyby přiznal chybu tak by to snad nepřežil…
Stachuj je veden AMD k výrazu neomylnosti :D.
Posadit na křeslo „pravdy“ včetně řádně připojené elektro“techniky“ a nechat vyslovit slova AMD a NVIDIA pěkně postupně.
To by byl asi nejlepší rezonanční test v poslední době 🙂
To by jej zabilo :D.
Zdarec chlapi, myslite si, ze by se mohla soutez prodlouzit presne o jeden nebo dva dny? Jeste jsem se k tomu nedostal a straslive rad bych se zucastnil…
SOUTĚŽ PUJDE URČITĚ KVŮLI TAK VZÁCNÉ NÁVŠTĚVĚ POSUNOUT O TÝDEN? 🙂
Já si myslím, že by to měl udělat iSheep jako tvůrce předlohy.
Ještě zakomponovat oblíbené okno: http://imageshack.us/a/img171/4851/banwyy.png
V Opeře je hezčí:
http://imageshack.us/a/img337/5949/banmr.png
iSheep: v jakym „prostředí“ to budeš vytvářet?
V Corelu, z Ilustratoru mam koprivku. A omlouvam se, ze vas tu vsecky straslive zanedbavam.
Vidíte ten thread na začátku v diskuzi http://www.ddworld.cz/aktuality/procesory-cpu/trh-s-pocitaci-se-dal-propada-hospodareni-spolecnosti-intel-a-amd-na-to-reaguje.-krize-to-ale-neni-2.html
Bajlando to rve doslova do krve 🙂
Tento článok o výraznej technologickej pokročilosti AMD je tiež úsmevný:
http://www.ddworld.cz/aktuality/graficke-karty-gpu/amd-pritapi-nove-herni-pecky-zdarma-nove-ovladace-zvysuji-vykon-grafik-radeon-hd-7000.html
Úsmevné to je zhladiska že AMD stále zľavňuje, teraz dáva ešte aj bonusy, navyšujú výkon a NVidia nič. Teraz asi zlacnia ale doteraz nemali dôvod. Nech sa na mňa nikto nehnevá ale ja si od AMD asi už nič nekúpim. A to nie kôli výkonu ten je dobrý (aspoň teoretický) ale kôli dĺžke podpore, skoro žiadna softwarová podpora alebo snaha z ich strany.
Tiež si myslím, že postupne zlacnie aj NVIDIA. Ona to ale zrejme nemusí robiť ako AMD kvôli nie príliš dobrému predaju ich GPU. Aspoň z ich bilancovania za posledný kvartál to tak vyzerá. Ich karty sa nepredávajú ako rožky čo nám chce Stach stále nakecávať. To sú ale už tie jeho uhly pohľadu. Som zvedavý ako sa darilo NVIDII za posledný kvartál. Uvidíme budúci mesiac.
ako hovori 7R7.
nvidia nemala najmensi dovod zlacniet ked sa ich produkty vyborne predavali za sucasne ceny. to len v utopickom ddworlde firmy zlacnuju dobre sa predavajuce produkty.
avsak za ovladace treba AMD vyrazne pochvalit. narast vykonu je famozny. to sa nevidi casto.
cenou a bundlami hier ku grafikam sa moze k amd nvidia lahko pribizit no podobne ovladace len tak za vecer nezbuchaju. tak ale mozno maju nejake eso v rukave uvidime.
avsak…
ked som si precital speciikacie novej tesly K20 s cenovkov 3000 dollarov… to je pre nvidiu zlata bana. v tomto smere oni v podstate nemaju konkurenciu a superpocitace ci profesionalne odvetvia nakupuje tieto grafiky po tisicoch.
http://pressroom.nvidia.com/easyir/customrel.do?easyirid=A0D622CE9F579F09&version=live&prid=686142&releasejsp=release_157
pri ccenovke 3000 za jeden kus je to neuveritelny balik.
taktiez v mobilnom segmente sa im vyrazne dari kde len velmi zriedka vidim notebook s AMD grafikou. vsetky ultrabooky maju nvidie. ziskali naspat apple. som zvedavy na financne vysledky.
7R7: No, tiez si myslim, ze teraz uz Nvdia zlacni ked sa ako, zlepsuje ta vyroba. 😉
Uvidíme – ale ja som každopádne teraz nedávno prispel jednou GTX660 – ako Applák to mám jednoduché – v Mac Pro pod 10.8 šlape Kepler z fleku, po inštalácii driverov úplne super…AMD…ehm ehm ehm 😀
pravda 660 dokonale stačí, hlavne pre konzolistu, aj keď v prípade výrazneho zlacnenia (čo ale neočakávam), tak by som za 300 Euro zvažoval 670ku – eventuálne uvidíme čo 700vky, rád by som sa konečne viac zorientoval v CUDA
ako vždy, HW je bez SW naozaj len kus železa, ale tak co si budeme povídat
Neviete ten tynyt z PCT je asi ten istý ako tynyt(limonádový joe) z DDW, nechápem s čím rozmýšla ale ako môže mať problém zlacnovať karta ktorá má menšie jadro, predpokladám jednoduchšie jadro, menej pamätí ako konkurencia lepšiu zmluvu s výrobcom čipov? Ale asi som na to prišiel ako to je NVidia ako aj Intel sú firmy ktoré podnikajú pre ziska a AMD to robí pre dobrý pocit niektorých „zasnených“ lifestylistov.
Citujem Stacha:
„NV se zatím končit nechystá, dokud je TSMC monopolním výrobcem čipu pro obě firmy, a dokud rozděluje výrobu zhruba půl na půl, nemůže AMD výrazně posílit a NV výrazně ztratit, ať jsou čipy jaké chtějí …
Za této konstalace nemá smysl končit s něčím, co si na sebe stále vydělá. Navíc TEGRA business by ji neuživil ve spotřebním segmentu, jsou tam marže mnohem nižší a obrovská konkurence, kterou NV nestíhá. Její TEGRA zaostává ve všech ohledech za současnými QualComm nebo Samsung řešeními a má jen malý podíl na ARM platformě … a co se týká profi segmentu, ten dělá malý obrat, slušný zisk, na uživení by to určitě stačilo, ale zase proč bourat spotřební segment, když zatím funguje a fungovat i kdyby jen setrvačností stále bude ještě nějakou dobu. Samozřejmě, že pro NV je spotřební grafický segment až na posledním místě, vidí i slepec. Na poli grafik je hlavní profi platforma u spotřebního segmentu má prioritu TEGRA ARM …“
No som fakt zvedavý na posledný kvartál z pohľadu NV. Lebo ako vidím v každom segmente za konkurenciou nestíha a je technologicky a výkonovo pozadu. Okrem profi segmentu, ktorý ale ževraj až tak nezarába. Hehe. Tak ja neviem ako Stach vysvetlí ak bude NV v pohode v zisku.
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/25390-nvidia-ma-problem-padnou-konecne-ceny-geforce#CommentMenu
Teraz moze dildo ejakulovat v priamom prenose az mu geno zacne pekne vytekat z jeho assfinity 😀
Ale nie, pekny narast vykonu, najlepsie by ma potesili, keby na to nvidia reagovala znizenim cien…
Nevysvetli, protoze financni vysledky – pokud budou v plusu – u nVidie komentovat nebude. 🙂
V jeho cervenem svete prece jeDDe jen AMDD… 🙂
V diskuzi u teto newsky jsou odkazy na screeny z AMD a NVIDIE. Pokud jde o stejne nastaveni pouzivane v testech, tak ta visualni stranka u AMD je dosti trapna. A navic pri horsich FPS jak je ze screenbu vidno. Nebo ma nekdo jine vysvetleni:
http://www.abload.de/img/alanwake_radeonm1qfg.jpg
http://www.abload.de/img/alanwake_geforceiao3y.jpg
——————-
Diskuze pokračuje pod novým pseudočlánkem.